mboost-dp1
Hvilket af nedenstående pc spil venter du mest på?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Spiller normalt ikke, men Quake 4 ser jeg da lidt frem til - og egentlig også 3'eren i Serious Sam serien, når de engang får lavet den. Doom 3 kan jeg først tillade mig at vente på når jeg får en meget større computer ;) Ikke meget ved at vente på et spil man ikke kan køre.
Hmm, den var ikke helt let.. meen det må blive half life 2. De videoer der er blevet postet indtil videre er jo alt for seje.
Halflife 2 helt bestemt.
Videoerne ser alt for seje ud...
De formår ikke bare at udnytte 3D teknologien og lave noget der grafisk er bedre, men også at skabe en god uhyggelig stemning og lave nytænkning indenfor 3D (Specielt men hensyn til øjets bevægelighed i forhold til resten af kroppen)
Videoerne ser alt for seje ud...
De formår ikke bare at udnytte 3D teknologien og lave noget der grafisk er bedre, men også at skabe en god uhyggelig stemning og lave nytænkning indenfor 3D (Specielt men hensyn til øjets bevægelighed i forhold til resten af kroppen)
Jeg venter mest på SIMS2
Doom 3.. det er ikke til at vide om man kan køre det på en normal computer.. så det venter jeg ikke på... Half-Life nej det tror jeg ikke.. jeg er Mohaa Fanatiker såå op i r.... med half-life.. quake det har altid suttet så det venter jeg heller ikke på.. Duke.. jah det må tiden vise... outrun.. nej heller ikke det
Doom 3.. det er ikke til at vide om man kan køre det på en normal computer.. så det venter jeg ikke på... Half-Life nej det tror jeg ikke.. jeg er Mohaa Fanatiker såå op i r.... med half-life.. quake det har altid suttet så det venter jeg heller ikke på.. Duke.. jah det må tiden vise... outrun.. nej heller ikke det
Spiller ikke... hvis man lige ser bort for standard KDE spil og CurveBall (IMHO det sjoveste/mest udfordrende flashspil ;)
[EDIT]
Glemte helt et andet fedt flash spil: Defend your Castle
[EDIT]
Glemte helt et andet fedt flash spil: Defend your Castle
Der kan da ikke være tvivl om at duke er det spil som er mest ventet...
det er jo snart 3 år siden det skulle være kommet første gang... men de har vist helt givet op nu så der er ikke grund til at vente længere......
Personligt er det doom3 som jeg venter på, jeg glæder mig til at spille igen.. jeg har ikke spillet computer i LAAANG tid, men jeg vil helt klart spilde tid på doom3, jeg kan huske 1'eren og det var da alt for fedt at sidde og blive skræmt helt vildt... det var helt vildt fedt det med at løbe om et hjørne og så et af de store lyserøde monstre bare stod næsten oven på en med deres BARRRRARARARRR brøl... man kunne mærke hvordan hjærtet lige gav et hop.. det var så fedt... jeg glæder mig mere end jeg venter....
Halflife 2 er jeg lidt lige glad med... og quake 4 skal jeg da se men tror ikke jeg gidder spille det...
det er jo snart 3 år siden det skulle være kommet første gang... men de har vist helt givet op nu så der er ikke grund til at vente længere......
Personligt er det doom3 som jeg venter på, jeg glæder mig til at spille igen.. jeg har ikke spillet computer i LAAANG tid, men jeg vil helt klart spilde tid på doom3, jeg kan huske 1'eren og det var da alt for fedt at sidde og blive skræmt helt vildt... det var helt vildt fedt det med at løbe om et hjørne og så et af de store lyserøde monstre bare stod næsten oven på en med deres BARRRRARARARRR brøl... man kunne mærke hvordan hjærtet lige gav et hop.. det var så fedt... jeg glæder mig mere end jeg venter....
Halflife 2 er jeg lidt lige glad med... og quake 4 skal jeg da se men tror ikke jeg gidder spille det...
Der skulle komme et online strategispil baseret på Dune-universet (Generations), det glæder jeg mig rigtigt meget til.
Max Payne 2 ser jeg også frem til, og er holdt op med at vente på Duke Forever - de venter sikkert på Unreal V eller Quake XIII, så de kan bruge en af de motorer i stedet. Star Wars Galaxies? Måske, tror nu stadig jeg holder mig til Morrowind...
Max Payne 2 ser jeg også frem til, og er holdt op med at vente på Duke Forever - de venter sikkert på Unreal V eller Quake XIII, så de kan bruge en af de motorer i stedet. Star Wars Galaxies? Måske, tror nu stadig jeg holder mig til Morrowind...
Glæder mig helt vildt til Halflife 2, og det gør min hardwarepusher sikkert også...
Og jeg kan SLET ikk vente til at der (forhåbentlig) kommer et Counter-Strike mod til HL2. :D
Og jeg kan SLET ikk vente til at der (forhåbentlig) kommer et Counter-Strike mod til HL2. :D
Tror HL2 har et bedre gameplay end D3, men jeg ser stadigt mere frem til D3 (man er vel ID-whore) da jeg foretrækker deres visuelle stil. Ser meget frem til at lave baner til D3. Især når D3 er blevet modded til noget ordentlig 1on1 multiplayer ;P
Kan kun give dig ret...
--
Men det spil jeg venter mest på er Monkey Island 4... Jeg har nemlig skrevet en mail til lucas arts of spurgt om de ikke kan trække det tilbage også lave det igen i ægte 2D, det er jeg sikker på de vil, de har bare ikke lige haft tid til at svare.
Kan kun give dig ret...
--
Men det spil jeg venter mest på er Monkey Island 4... Jeg har nemlig skrevet en mail til lucas arts of spurgt om de ikke kan trække det tilbage også lave det igen i ægte 2D, det er jeg sikker på de vil, de har bare ikke lige haft tid til at svare.
#23... Firerens humor fejler da ikke noget, men min mor havde lidt svært ved at styre det (ligesom hun havde i treeren...).
Men femmeren er da helt klart noget at se frem til!
#25, enig, etteren var for fed! Og jeg fik endda pengene tilbage efter at have gennemført det, da der var en lille fejl på en af disketterne.
Men femmeren er da helt klart noget at se frem til!
#25, enig, etteren var for fed! Og jeg fik endda pengene tilbage efter at have gennemført det, da der var en lille fejl på en af disketterne.
#23:
Ja Monkey Island 4's grafik var fanme dårlig, humoren ok..:)
Ja Monkey Island 4's grafik var fanme dårlig, humoren ok..:)
Team Fortress 2!!
Den kommer snart, siger de: http://tf2.sierra.com/ :D
Så kan man tage sig en lille spiller!
Den kommer snart, siger de: http://tf2.sierra.com/ :D
Så kan man tage sig en lille spiller!
Det må blive Deus Ex 2 for mig, en anden ting er, alle ved da at Duke Nukem Forever faktisk ikke eksisterer og det bare er en grum joke fra 3DRealm :)
Spiller selv KUN Ghost Recon, der efter min mening er det ypperste strategiske fps der nogensinde er blevet brygget sammen, så jeg venter self på 2´eren :)
UFO Aftermath naturligvis... (45 days and counting).
Har glædet mig til det spil siden jeg første gang prøvede UFO - Enemy Unknown :o)
Det bliver nok ikke det kønneste spil i verden, men gameplay betyder også noget for nogen af os.
Har glædet mig til det spil siden jeg første gang prøvede UFO - Enemy Unknown :o)
Det bliver nok ikke det kønneste spil i verden, men gameplay betyder også noget for nogen af os.
Erm HL2 eller Doom3.....
hmmmm....
Rimelig svært valg, men fordi HL2 ser ud til at komme før, med bedre fysik, og en del mere interessant historie (Forstå mig ret, at nakke zombier, dæmoner, flyvende hoveder der brænder osv *er* skideskægt! Men det er ikke en historie... Det er D1 og 2 all over...).
Så det bli'r HL2.
Asfor Dukey 4ever... tja... Jeg har givet op på den front.
Hail to the king baby xD
Og ja, de var hugget fra AoD. En af de *fedeste* film nogensinde!
hmmmm....
Rimelig svært valg, men fordi HL2 ser ud til at komme før, med bedre fysik, og en del mere interessant historie (Forstå mig ret, at nakke zombier, dæmoner, flyvende hoveder der brænder osv *er* skideskægt! Men det er ikke en historie... Det er D1 og 2 all over...).
Så det bli'r HL2.
Asfor Dukey 4ever... tja... Jeg har givet op på den front.
Hail to the king baby xD
Og ja, de var hugget fra AoD. En af de *fedeste* film nogensinde!
UFO blev kedeligt efter 1'eren, 2'eren var vist bare det samme som nummer 1 bare under vand. Og 3'eren var bare kedelig, men du har ret i at det ser ud til at de er gået tilbage til det fede gameplay med den næste, så vi glæder os.
World of Warcraft fordi Blizzard laver det. De har den samme virkning på mig som LucasArts havde det i gamle dage. Hvis deres logo var/er på kassen køber jeg det.
Half Life 2 fordi historien var fantastisk i 1'eren, og deres engine ser _meget_ spændende.
Doom3, tjah.. Horror genren får alt for lidt opmærksomhed i de her dage, så det er selvfølgelig velkomment.
I det hele taget er det en spændende tid vi går i møde hvad angår spil.
Og #25 SAM AND MAX 2?! Hvor er det link?
UFO blev kedeligt efter 1'eren, 2'eren var vist bare det samme som nummer 1 bare under vand. Og 3'eren var bare kedelig, men du har ret i at det ser ud til at de er gået tilbage til det fede gameplay med den næste, så vi glæder os.
World of Warcraft fordi Blizzard laver det. De har den samme virkning på mig som LucasArts havde det i gamle dage. Hvis deres logo var/er på kassen køber jeg det.
Half Life 2 fordi historien var fantastisk i 1'eren, og deres engine ser _meget_ spændende.
Doom3, tjah.. Horror genren får alt for lidt opmærksomhed i de her dage, så det er selvfølgelig velkomment.
I det hele taget er det en spændende tid vi går i møde hvad angår spil.
Og #25 SAM AND MAX 2?! Hvor er det link?
Lige nu venter jeg på EXP pack for Generals . Generals Zero Hour. og at Deset combat modden til battlefield bliver helt klar.
Jeg venter ikke rigtig på nogen spil. Jeg frygter dem. Når de nye spil som Doom3, Halflife2 osv. kommer, så opdager jeg da endelig, at min computer skal bruge opgradering :(
Grineren spil der..
Defend your castle: level 14 score ca 148000 og ca 1500 kills :)
Venter selv rigtig meget på HL2, det ser for fedt ud på de film der der kommet fra det. Men Doom 3 ser bestemt heller ikke værst ud.. Og quake har jeg også spillet meget.. såå lidt af hvert, men valgte HL2..
Grineren spil der..
Defend your castle: level 14 score ca 148000 og ca 1500 kills :)
Venter selv rigtig meget på HL2, det ser for fedt ud på de film der der kommet fra det. Men Doom 3 ser bestemt heller ikke værst ud.. Og quake har jeg også spillet meget.. såå lidt af hvert, men valgte HL2..
hmm jeg er næsten skuffet.. HW2 er ikke med.. er her virkelig ikke nogen dansker der spiller homeworld ?
glader mig GIGA til det kommer
http://homeworld2.sierra.com
glader mig GIGA til det kommer
http://homeworld2.sierra.com
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.