mboost-dp1
Hvor mange computere er der i det rum, du sidder i lige nu?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#4 En server behøver INGEN skærme :-) Det er enten MSTSC eller SSH ....
12 + div laptops på åbent kontor. Så er der en del flere, hvis man tæller de andre afdelinger i bygningen med.
2.. Begge stationære PC'er, men det er kun den ene jeg bruger lige nu. Den anden er slukket.
Og forhåbenligt snart 3.. (bærbaren er til reparation.. for anden gang.. jeg nåede at få den hjem om mandagen for 2 uger siden, efter at have ventet 4 uger, og så skulle den afleveres igen nogle dage efter..fordi der stadig var fejl på den. Mærket er Acer.....)
Og forhåbenligt snart 3.. (bærbaren er til reparation.. for anden gang.. jeg nåede at få den hjem om mandagen for 2 uger siden, efter at have ventet 4 uger, og så skulle den afleveres igen nogle dage efter..fordi der stadig var fejl på den. Mærket er Acer.....)
Hvad hvis man er i et rum uden computere og vil stemme (fra sin mobil for eksempel)?
Eller hvis man er udenfor med bærbar på wlan/gprs/etc? Så må det jo næsten være 51+ hvis man da tæller resten af verden som et rum.
Måske ikke så sandsynligt, men kunne da personligt sagtens stemme på begge måder hvis det skulle være.
Eller hvis man er udenfor med bærbar på wlan/gprs/etc? Så må det jo næsten være 51+ hvis man da tæller resten af verden som et rum.
Måske ikke så sandsynligt, men kunne da personligt sagtens stemme på begge måder hvis det skulle være.
16-20, helt præcist 17. De er dog desværre ikke mine allesammen, men kun 2, en bærbar (toshiba) og en stationær (samle selv). De resterende er 15 spritnye Lenovo X41 som jeg gøre klar til min onkels virksomhed.. De er fandme lækre! :)
Tyndt beskrevet spørgsmål.
Er det computere som i værende CPU'er på et motherboard i et kabinet ?
Eller tændte maskiner ?
Fungerende maskiner ?
Jeg har 1 der er tændt.
1. Der virker men er pillet fra, samt firma laptop i tasken.
Er det computere som i værende CPU'er på et motherboard i et kabinet ?
Eller tændte maskiner ?
Fungerende maskiner ?
Jeg har 1 der er tændt.
1. Der virker men er pillet fra, samt firma laptop i tasken.
Sidder i min stue så det må blive et 9-tal :)
kom forresten lige i tanke om at jeg jo lige har fået sådan en fætter ind ad døren -> Cool lille sag..
Så det er jo nok nærmere et 10-tal :D
kom forresten lige i tanke om at jeg jo lige har fået sådan en fætter ind ad døren -> Cool lille sag..
Så det er jo nok nærmere et 10-tal :D
det kommer skam helt an på hvordan computere er defineret, jeg har 4 pc'ere her på værelset nu, 1 server, 1 stationær og 2 laptops...
Hvis det er computere bliver det en del mere :)
Hvis det er computere bliver det en del mere :)
Sidder i Teori 3 på Radiohandlerskolen på EUC Ringsted. Lige nu har vi projekttid så der er kun 10 computere i lokalet i øjeblikket.
27 maskiner fordelt på 4 IT-medarbejdere. Incl. gamle aflagte. Sidder i IT afdeling med meget stor udskiftning af udstyr :P
On-topic
1 - min næsten nye, selvbyggede stationære. Der findes ikke noget bedre end at bygge en vellykket maskine.
Off-topic
Jeg ved godt, at det er en smuuule irrelevant, men hele den her afstemning har givet mig fornemmelsen af, at Danmark bugner med ubrugte pc'er i både de private hjem og på jobbet. Jeg står tilfældigvis og skal bruge en billig bærbar, så hvis en af jer står og skal bruge nogle penge, så skriv endelig.
1 - min næsten nye, selvbyggede stationære. Der findes ikke noget bedre end at bygge en vellykket maskine.
Off-topic
Jeg ved godt, at det er en smuuule irrelevant, men hele den her afstemning har givet mig fornemmelsen af, at Danmark bugner med ubrugte pc'er i både de private hjem og på jobbet. Jeg står tilfældigvis og skal bruge en billig bærbar, så hvis en af jer står og skal bruge nogle penge, så skriv endelig.
7 da.
4stk på min KVM
2 laptops (+ en bruger jeg ikke for tiden)
og så selvføljelig min Router, ja min CentOS router som er en 2GHz Compaq, det er jo også en computer!
+ diverse i den anden stue, køkkenet og soveværelset, men det er jo kun det rum man er i nu!
4stk på min KVM
2 laptops (+ en bruger jeg ikke for tiden)
og så selvføljelig min Router, ja min CentOS router som er en 2GHz Compaq, det er jo også en computer!
+ diverse i den anden stue, køkkenet og soveværelset, men det er jo kun det rum man er i nu!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.