mboost-dp1
Hvor gammel er du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jamen dov, vi er vel i alle aldre ;) er det da så vigtigt? synes nu hellere der skulle startes en poll angående den nyhed omkring -2^2 da det er umuligt at overskue med alle de andre svar som er kommet i forumet omkring den nyhed. Så som så mange andre, siger jeg "lav en poll" og vi bliver galde =)
// Sympotonic^
// Sympotonic^
hmmm er man ved at samle info til salg af reklamer... Hvad er dit uddannelses niveau?, hvor gammel er du?, hvor bor du?, hvad fortrækker du AMD/Pentium?, nVidia/ATI? osv...
Er måske lidt paranoid :o)
Er måske lidt paranoid :o)
<STRONG>Sympotonic:</STRONG> Så som så mange andre, siger jeg "lav en poll" og vi bliver galde =)
Galde forbindes, AFAIK, typisk med noget negativt.
Men okay, hvis det var det du mente :)
Jeg er ... 18-21 btw ... :P
Galde forbindes, AFAIK, typisk med noget negativt.
Men okay, hvis det var det du mente :)
Jeg er ... 18-21 btw ... :P
skal man skrive sin alder herinde .. eller er det nok man stemmer ?.. Synes bare alle er glade for at skrive hvor gamle de er. ?..
jeg er btw. 104 år gammel :)
/Chokie
jeg er btw. 104 år gammel :)
/Chokie
Nu er det jo indtil videre kun 4 ud af 222 der har skrevet deres alder, og den ene af dem skriv endda kun aldersgruppen.
Øhh - det er diskriminerende det her - Hvor er gruppe over 50??? - Det er ALTID os gamle rotter det går ud over - piv
/ABM
/ABM
# 19
Narhj et eller andet sted er der jo oz en gruppe for jer.. :)
Hehe det nytter sq ik noget at være sart :)
Narhj et eller andet sted er der jo oz en gruppe for jer.. :)
Hehe det nytter sq ik noget at være sart :)
Vi samler ikke info ind på brugerne til reklame brug etc. - af 2 grunde - det er anonyme votes og vi har fast reklame med Midt-Data - så intet nyt der. Jeg vil personligt gerne se alder/uddannelses niveauet for siden - bare rolig der kommer mange flere votes, nogle underlige, nogle sjove og nogle lidt kedelige som denne - ny hver mandag.
Mht. reklame kigger vi på muligheden for af og til at kunne sælge 14 dage f.eks. hvis et firma lancerer et nyt produkt - og her snakker vi ikke om en ny is fra Frisko osv. - men noget 'relevant' for newz.dk/brugerne.
Mht. reklame kigger vi på muligheden for af og til at kunne sælge 14 dage f.eks. hvis et firma lancerer et nyt produkt - og her snakker vi ikke om en ny is fra Frisko osv. - men noget 'relevant' for newz.dk/brugerne.
Tjah, har fødselsdag imorn'. Og der bliver jeg 17. Som tiden dog går. Håber bare jeg får nogen gode ting fra thinkgeek.com :)
21
(men ligner en på 28, og opførere mig som en på 12, og staver som en på 3)
men fedt nok at der folk helt ned til 10 år der er herinde, så om en 5-10 år får vi nogle hardcore nørder til at forsvare friheden :)
(men ligner en på 28, og opførere mig som en på 12, og staver som en på 3)
men fedt nok at der folk helt ned til 10 år der er herinde, så om en 5-10 år får vi nogle hardcore nørder til at forsvare friheden :)
sjovt at se hvordan det næsten er 70% af pollens deltager ligger i 18 til 28 års alderen. der skulle sideløbende have været en køn pol. ( kan sikkert godt være at der allerede har været en )
#35 Ellgaardib:
"Hvor gammel er du?"
Jamen, jeg er da ikke gammel!
Hvad mener du lige med gammel?
Menes der dage?
Menes der uger?
Menes der måneder?
Menes der år?
Menes der årtier?
Hvad nu hvis jeg ER 10? Der er kun "UNDER 10" og "11-14"! Der er ingen til 10-årige (og gudskelov for det, siger JEG bare ;-)
"Hvor gammel er du?"
Jamen, jeg er da ikke gammel!
Hvad mener du lige med gammel?
Menes der dage?
Menes der uger?
Menes der måneder?
Menes der år?
Menes der årtier?
Hvad nu hvis jeg ER 10? Der er kun "UNDER 10" og "11-14"! Der er ingen til 10-årige (og gudskelov for det, siger JEG bare ;-)
Jeg er 1111 år gammel....
eller F
Eller hvad med 17
Eller i deci: 15 (Bare så dem under 10 oss ka forstå mig :D)
eller F
Eller hvad med 17
Eller i deci: 15 (Bare så dem under 10 oss ka forstå mig :D)
hmm.. folk er ældre her ind jeg troede de var..
det er ihvertfald det de siger... men det skulle man ikke tro efter nogle af de udtalser der er kommet....
det er ihvertfald det de siger... men det skulle man ikke tro efter nogle af de udtalser der er kommet....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.