mboost-dp1
Hvilket af nedenstående pc spil venter du mest på?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#23: Ja, for fanden da... Selv var jeg ikke meget for 3'eren, og en veninde dræbte min Monkey Island-passion med en overdosis af 4'eren til PS2 - hvor styringen faktisk var genial, modsat PC-versionen. Se, nu var den der igen med styringen i konverteringer til andre platforme :)
#46: Der kommer Starcraft: Ghost, men kun til konsoller i første omgang. Skulle være lidt á la Metal Gear Solid...
#49: Valgmulighed syv, "Noget helt andet". Når det så er sagt, er der jo heller ingen grund til at debatten absolut skal følge poll'en slavisk...
#51: "Hvilket af nedenstående pc spil venter du mest på?"
Næsten synd de skrottede det seneste X-Com-projekt, jeg synes faktisk de alle fire var fede på hver deres måde. Et FPS kunne da være skægt...
#46: Der kommer Starcraft: Ghost, men kun til konsoller i første omgang. Skulle være lidt á la Metal Gear Solid...
#49: Valgmulighed syv, "Noget helt andet". Når det så er sagt, er der jo heller ingen grund til at debatten absolut skal følge poll'en slavisk...
#51: "Hvilket af nedenstående pc spil venter du mest på?"
Næsten synd de skrottede det seneste X-Com-projekt, jeg synes faktisk de alle fire var fede på hver deres måde. Et FPS kunne da være skægt...
Venter håber og ber til Fallout 3. Ikke noget Tactics-pjat her, men den ægte RPG, og helst med en multiplayer-del. BOZAR!
WoW har aldrig været cancelled, det må du slet ikke sige.
/me junker sig lige med en omgang screenshots.
/me junker sig lige med en omgang screenshots.
HL 2, og endnu mer hvis man en dag får lavet et cs lignende mod til det, det ville være helt ginialt. og så flight simulator 2004... :o)
Hvorfor har de de tre nederste svarmuligheder med? Spørgsmålet er jo formuleret, så man SKAL vælge mellem spillene, der er angivet. Ellers skulle de have skrevet: "Hvilket pc spil venter du mest på?"
Næste afstemning bør være: Hvor god er T3? (og så en karakterskala fra 1-10, hvort 10 er bedst... efterfulgt af et gennemsnit :D)
Næste afstemning bør være: Hvor god er T3? (og så en karakterskala fra 1-10, hvort 10 er bedst... efterfulgt af et gennemsnit :D)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.