mboost-dp1
Hvilken type skrivebords-baggrund foretrækker du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Normalt sort, men pt. har jeg jord-måne-billedet som er taget fra mars. Af og til har jeg også et par våde numser i sort-hvid.
Esmurf (1) skrev:Religiøse kunne også være en mulighed?
Jeg ratede dig relevant, men er ikke enig. Så kunne vi jo lige så godt finde på alle mulige andre kategorier som, biler, hobbies, computerspil...find selv på flere.
Der er en "Andet" kategori, hvis man ikke passer ind under de andre afstemningsmuligheder, så kan man jo bruge den og skrive en kommentar.
Ser den stort set aldrig, men foretrækker en enkeltfarvet.
http://img63.imageshack.us/img63/5695/360nologo33f...
http://img63.imageshack.us/img63/5695/360nologo33f...
Kunstnerriske Close-Ups.
Har kørt med windows 'standard Violet Blomst' i en evighed nu, men ser den stort set kun under opstart/nedlukning da FF, Word, Photoshop og Synthedit som regel plasker hele sendefladen til :)
Havde en årrække hvor M. Escher billeder roterede på skrivebordet (ca. 30 stk i 640x480), men det var dengang en opløsning på 800x600 fik en til at tisse i bukserne :D
I dag ligner det små frimærker på en 1600x1200.
Har kørt med windows 'standard Violet Blomst' i en evighed nu, men ser den stort set kun under opstart/nedlukning da FF, Word, Photoshop og Synthedit som regel plasker hele sendefladen til :)
Havde en årrække hvor M. Escher billeder roterede på skrivebordet (ca. 30 stk i 640x480), men det var dengang en opløsning på 800x600 fik en til at tisse i bukserne :D
I dag ligner det små frimærker på en 1600x1200.
Jeg er klart til landskaber, det har jeg haft på rigtig længe.
Jeg bruger selv denne side, den har alverdens gode billeder, og de kan nemt og hurtigt (ingen bruger, ingen pjat) hentes i alverdens størrelse. Fra små 10" til store 24", widescreen formater osv. osv.
Super side!
Jeg bruger selv denne side, den har alverdens gode billeder, og de kan nemt og hurtigt (ingen bruger, ingen pjat) hentes i alverdens størrelse. Fra små 10" til store 24", widescreen formater osv. osv.
Super side!
Digitalblasphemy.com FTW
(Jeg arbejder sammen med et par tøser, der var fuldt overbevidst om, at billederne var ægte... Lige indtil jeg bl.a. påpegede, at et af billederne indeholder to måner. Akja, og Danmarks fremtid ligger i deres hænder!)
(Jeg arbejder sammen med et par tøser, der var fuldt overbevidst om, at billederne var ægte... Lige indtil jeg bl.a. påpegede, at et af billederne indeholder to måner. Akja, og Danmarks fremtid ligger i deres hænder!)
Okay, jeg bukkede mig for presset og viser baggrundsbilledet på min primære computer.
Norrah (38) skrev:Har win7, så den bladre mellem 2 billeder af vappen min.
1: Vappe Glad
2: Vappe Trist
Sød hunni, har du taget en hundekiks fra den igen på det triste billede? :-)
Suk.. nogle gange kunne man ønske sig at være studerende igen.. Sikke "arbejdstider" !vandfarve (35) skrev:Okay, jeg bukkede mig for presset og viser baggrundsbilledet på min primære computer.
#46 Win 7 har en funktion der gør den kan skifte mellem forskellige baggrunde.
Slide show om du vil.
Så vælger man x-antal billeder... og så skifter den mellem dem.
Derfor har jeg "2".
#40 Kan ikke huske det, men hvis jeg kender ham ret. Så var det sikkert skide uretfærdigt at han ikke fik lige præcis det jeg spiste...
Godt nok smed jeg mindst 50% af det jeg havde i hænderne til ham... men det var jo ikke det jeg spiste.
Slide show om du vil.
Så vælger man x-antal billeder... og så skifter den mellem dem.
Derfor har jeg "2".
#40 Kan ikke huske det, men hvis jeg kender ham ret. Så var det sikkert skide uretfærdigt at han ikke fik lige præcis det jeg spiste...
Godt nok smed jeg mindst 50% af det jeg havde i hænderne til ham... men det var jo ikke det jeg spiste.
The URL is not valid and cannot be loaded.cool, cool.
Bruger én enkelt farve og det er sort. Jeg har i mange år samlet på wallpapers, men egentlig synes jeg ikke de er særligt praktiske. Kun de meget mørke, hvor man faktisk kan læse teksten på ens ikoner. Og de lyse skærer for meget i øjnene.
Er der nogen af jer mac-hoveder som kan fortælle mig hvordan man vælger en sort baggrundsfarve som wallpaper, uden at skulle hen og lave og derefter gemme et sort billede!?
Er der nogen af jer mac-hoveder som kan fortælle mig hvordan man vælger en sort baggrundsfarve som wallpaper, uden at skulle hen og lave og derefter gemme et sort billede!?
Hvad siger det så om mig? :)XStefan (33) skrev:Skrivebordsbaggrunde kan sige meget om personer
aaaarh, lige knap ;)Norrah (38) skrev:Har win7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.