mboost-dp1
Hvilken mp3-afspiller har du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Min gode gamle Rio800, der efterhånden har en del år på bagen og er ved at være moden for en udskiftning.
En MPIO FY 200 købt for et par år siden til alt for mange penge, men den er stadig fin til mit behov.
iPod Photo 60gb, det sgu lækkert.
Først ville jeg faktisk have en iAudio men så blev det creative men så fik jeg sgu iPod i stedet i gave og nu er jeg faktisk glad for det.
Hvorfor? fordi iPod er så populært at du kan finde tonsvis af programmer som gør hvad du vil have.
Der er masser af firmaer hvis existens baserer sig på iPod.
De 2 bedste programmer må være ml_ipod og anapod, desværre fungerer de ikke sammen endnu.
Først ville jeg faktisk have en iAudio men så blev det creative men så fik jeg sgu iPod i stedet i gave og nu er jeg faktisk glad for det.
Hvorfor? fordi iPod er så populært at du kan finde tonsvis af programmer som gør hvad du vil have.
Der er masser af firmaer hvis existens baserer sig på iPod.
De 2 bedste programmer må være ml_ipod og anapod, desværre fungerer de ikke sammen endnu.
iPod 4G 20GB :D og jeg elsker den!
Der er virkelig tænkt over tingene påden, fx hvis den er sat på hold, så kan man tage høretelefon stikket ud og iPod'en går automatisk på pause. Rigtig lækkert når man vil slukke den og ikke gider tage den op af inderlommen, ud af ituiet, for derefter at putte den tilbage i ituiet og lommen.
<3
Der er virkelig tænkt over tingene påden, fx hvis den er sat på hold, så kan man tage høretelefon stikket ud og iPod'en går automatisk på pause. Rigtig lækkert når man vil slukke den og ikke gider tage den op af inderlommen, ud af ituiet, for derefter at putte den tilbage i ituiet og lommen.
<3
Ved et impulskøb fandt og købte jeg en SAFA SR-M650F (altså en 'Andet' mp3-afspiller). Jeg har dog fortrudt den lidt, eftersom den har givet lidt for mange småproblemer - blandt andet gik der ikke lang tid før dens indbyggede batterioplader ved indsættelse i USB-port stoppede med at fungere og det generelle at den er så fed at man på ældre pc'ere med USB-porte lige under PS/2-portene ikke nødvendigvis kan klemme den ind uden at pille et eller andet ud.
Til gengæld ser den dyr ud :-) (var den også), den er robust, har en indbygget højtaler, et display med default psykadeliske farver, samt dens firmware er opgraderbar.
Til gengæld ser den dyr ud :-) (var den også), den er robust, har en indbygget højtaler, et display med default psykadeliske farver, samt dens firmware er opgraderbar.
Jeg bruger min computer til at afspille mp3. Det fungerer fint, men jeg tager den ikke med ud på løbeturene.
En Jens Of Sweden MP-400 256MB og et sæt Koss Sparkplugs (øreprop-hovedtelefoner). Perfekt til togturene mellem Struer og Nyborg :-)
Og så kan den spille Ogg!
Og så kan den spille Ogg!
har en iPod mini, 2x Creative mp3 afspillere og indbygget mp3 afspiller i min mobil.
musik skal der til...
musik skal der til...
Cowon iAudio M3 40GB her. Har aldrig fortrudt købet. Nøøøj den er lækker. :D Slår alle andre IMHO. Og selvfølgelig også en fordel at ha' en afspiller der kan afspille ogg og flac, når nu hele samlingen er i ogg format og jeg er stor samler af live bootlegs. ;)
Havde engang en, men den glemte jeg hos en eller anden tyk trunte som jeg er lidt bange for, så den glemte jeg bare igen... Nu knalder jeg bare FM radioen i min lækre nokia 3200 over på P3, istedet...
Min iAudio M3 40Gb klare lige opgaven. Tager de formater jeg bruger (vigtigst: OGG) og der kommer jævnligt firmware opdateringer der rette de små quirks og tilføjer nye features.
Den har godt nok over et år på bagen, så kunne være man snart skulle til at kigge efter noget nyt.
Eneste minus (også lidt stort): Intet ordentligt display på afspilleren, så man skal bruge den remote der sidder på ledningen, lidt klodset.. :(
Den har godt nok over et år på bagen, så kunne være man snart skulle til at kigge efter noget nyt.
Eneste minus (også lidt stort): Intet ordentligt display på afspilleren, så man skal bruge den remote der sidder på ledningen, lidt klodset.. :(
iPod 3g 15Gb, og jeg elsker den.
Jeg har siden købt en Samsung E730 der også kan spille mp3 men det bruger jeg ikke.
Selvom der ikke er så meget plads og den er større kan jeg ikke lade være med at foretrække en 3g iPod frem for en 4/5g. Clickwheel _er_ smart men jeg kan bedre lide tanken om at fronten på en 3g er i et stykke så der ikke kan komme noget støv eller noget ind.
Den nye videoipod er dog temmelig fed. Ikke mindst fordi den er så meget mindre og lettere. Men ellers skulle det være den nye Sony hvis jeg skulle have en ny.
Jeg har siden købt en Samsung E730 der også kan spille mp3 men det bruger jeg ikke.
Selvom der ikke er så meget plads og den er større kan jeg ikke lade være med at foretrække en 3g iPod frem for en 4/5g. Clickwheel _er_ smart men jeg kan bedre lide tanken om at fronten på en 3g er i et stykke så der ikke kan komme noget støv eller noget ind.
Den nye videoipod er dog temmelig fed. Ikke mindst fordi den er så meget mindre og lettere. Men ellers skulle det være den nye Sony hvis jeg skulle have en ny.
Hvad skal med alle de fancy pancy og kendte mærker?? en united 256mb fra fakta er da genialt!! Der er da til et par timers musik!!
Desuden sikrer det mig korte løbeture, da jeg ikke gider løbe uden musik.. og nej.. man kan ikke bare starte den forfra..
Desuden sikrer det mig korte løbeture, da jeg ikke gider løbe uden musik.. og nej.. man kan ikke bare starte den forfra..
Hmm...
iPod 3G 40gb
Creative Zen Micro 5gb
Maycom XR-21 1gb..
Så er der også mp3 i min mobil, og får snart en 6230i, satser da på at smide 512mb i den også...
Bruger mine Sony MDR-V700DJ høretelefoner til alle afspillerne... Bruger ikke iPod'en eller Creative'en mere, synes de er for store..
:) Brugte faktisk kun min ipod i 4 timer.. *ups* den har samlet støv siden.. heh.
iPod 3G 40gb
Creative Zen Micro 5gb
Maycom XR-21 1gb..
Så er der også mp3 i min mobil, og får snart en 6230i, satser da på at smide 512mb i den også...
Bruger mine Sony MDR-V700DJ høretelefoner til alle afspillerne... Bruger ikke iPod'en eller Creative'en mere, synes de er for store..
:) Brugte faktisk kun min ipod i 4 timer.. *ups* den har samlet støv siden.. heh.
Bruger min mobil (SPV c500 med 512 mb mini sd) Den kan også bruges til at se divxfilm i toget hvis man kan leve med den lille skærm :)
Sony MZ-R900 (MiniDisc) m. mine velour Sennheiser HD570 - strømhungrende men dejlige. :)
(Er det ikke voldsomt irriterende ikke at have remote på en iPod? - Kunne ikke leve uden min.) :)
(Er det ikke voldsomt irriterende ikke at have remote på en iPod? - Kunne ikke leve uden min.) :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.