mboost-dp1
Hvilket OS bruger du primært privat?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
iMac
Primær: OS X
Sekundær: XP (BootCamp - Parallels)
PS3
Primær: GameOS
Sekundær: OtherOS (Ubuntu Natty Narwhal)
X360: NXE Dash
iPhone - iPad: iOS 4.3.3
IBM ThinkPad T23: Win XP Lite Edition
Primær: OS X
Sekundær: XP (BootCamp - Parallels)
PS3
Primær: GameOS
Sekundær: OtherOS (Ubuntu Natty Narwhal)
X360: NXE Dash
iPhone - iPad: iOS 4.3.3
IBM ThinkPad T23: Win XP Lite Edition
Orange (12) skrev:Det svarer jo til, at relæet er det elektronikprodukt, du anvender mest i hjemmet. Det er sikkert rigtigt, men hvem er interesseret i den info?
Hvem er interesseret i at vide hvad folk bruger af styresystem generelt?
Tåbelig afstemning giver tåbelige svar ^^
Og nej jeg har ikke stemt :P
Jeg har brugt linux de sidste par år. Det startede med at min windows installation gik i stykker, som det sker en gang i mellem. Jeg havde dog ikke cd-drev og min laptop var gammel nok til ikke at kunne boote fra usb så det eneste der var tilbage var disketter.
Jeg har sidenhen fået en ny computer der havde windows 7 med sig. Jeg har det stadig installeret, men bruger det sjældent. Jeg har prøvet på at bruge W7, men det ender altid med at jeg bander og svovler over det.
Jeg har sidenhen fået en ny computer der havde windows 7 med sig. Jeg har det stadig installeret, men bruger det sjældent. Jeg har prøvet på at bruge W7, men det ender altid med at jeg bander og svovler over det.
SlettetBruger (13) skrev:Hvem er interesseret i at vide hvad folk bruger af styresystem generelt?
Tåbelig afstemning giver tåbelige svar ^^
Og nej jeg har ikke stemt :P
Jeg synes det er interessant at se hvor mange der faktisk kører Linux og OSX her på Newz. Og hvor få der faktisk kører XP.
MSI "gamer" bærbar: Win7Ult
HP Pavillion bærbar: Win7Ult
Hjemmebyg PC: Win7Ult
(Xperia Arc: Android 2.3)
Windows 7 er by far det bedste operativsystem jeg har oplevet. Har også kørt det siden beta. (er i gang med at tjekke nogle af de win8 leaks der har været. Ikke noget nyt indtil videre)
HP Pavillion bærbar: Win7Ult
Hjemmebyg PC: Win7Ult
(Xperia Arc: Android 2.3)
Windows 7 er by far det bedste operativsystem jeg har oplevet. Har også kørt det siden beta. (er i gang med at tjekke nogle af de win8 leaks der har været. Ikke noget nyt indtil videre)
Har efterhånden fået pc'ere der kan dække (ca.) alle spil, uanset alder.
Har en gammel ca. 133 mhz slæbbar med Win98 til de helt gamle -Fantasy General og Syndicate Bl.a.
Så har jeg en 466 mhz med Windows XP til de "mellemstore" - Nox, Dungeon Keeper, UFO og den stil.
Og så den nye med Windows 7.
Nåja - og mediecenteret kører en eller anden form for BSD... :-)
Har en gammel ca. 133 mhz slæbbar med Win98 til de helt gamle -Fantasy General og Syndicate Bl.a.
Så har jeg en 466 mhz med Windows XP til de "mellemstore" - Nox, Dungeon Keeper, UFO og den stil.
Og så den nye med Windows 7.
Nåja - og mediecenteret kører en eller anden form for BSD... :-)
Gaming på Windows 7, alt andet på Linux (Fedora til arbejde og surf, og så Trisquel på mediecenteret).
Nåja, og så Android 2.2 på den ene telefon og Nokia S40 på den anden.
Jeg har valgt 'Linux' som primært, da det tids- og produktivitetsmæssigt er langt foran de andre.
Nåja, og så Android 2.2 på den ene telefon og Nokia S40 på den anden.
Jeg har valgt 'Linux' som primært, da det tids- og produktivitetsmæssigt er langt foran de andre.
Har netop opgraderet min Vista maskine til Windows 7 ifm. jeg satte nyt grafikkort i så jeg kan benytte DX11. Min VAIO S-serie laptop leveret af arbejdet kører også Windows 7.
Stemte andet da det jeg bruger mest tid foran er mine PS3'er, men hvad jeg bruger mest af de andre ingen anelse
køre skiftevis Win7 og Linux på den stationere, vista på den ene bærbare, XP på den anden, OSX på min Mac mini og kernen i iOS er OSX, så det går min iPhone4 vel ind under, og så har jeg min HTC legend, som køre android
køre skiftevis Win7 og Linux på den stationere, vista på den ene bærbare, XP på den anden, OSX på min Mac mini og kernen i iOS er OSX, så det går min iPhone4 vel ind under, og så har jeg min HTC legend, som køre android
Desktop-PC: Ubuntu Linux
Laptop: Ubuntu Linux
Mediacenter: Ubuntu Linux
Router 1: ?
Router 2: DD-WRT (Linux-baseret)
Smartphone 1: Android (Linux-baseret)
Smartphone 2: Android (Linux-baseret)
Featurephone: Nokia S40
GPS: TomTom (Linux-baseret)
De fleste af dem ved til tilfælde. Router, smartphone og GPS kan for min skyld køre Commodore BASIC, bare det virker. Kun de tre PC'er kører Linux fordi det er det jeg har lyst til.
Laptop: Ubuntu Linux
Mediacenter: Ubuntu Linux
Router 1: ?
Router 2: DD-WRT (Linux-baseret)
Smartphone 1: Android (Linux-baseret)
Smartphone 2: Android (Linux-baseret)
Featurephone: Nokia S40
GPS: TomTom (Linux-baseret)
De fleste af dem ved til tilfælde. Router, smartphone og GPS kan for min skyld køre Commodore BASIC, bare det virker. Kun de tre PC'er kører Linux fordi det er det jeg har lyst til.
Det er da noget af en skævvridning der er her på newz.
Blandt den generelle befolkning, er der 1,5% homoseksuelle, men 14% af sidens brugere bruger OSX.
Blandt den generelle befolkning, er der 1,5% homoseksuelle, men 14% af sidens brugere bruger OSX.
Jakob Jakobsen (35) skrev:Det er da noget af en skævvridning der er her på newz.
Nok fordi de har deres eget subforum (Mac Nation).
Var der ikke denne "venus fluefanger", var antallet af Crapple faggots nok noget mindre...
Kun hvis du har sex med får:markjensen (41) skrev:Hm? Jeg har altid troet det var 10
http://www.newscientist.com/article/dn3008-homosexuality-is-biological-suggests-gay-sheep-study.html skrev:As many as one in 10 rams can be gay.
Men på det ser ud som om det er omkring 3% der identificere sig som homosexual men tallet er lidt højere når det kommer til folk der har haft homosexuele oplevelser. Men tallene svinger meget alt efter hvor folk bor så der er sikkert også noget socialt/kultur indblandet.
Bonoboer derimod er tallet nok nærmere 100%, hvordan er markedsandelene for OS X blandt bonoboer?
Jakob Jakobsen (35) skrev:Det er da noget af en skævvridning der er her på newz.
Det er næsten endnu vildere at der er 10% af winfaggots som stadig kører Windows Xp og Vista. Hvad sker der for det?
Det er lige meget. På newz.dk trækker man Fru. Jensen-fallacykortet, når ens argumenter ikke holder stik længere.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.