mboost-dp1
Hvis jeg selv kunne vælge ville mit efternavn være...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Ingen af delene. Men jeg stemte .BMP alligevel, fordi det var lettere at komme til debatten derigennem, end at skulle af omvejen via 'Forum'!
Jeg er godt tilfreds med mit navn.
Jeg er godt tilfreds med mit navn.
#4 dkr
Hvis du ikke bryder dig om vores afstemning har jeg som en speciel service fundet dig en alternativ afstemning hvor du kan stemme om hvilken dreng du synes ser sødest ud. Se mere på Olivianet.dk nederst til venstre.
Hvis du ikke bryder dig om vores afstemning har jeg som en speciel service fundet dig en alternativ afstemning hvor du kan stemme om hvilken dreng du synes ser sødest ud. Se mere på Olivianet.dk nederst til venstre.
Nåh, jeg har lige taget testen, om jeg er en sød pige... her er Olivias svar:
Mht. den sødeste dreng, altså den poll der er på olivia nu, har jeg stemt på Lordi... han har sådan nogle rare øjne :) Thihiii
Du kan godt være lidt af en lømmel, og du kan være enormt irriterende. Du er meget selvstændig, men man behøver ikke at være fej, og nogle gange kan man godt være sød i stedet for at bestemme over andre.
Mht. den sødeste dreng, altså den poll der er på olivia nu, har jeg stemt på Lordi... han har sådan nogle rare øjne :) Thihiii
Jeg valgte "Nevado". Ikke fordi jeg er utilfreds med at hedde Jørgensen, men kunne nu godt ha tænkt mig familienavnet Steiner, om ikke andet bare som mellemnavn, og siden Steiner ikke er heeelt almindeligt, valgte jeg "Nevado", fordi det heller ikke er. Noget sku jeg jo vælge.
hmm... Aagaard laursen var ikke i blandt, og heller ikke .tif eller .eps... så jeg valgte fløe, da det næsten lyde som om man siger fløde på jysk :)
Jeg synes da helt klart at der mangler et valg i den her afstemning, hvad med ingen, jeg er tilfreds med det jeg har?
Ib Lem var ikke på listen så det Blev til Rechnagel
Og ja Ib Lem er valgt efter det korteste navn jeg kunne komme i tanke om :P
Og ja Ib Lem er valgt efter det korteste navn jeg kunne komme i tanke om :P
Jeg tror mere, at det vil starte en istid :)
Men det kunne da være ultimativt cool, at tage på ferie i Israel, med et pas hvor der står "Adolf Hitler" :)
Jeg tror mere, at det vil starte en istid :)
Men det kunne da være ultimativt cool, at tage på ferie i Israel, med et pas hvor der står "Adolf Hitler" :)
Hmm overvejde Buchwald, mest pga. den tidligere brygmester på Ceres (Niels F. Buchwald – som nu har Århus Bryghus). Så kunne det da være man kunne komme forbi og få lidt væske engang imellem. Men valget endte nu på Nevado, da jeg har hørt rygter om at der er et par pæne damer i hans familie (hvilket jeg stadig har svært ved at forstå når man ser på hans billede http://newz.dk/crew.php )
Hvorfor er John Doe ikke med som mulighed?
Eller hvad med:
Hugh Jass
Ivana Tinkle
I.P. Freely
Amanda Huggnkiss
Bea O'Problem
osv.
Eller hvad med:
Hugh Jass
Ivana Tinkle
I.P. Freely
Amanda Huggnkiss
Bea O'Problem
osv.
#25 -
hehe, ja. Jeg har altid tænkt på om det ville være upassende at åbne en resturant eller cafe der hedder "Holocaust" i Jerusalem eller Tel Aviv - det kunne jo være man ikke fik så mange jødiske kunder.
hehe, ja. Jeg har altid tænkt på om det ville være upassende at åbne en resturant eller cafe der hedder "Holocaust" i Jerusalem eller Tel Aviv - det kunne jo være man ikke fik så mange jødiske kunder.
#34 der er faktisk nogen der har prøvet noget ligende, dog i indien: Alternativ Restaurant.
Ret så nederen at tro på "lide af" nummerologi i denne sammenhæng ikke? Jeg stemte Nevado... men er ikke sikker :) PNG ftw.
Det må da helt klart være Vendelboe efter en actionhelt jeg engang så en film med - "The vendelboe!".. Han kunne nakke alt med sin ninjasprog og sådan noget..
Oblivia test:
Du er ikke så god til at følge dine principper. Du er næsten altid sød og ordentlig, men du kan ikke lade være med at tage den forkerte vej engang imellem, når der sker noget kritisk. Det gør, at du nogle gange er lidt mere egoistisk, end du selv har lyst til at være.
Hvordan svare man på nogle af tingene.. ville du låne din bror dine ting?.. Jeg er enebarn..
hvad ville du gøre til halloween?.
hvor er: Side foran min computer..?
hvad ville du helst være?
var narda med computer.. Vil være grafikker!
Du er ikke så god til at følge dine principper. Du er næsten altid sød og ordentlig, men du kan ikke lade være med at tage den forkerte vej engang imellem, når der sker noget kritisk. Det gør, at du nogle gange er lidt mere egoistisk, end du selv har lyst til at være.
Hvordan svare man på nogle af tingene.. ville du låne din bror dine ting?.. Jeg er enebarn..
hvad ville du gøre til halloween?.
hvor er: Side foran min computer..?
hvad ville du helst være?
var narda med computer.. Vil være grafikker!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.