mboost-dp1

Hvis du skulle købe en ny computer i dag, hvilken type skulle det så være?

Gå til bund
Gravatar #51 - XorpiZ
20. sep. 2009 16:02
Jacksonist (50) skrev:
Afstemningen viser lidt af hvor nørdet brugerbasen på denne her hjemmeside er :)

Nørdniveauet er faldet voldsomt de sidste par år efter vi er blevet invaderet af en ordentlig bunke 15-16 årige.
Gravatar #52 - Norrah
20. sep. 2009 17:34
#51 Dig, dine venner og..?
Gravatar #53 - XorpiZ
20. sep. 2009 17:39

Auch!
Gravatar #54 - Windcape
20. sep. 2009 21:33
Nu har jeg lige købt ny laptop, og en Android telefon (HTC Hero), som næsten må tælle som "håndholdt".

Derfor mangler jeg en ny stationær, og/eller tablet!
Gravatar #55 - ipwn
21. sep. 2009 07:01
Stationær.

Fint med alt det bærbar halløj, men hvis jeg får penge, skal de gå til opgradering af stationær. Man kan ALTID opgradere sin stationær. Personligt vil jeg skifte mobo, case og smække et ekstra grafikkort i. (Kræver nyt mobo nemlig)

Et par GB RAM skader aldrig. Og nye blæsere. Faktisk kunne en skærm også bruges. Måske burde jeg endelig skifte til widescreen 1080p? (Kan ligesågodt gøre det med to skærme så)

Må have mig en Das Keyboard også. Det er awesome. Og en ny mus.

Måske et nyt bord til computeren? Kunne godt tænke mig et designer bord, vise Mac fanatikere at PC'ere også kan være flotte. (OG spille high def spil like no other)

Stolen er også gammel.

ARGH! Der er så meget man kan med en stationær! Man kan aldrig blive færdig :( (Og tilbehør gælder også i min mening - de bruges jo i tæt sammenhæng med maskinen)
Gravatar #56 - Eniac
21. sep. 2009 07:37
Hvad er en håndholdt? For en måneds tid siden købte jeg en HTC Hero, så dengang ville jeg vel have stemt det, selvom det mere er en smartphone end en computer.
Ellers er min kaffemaskine også en computer, men den mulighed var der ikke
Gravatar #57 - JunkStar
21. sep. 2009 07:39
I og med at mit arbejde smider en laptop efter mig når jeg har brug for det, ville det blive en stationær
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login