mboost-dp1
Hvor bor du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#5 yup - det har altid været lidt af en magt-demonstration, når jyderne hælder ko-lort på deres marker.
#6 hvad laver du i Finland?
Er det iøvrigt et spændene land, eller render finnerne bare rundt og drikker vodka, stikker med kniv og spiser tørret rensdyr?
Jeg har hørt de skulle være et ret fordomsfuldt menneskefærd - jeg HADER folk med fordomme...
Hm - jeg er blandt de 3, der har stemt Nordsjælland, hvilket nærmere betegnet er i Helsingør.
#6 hvad laver du i Finland?
Er det iøvrigt et spændene land, eller render finnerne bare rundt og drikker vodka, stikker med kniv og spiser tørret rensdyr?
Jeg har hørt de skulle være et ret fordomsfuldt menneskefærd - jeg HADER folk med fordomme...
Hm - jeg er blandt de 3, der har stemt Nordsjælland, hvilket nærmere betegnet er i Helsingør.
Københavns området, nærmere betegnet 2300, Bryggen. Er flyttet hertil fra Esbjerg.
Her får havnebad en hel anden mening!
Her får havnebad en hel anden mening!
Midtjylland da jeg bor i Sydjylland og ikke Sønderjylland, som jo kun dækker fra Haderslev og nedefter. ;D
Hmm... tja bor pt. i østjylland, og har forøvrig altid boet i området.
Har udkig efter en lejlighed lige syd for grænsen, Tyskland, og forventer at finde noget inden for et års tid. -Så bye bye til lille Danmark og guten tag til Tyskland. -Glæder mig til at købe en bil uden at staten skal have 180 % i afgift.
Har udkig efter en lejlighed lige syd for grænsen, Tyskland, og forventer at finde noget inden for et års tid. -Så bye bye til lille Danmark og guten tag til Tyskland. -Glæder mig til at købe en bil uden at staten skal have 180 % i afgift.
#19, siden du staver Aalborg med Å, er du ikke en lokal - eller også spiller du bare på "det forkert hold" ;). For ingen Aalborgenser med respekt for sig selv, vil stave Aalborg med å. :P
9220 Ø, det er der jeg hænger ud nu, eftersom det betyder at man kun skal stå op 5 minutter før forlæsninger på Uni starter.. :D
#20, Det er fordi reserve-svenskerne er flove over hvor de bor.. :P
9220 Ø, det er der jeg hænger ud nu, eftersom det betyder at man kun skal stå op 5 minutter før forlæsninger på Uni starter.. :D
#20, Det er fordi reserve-svenskerne er flove over hvor de bor.. :P
Forstad til Kjøwenhawnstrup. Nærmere bestemt Gentofte. HADER INDRE BY - når man kører i bil derinde er det ligesom at sidde i en båd med hul i bunden, hvor man konstant skal sidde med en øse og hælde vand ud for ikke at synke... Eller... Hvis du stopper bilen, så får du en parkeringsbøde øjeblikkeligt. Det er det samme :-P
Kommer oprindeligt fra Nivå (skodby)...
Kommer oprindeligt fra Nivå (skodby)...
Australien sq, Nord for Sydney... Sigter efter prisen som Mr. Længstvæk 2007
Før det, i sin tid, Søborg...
#26 Den del af Vangede som ligger heeeeeelt ned til motrovejen er dækket af Gentofte, derfor huspriserne stiger jo tættere man kommer på motorvejen, modsat den anden side af vejen... Det er noget sært noget det der med navne og prestige ;O)
Før det, i sin tid, Søborg...
#26 Den del af Vangede som ligger heeeeeelt ned til motrovejen er dækket af Gentofte, derfor huspriserne stiger jo tættere man kommer på motorvejen, modsat den anden side af vejen... Det er noget sært noget det der med navne og prestige ;O)
Århus da. Fedt at se at Jylland generelt klart er i flertal her på forum. Må generelt være flere nørder her. Hehe.
#27 skægt, at priserne stiger jo tættere man er på larm og støj :-P Hvor jeg bor er der fredelig idyl, men alligevel tæt på Vangedevej, station og motorvej + Gentofte Sø og Nymosen.. Så det er da langt mere centralt placeret end det meste af resten af kommunen... Men jeg er nu ganske tilfreds med at priserne ikke er højere end dem nede ved motorvejen.
Totalt gode, vil jeg så mene er lidt af en overdrivelse. Men det er da klart bedre end at sulte :)
At bo i Nordjylland er klart det bedste, ligesom en rigtig pizza fra et pizzaria.
At bo udenfor Nordjylland er som en frossen pizza; Der er for meget arbejde ved det, og resultat er stadig ikke helt det samme.
:)
Totalt gode, vil jeg så mene er lidt af en overdrivelse. Men det er da klart bedre end at sulte :)
At bo i Nordjylland er klart det bedste, ligesom en rigtig pizza fra et pizzaria.
At bo udenfor Nordjylland er som en frossen pizza; Der er for meget arbejde ved det, og resultat er stadig ikke helt det samme.
:)
Jeg har stemt vestjylland, men jeg bor rent faktisk i sydjylland (Esbjerg). Ikke at forveksle med sønderjylland, som er noget længere nede. :D
9900 - FrederiksHAVNEN :D
Tidligere i 519060 Hua Fa New Town, Nanping, Zhuhai, Guangdong, Kina - og et kørekort der matcher adressen ;) <-- og hele sommerferien sker samme sted, gratis rejse, jo tak ? :D
Tidligere i 519060 Hua Fa New Town, Nanping, Zhuhai, Guangdong, Kina - og et kørekort der matcher adressen ;) <-- og hele sommerferien sker samme sted, gratis rejse, jo tak ? :D
#11 damn, så har jeg valgt forkert, har ikke fattet det med Syd- og Sønderjylland endnu :(
Bor i Kolding, så jeg skulle have valgt Østjylland, men valgte Sønderjylland.
Jeg er delvis undskyldt, da jeg er tilflytter. :)
Er oprindelig fra Vestjylland, men har også boet i Midtjylland, Nordjylland og Sønderjylland. Altså Jyde med stort J.
Bor i Kolding, så jeg skulle have valgt Østjylland, men valgte Sønderjylland.
Jeg er delvis undskyldt, da jeg er tilflytter. :)
Er oprindelig fra Vestjylland, men har også boet i Midtjylland, Nordjylland og Sønderjylland. Altså Jyde med stort J.
Falster sgu da! .. Og hvorfor skal det være lolland falster?!
der er Lolland, og så er der FALSTER! ... De hører ikke sammen! ffs..
der er Lolland, og så er der FALSTER! ... De hører ikke sammen! ffs..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.