mboost-dp1
Hvilken mac benytter du primært?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg har i længere tid kun brugt min MBP, men er gået over til min kærestes MacBook da den har utrolig meget nemmere ved at fange wireless internet.
Ofte har min MBP et enkelt ud af fire felter mens hendes kører med fire ud af fire, samme netværk, samme placering... (Undskyld afsporingen, men nogen der har en ide om WTF der kan være gået galt)
Ofte har min MBP et enkelt ud af fire felter mens hendes kører med fire ud af fire, samme netværk, samme placering... (Undskyld afsporingen, men nogen der har en ide om WTF der kan være gået galt)
Købte min macbook pro (late 08) , da den var og stadig er en af de bedste multipurpose laptops man kan få. Jeg spiller WoW, og er ofte en weekend eller mere hjemme ved min far. Så at skulle undvære at kunne spille wow eller bare spille computer, ville være træls. Men samtidigt vil jeg gerne have en bærbar jeg kan bruge til studie, dvs. ofte side væk fra en stikkontakt. Så var macbookens dual grafikkort en fantasktisk løsning for mig.
Så valgte ikke en macbook fordi det var en macbook, men mere fordi den virkerlig er en af de bedste bærbare man kan få. Dette er når man ikke tage penge ind i ligningen :-D
Så valgte ikke en macbook fordi det var en macbook, men mere fordi den virkerlig er en af de bedste bærbare man kan få. Dette er når man ikke tage penge ind i ligningen :-D
Bruger primært min MacBook Pro uni 15" late 08 ellers min søsters 24" iMac midt 08.
Ellers et par powerbooks og powermacs en enkel Mac Pro et par Mac Mini, når venner skal havde hjælp
og BTW hvor når relancere Apple den sort MacBook den er så meget mere epic en den hvide
Ellers et par powerbooks og powermacs en enkel Mac Pro et par Mac Mini, når venner skal havde hjælp
og BTW hvor når relancere Apple den sort MacBook den er så meget mere epic en den hvide
Macbook Pro :) er utrolig glad for den! Jeg har aldrig haft en bedre computer! Jeg bliver aldrig Microsoft menneske igen :)
AcidCrow (33) skrev:Bruger iMac på arbejde, og min Mac Mini som mediecenter computer derhjemme. Når jeg er ude at rejse, bruger jeg min Macbook Pro :)
Respekt :)
Blev påtvunget en iMac på arbejde, og en MBP 13" 2009 model, synes det er forbandet svært at komme fra PC til Mac, og skulle finde de forskellige ting når man også skal kunne tilgå netværksshares osv... F.eks backslash...??? Alt-Shift-7??? Hvorfor??
"Heldigvis" blev min MBP stjålet efter 4 uger, så nu fik jeg dem overtalt til at jeg kunne få en PC laptop istedet :)
"Heldigvis" blev min MBP stjålet efter 4 uger, så nu fik jeg dem overtalt til at jeg kunne få en PC laptop istedet :)
dynamism (35) skrev:F.eks backslash...??? Alt-Shift-7??? Hvorfor??
Fordi at \ bør ligge sammen med /.
Ligesom , og . ligger ved siden af hinanden og har nemt adgang til ; og :
Det er ikke alle der kan klarer at skifte fra en gammel vane og over til et nyt system, men jeg synes at hvis man har modet, så skal man give det en fair chance.
Jeg håber at du har truffet det rigtige valg for dig. :)
NiklasP (37) skrev:#36
Så skal B vel også ligge siden af A? Og C ved siden af B? Og D ved siden af C? Osv osv... Nej vel?
Ja og efter det ik? så går du lige til høje som igår..
-N- (21) skrev:Interessant at 52% af dem der læser macnation ikke har en mac, de har vel en iphone eller ipod i stedet, men alligevel.
Ikk os allesammen, jeg læser bare nyhederne, men har hverken en mac, en iphone, en ipod eller andre apple ting :)
Edit: Stemte derfor "jeg har ikke en mac" :p
#36 \ og / er jo ikke komplimentære knapper ligesom < og > eller [ og ]
\ og / bruger i vidt forskellige sammenhænge, så det giver ikke mening, at de skulle placeres på samme knap af den grund.
Jeg ville blive sindssyg, hvis jeg skulle bruge en 3-knaps-kombination for at få \ når jeg nu arbejder meget med systemadministration for tiden.
\ og / bruger i vidt forskellige sammenhænge, så det giver ikke mening, at de skulle placeres på samme knap af den grund.
Jeg ville blive sindssyg, hvis jeg skulle bruge en 3-knaps-kombination for at få \ når jeg nu arbejder meget med systemadministration for tiden.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.