mboost-dp1
Hvor gammel er du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Øh hvad er meningen med at lave en poll om alder...? ville det ikke være mere relevant at at lave en der rent faktisk har noget med teknologi at gøre bare et bud!!! =-)
General - Nop, 0 er 0, 1 er 1, men jeg tog nu fejl alligevel, idet a er 10. Tror det er på tide jeg går i seng :P
"General - Nop, 0 er 0, 1 er 1, men jeg tog nu fejl alligevel, idet a er 10. Tror det er på tide jeg går i seng :P"
Ups! Ja, du har ret det hedder jo...
--
General
Ups! Ja, du har ret det hedder jo...
--
General
18...
og et kørekort rigere...
bestod lige køreprøve i dag :DDDD
( hvis det stod til mig, sku newz ha et flag på forsiden for mig !! )
og et kørekort rigere...
bestod lige køreprøve i dag :DDDD
( hvis det stod til mig, sku newz ha et flag på forsiden for mig !! )
Er det ik skide ligemeget? Det er en nyhedsside for nørder! Nørder er så hvidt jeg ved af alle aldersgrupper...
Syntes helere Newz.dk skulle komme op med nogle ordentlige polls...
/TuXP
Syntes helere Newz.dk skulle komme op med nogle ordentlige polls...
/TuXP
Det kan godt være jeg bare ik har fået det med... men var det ik noget med at de havde lavet en poll om Longhorn istedet... det er sq da et emne der er noget at snakke om...
Ser forresten ok ud... men mangler info om den vis fil indhold i sidden af vinduet som win2k... :op
Når ja jeg er 20 og en CHAOS JYDE... hehe
Ser forresten ok ud... men mangler info om den vis fil indhold i sidden af vinduet som win2k... :op
Når ja jeg er 20 og en CHAOS JYDE... hehe
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.