mboost-dp1

Hvor hurtig er din internetforbindelse (downstream)?

Gå til bund
Gravatar #51 - Dreadnought
7. jul. 2008 15:38
#33 Har du tænkt på at der på selv de bedste kobberforbindelser er der støj, som vil ødelægge nogle få pakker?
Alle de internetforbindelser via TV-kabel jeg har stiftet bekendtskab med er sat højere end den hastighed, der er bestilt. Der ikke er ret mange der har støjsvage TV-forbindelser og derfor kompenseres der med en lidt højere hastighed. Årsagen findes i den måde antennenettet er bygget op på, hvor støj fra forbrugerne nemmere kan forplante sig rundt på antennenettet.
Men DSL-forbindelser er bedre isoleret mellem forbrugerne og derfor er hastigheden sat til det man har bestilt og der tages ikke hensyn til den smule støj der er.
Men hvis du rent faktisk sidder på en støjfri forbindelse så siger jeg tillykke, fordi du er en af de få.
Gravatar #52 - UmagarZ
7. jul. 2008 17:21
har 4, da der simpelthen ikke kan hives mere igennem kablet her ude på Lars Tyndskid's marker, ellers kunne 8-10 godt friste.
Gravatar #53 - myplacedk
7. jul. 2008 17:46
51 skrev:
#33 Har du tænkt på at der på selv de bedste kobberforbindelser er der støj, som vil ødelægge nogle få pakker?

Ja. Det er stadig en 4 mbit-forbindelse jeg har.
Gravatar #54 - luuuuu
8. jul. 2008 06:58
Sidder på en forbindelse der desværre er begrænset til 6gbit gennem dix'en. :P
Gravatar #55 - Norrah
8. jul. 2008 08:22
#54 Sidder da også med 2x 250Mbit forbindelser lige nu. Hvor den ene kun bliver brugt af mig.
Gravatar #56 - Skywalker
8. jul. 2008 09:03
Jeg har en 50/50 Mbit hos Profiber i Trekantsområdet, det kører altså bare derudaf.
Det er vist også noget af det hurtigste man kan få som privat i DK
Gravatar #57 - Norrah
8. jul. 2008 09:07
#56 det er tilgengæld imponerende.
Gravatar #58 - terracide
8. jul. 2008 09:18
20/2mbit med Fast Interleave, gratis hos FR...for now ;)
Gravatar #59 - terracide
8. jul. 2008 09:21
51 skrev:
Alle de internetforbindelser via TV-kabel jeg har stiftet bekendtskab med er sat højere end den hastighed, der er bestilt. Der ikke er ret mange der har støjsvage TV-forbindelser og derfor kompenseres der med en lidt højere hastighed. Årsagen findes i den måde antennenettet er bygget op på, hvor støj fra forbrugerne nemmere kan forplante sig rundt på antennenettet.
Men DSL-forbindelser er bedre isoleret mellem forbrugerne og derfor er hastigheden sat til det man har bestilt og der tages ikke hensyn til den smule støj der er.
Men hvis du rent faktisk sidder på en støjfri forbindelse så siger jeg tillykke, fordi du er en af de få.

Du er klar over at hvis du har 6dB eller derover i SNR så er signalet DOBBELT så kraftigt som støjen ikke?
Jeg har intet imod den "støj" der er på min 20/2, da den IKKE forsager pakketab, grundet gode SNR-væider...så støj er ikke bare støj og betragte det således er misvisende, lige som dine "konklusioner" basereret på din misvisning er forkerte.
Gravatar #60 - ZorK
8. jul. 2008 09:38
10/10 fra DBnet til 159 kr/mdr :)
Gravatar #61 - Puppetmaster
8. jul. 2008 10:17
25/25 fra DBNet :-) Betalt af arbejdet...
Gravatar #62 - ajust
8. jul. 2008 11:57
6mbit fra gay-telia.. Men tror sgu snart det blir til en bedre, billigere og mere stabil 8mbit fra Fullrate.. Og så bor jeg osse kun 300 meter fra deres nye central, i følge deres hjemmeside!
Gravatar #63 - Dreadnought
8. jul. 2008 13:00
Korrekt, men SNR er et gennemsnit over tid.
Gravatar #64 - Phill
8. jul. 2008 13:51
Har fullrate ikke angivet kunder til anti-piratgruppen ??

On topic:
Har en linie der svinger fra 4 til 8 mbit fra TDC... Ligger som regel på en 600 stykker...
Gravatar #65 - smfe
8. jul. 2008 22:43
HAHAHA har bare 25/25 mbit med profiber
Gravatar #66 - KC
8. jul. 2008 23:29
20/2 med perspektiv bredbånd...
lidt nederen at websider tror man er svensk fordi ens udbyder er det. Til gengæld koster det kun 299,- men de er nede et par timer på et halvt år vil jeg tro.
Gravatar #67 - KC
8. jul. 2008 23:31
speedtest.net kan besøges hvis man ikke kender sin forbindelse eller vil vide om man får hvad man betaler for...
Gravatar #68 - terracide
9. jul. 2008 08:04
63 skrev:
Korrekt, men SNR er et gennemsnit over tid.

Nope, den kan skam også måles realtime, hvis udstyret udstøtter dette,

64 skrev:
Har fullrate ikke angivet kunder til anti-piratgruppen ??

Nej, der var nogle fuckheads(AFAIK) der fik det at, politiet der slog til mod pædo-svin til at FR angiver kunder.
DE blacklistede så alle FR-IP's...indtil sandheden kom for dagen og så fjernede de blacklistning og krøb ynkeligt væk uden at undskylde...pirater er jo ikke kendt for deres høje moral...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login