mboost-dp1
Hvilken konsol skal du ha' (har du)?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
er ikke den store konsol-bruger, men Wii tingen er for genial den bliver jeg simpelt hen nødt til at have - supergrafik kan rende mig, hvis man kan få lov til at svinge et sværd istedet for at klampe rundt med musen.
# 5
En Commodore 64 er en computer. Ikke en konsol. :)
Men der findes masser af emulatorer derude, selv en til Series60 mobiltlf. der hedder Frodo.
Konsoller = waste o` money (that i couldve used on my PC) xD
En Commodore 64 er en computer. Ikke en konsol. :)
Men der findes masser af emulatorer derude, selv en til Series60 mobiltlf. der hedder Frodo.
Konsoller = waste o` money (that i couldve used on my PC) xD
Regner med at nappe en Wii, selvom jeg tidligere mest har været til Playstation.
Wii lyder til at være et fornuftigt bud på en konsol til gode penge og et godt udvalg af spil og funktioner.
PS3 er en mulighed, men på ingen måde sikkert, det kommer helt an på pris, udvalg o.s.v.
Xbox, både ny og gammel, frister ganske enkelt ikke, selvom "Dead Rising" ser ganske morsomt ud. Jeg gider dog ikke at ofre så mange penge for ét spil.
Wii lyder til at være et fornuftigt bud på en konsol til gode penge og et godt udvalg af spil og funktioner.
PS3 er en mulighed, men på ingen måde sikkert, det kommer helt an på pris, udvalg o.s.v.
Xbox, både ny og gammel, frister ganske enkelt ikke, selvom "Dead Rising" ser ganske morsomt ud. Jeg gider dog ikke at ofre så mange penge for ét spil.
haves: NES, SNES, N64
what more do you need? efter jeg fandt wipeout til n64 behøvede jeg ikke playstation mere :D og nintendo har jo zelda
what more do you need? efter jeg fandt wipeout til n64 behøvede jeg ikke playstation mere :D og nintendo har jo zelda
Ps3
1: fordi den som sort ville se herre godt ud på mit skrivebord!
2: fordi final fantasy kommer til playstation, og det er sgu en vane.
3: fordi min skærm har 1080p og hdcp, så skal da helt klart ha' blu-ray.
Men venter nok lidt, betaler ikke 4.000kr ligesom jeg gjorde med ps2 i sin tid. Venter til den falder lidt i pris!
1: fordi den som sort ville se herre godt ud på mit skrivebord!
2: fordi final fantasy kommer til playstation, og det er sgu en vane.
3: fordi min skærm har 1080p og hdcp, så skal da helt klart ha' blu-ray.
Men venter nok lidt, betaler ikke 4.000kr ligesom jeg gjorde med ps2 i sin tid. Venter til den falder lidt i pris!
Konsoller er ikke noget for rigtige nørder. Men jeg vil fandme have en PS3. Udelukkende pga. Gran Turismo serien. Har set trailers til 5eren i HD, og der er ikke noget at gøre, JEG SKAL DA HA´!!!
Da jeg er blevet så positivt overrasket over Nintendo DS (købte én til kæresten og køber nok også en Lite til mig selv på et tidspunkt), så snupper jeg helt sikkert også en Wii. Mest af alt fordi at jeg vil have en konsol hvor jeg kan spille med kæresten og familien. Når jeg skal spille alene eller mod folk rundt omkring i verden, så har man jo PC'en.
Jeg har stemt "Konsoller er ikke noget for rigtige nørder", selvom jeg ikke er helt enig. Skal nørder spille, så skal det sgu være en konsol, istedet for en PC.
Men jeg tilslutter mig sKIDROw's fortolkning af spørgsmmålet. Jeg holder mig normalt til aterm.
Men jeg tilslutter mig sKIDROw's fortolkning af spørgsmmålet. Jeg holder mig normalt til aterm.
Giv mig en Wii i julegave!
Har hørt at man kan hente Commodore 64 spil til den også.. sikkert emuleret, men alligevel.
Har hørt at man kan hente Commodore 64 spil til den også.. sikkert emuleret, men alligevel.
Missing option: "Jeg interesserer mig ikke for konsoller."
"Konsoller er ikke noget for rigtige nørder" er ikke det samme, kan da godt forstå nogle nørder interesserer sig for det :)
"Konsoller er ikke noget for rigtige nørder" er ikke det samme, kan da godt forstå nogle nørder interesserer sig for det :)
Ja, kom lige i tanke om at meget fra VIII og nedafter blev lavet til PC også.
Square-Enix har en aftale med Sony, så det skal du nok ikke regne med, med mindre PS3'en flopper totalt ;)
Jeg køber en PS3 på grund af Squaresoft, og det at den har Blu-Ray.
(Glemte bevidst enix delen. Enix er nogle kegler)
Ja, kom lige i tanke om at meget fra VIII og nedafter blev lavet til PC også.
Square-Enix har en aftale med Sony, så det skal du nok ikke regne med, med mindre PS3'en flopper totalt ;)
Jeg køber en PS3 på grund af Squaresoft, og det at den har Blu-Ray.
(Glemte bevidst enix delen. Enix er nogle kegler)
Det er faktisk lige omvendt?
X360 har ekstern strømforsyning(det er det samme ikk?) - men larmer alt for meget når man spiller.
PS3 har en intern strømforsyning
Det er faktisk lige omvendt?
X360 har ekstern strømforsyning(det er det samme ikk?) - men larmer alt for meget når man spiller.
PS3 har en intern strømforsyning
Har en Alm. XBOX, der ligger 20 cm støv ovenpå, har ikke prøvet de 100 spil der ligger på endnu.. ja ja.. bare kald mig nørd istedet :)
Nok derfor jeg valgte "Konsoller er ikke noget for rigtige nørder" :D
Ja ja.. skal nok støve af ;)
Nok derfor jeg valgte "Konsoller er ikke noget for rigtige nørder" :D
Ja ja.. skal nok støve af ;)
Wii
Grunde: Super Mario Galaxy - og så kan jeg downloade de gamle Super Mario Spil. Min kæreste kommer ikke til at se mig foreløbigt...
Grunde: Super Mario Galaxy - og så kan jeg downloade de gamle Super Mario Spil. Min kæreste kommer ikke til at se mig foreløbigt...
Har ingen, skal have en PS2 hvis jeg skal have noget - mest for så at spille Tekken i diverse udgaver.
Jeg stemte "Xbox 360" da jeg har købt sådan en i januar.
Fed, dejlig konsol med mange gode spil og mange muligheder.
Glæder mig for vildt til HDDVD addon som kommer ud her d. 15 nov.
#1 FINAL FANTASY XI er kommet til Xbox360 og er ORPG. Flere FF kommer til Xbox 360.
1. Vil nu hellere have en anonym hvid kasse under mit TV end et sort vaffeljern (",)
2. FF kommer også til Ps3 men er ikke eksklusivt.
3. Xbox 360 kan også køre 1080P native. Der mangler et HDMI kabel eller lignende så hdcp også kan understøttes, det er vel kun et spørgsmål om tid før MS ser at det er påkrævet så det kan komme ud.
#22 Ps3 har som #28 skriver, en intern Psu mens Xbox360 har ekstern PsU.
Ps3 har ingen blæsere, så den skulle være ganske lydløs, det skulle måske være selve drevet som ikke er nævnt endnu, men det er jo første generation Blueray drev....
Dog har den store varmeproblem da det åbenbart ikke er nok med passiv køling, hvilket blev skrevet heftigt om, bl.a. på sidste større messe hvor Ps3 var repræsenteret.
#23 Square-Enix har udtalt for ca 1 mdr. siden at de ikke ville støtte Sony så meget mere da de gerne ville have et større puplikum.
Så det næste FF spil skulle udkomme til de fleste platforme.
Men det kommer først 2. eller 3. kvartal 2007 mener jeg de skrev.
Fed, dejlig konsol med mange gode spil og mange muligheder.
Glæder mig for vildt til HDDVD addon som kommer ud her d. 15 nov.
#1 FINAL FANTASY XI er kommet til Xbox360 og er ORPG. Flere FF kommer til Xbox 360.
1. Vil nu hellere have en anonym hvid kasse under mit TV end et sort vaffeljern (",)
2. FF kommer også til Ps3 men er ikke eksklusivt.
3. Xbox 360 kan også køre 1080P native. Der mangler et HDMI kabel eller lignende så hdcp også kan understøttes, det er vel kun et spørgsmål om tid før MS ser at det er påkrævet så det kan komme ud.
#22 Ps3 har som #28 skriver, en intern Psu mens Xbox360 har ekstern PsU.
Ps3 har ingen blæsere, så den skulle være ganske lydløs, det skulle måske være selve drevet som ikke er nævnt endnu, men det er jo første generation Blueray drev....
Dog har den store varmeproblem da det åbenbart ikke er nok med passiv køling, hvilket blev skrevet heftigt om, bl.a. på sidste større messe hvor Ps3 var repræsenteret.
#23 Square-Enix har udtalt for ca 1 mdr. siden at de ikke ville støtte Sony så meget mere da de gerne ville have et større puplikum.
Så det næste FF spil skulle udkomme til de fleste platforme.
Men det kommer først 2. eller 3. kvartal 2007 mener jeg de skrev.
Eftersom jeg ikke tror på at bedre grafik skaber sjovere og mere underholdende spil, så bliver det nok en Wii. Ingen af de andre er nyskabende på nogle måder, whatsoever.
#20 disky Jeg har en Samsung 244T en rigtig lækker lille sag, har ikke fundet en eneste ting at klage over i nu.
Og FF XI er ikke et final fantasy, det er X-2 for den sags skyld heller ikke, men det er nørdede detaljer. Og skulle det henne at de begynder at komme til xbox 360, vil jeg stadig hellere havde ps3, da den stadig kan spille de gamle, og min ps2 er død på det punkt.
Og FF XI er ikke et final fantasy, det er X-2 for den sags skyld heller ikke, men det er nørdede detaljer. Og skulle det henne at de begynder at komme til xbox 360, vil jeg stadig hellere havde ps3, da den stadig kan spille de gamle, og min ps2 er død på det punkt.
Så har du tydeligvis aldrig hørt om C64 GS.
Den var dog dømt til at mislykkes, da den intet tastatur havde. Og de cartridge spil man kunne få fra den almindelige C64, krævede som regel en eller anden adgang til tastatur. Så den blev et stort flop, men det betyder jo ikke at C64 ikke har eksisteret som konsol ;-)
Så har du tydeligvis aldrig hørt om C64 GS.
Den var dog dømt til at mislykkes, da den intet tastatur havde. Og de cartridge spil man kunne få fra den almindelige C64, krævede som regel en eller anden adgang til tastatur. Så den blev et stort flop, men det betyder jo ikke at C64 ikke har eksisteret som konsol ;-)
Jeg stemte xbox 360 + wii. Jeg købte en xbox 360 lige efter launch, sammen med PGR3, så hyggede jeg mig med det til GRAW udkom. Lige nu går jeg og venter på at Gears of war kommer, for det ser da lige lidt for smukt ud. Og så er der jo Halo... - som jeg elsker over alle spilserier. Jeg er også blevet meget glad for xbox live og demoer. Jeg synes egentlig bare hele xbox'ens katalog virker bundsolidt.
Jeg tror ikke jeg skal have en af de der platstations. Den har ikke rigtigt noget som xbox'en ikke gøre mindst lige så godt til den halve pris. Der kommer heller ikke rigtig nogen spil til den som interessere mig ud over VF5. Jeg gider heller ikke rigtig ha en konsol der ligner en hybrid mellem et vaffel jern og et solarium. Jeg gider heller ikke betaler for at sony kan udbredde deres nyeste dødssejler "bluray".
Wii den regner jeg med at give mig selv og min famillie i julegave sammen med wario ware:smooth move. Jeg tror nitendo har lavet endnu en geni streg med wii og dens Wiimote
Jeg tror ikke jeg skal have en af de der platstations. Den har ikke rigtigt noget som xbox'en ikke gøre mindst lige så godt til den halve pris. Der kommer heller ikke rigtig nogen spil til den som interessere mig ud over VF5. Jeg gider heller ikke rigtig ha en konsol der ligner en hybrid mellem et vaffel jern og et solarium. Jeg gider heller ikke betaler for at sony kan udbredde deres nyeste dødssejler "bluray".
Wii den regner jeg med at give mig selv og min famillie i julegave sammen med wario ware:smooth move. Jeg tror nitendo har lavet endnu en geni streg med wii og dens Wiimote
"Jeg klarer mig med min gamle konsol"
Ja, der er squ ikke nogen der skal dishe min gamle madkasse af en game boy! :)
Ja, der er squ ikke nogen der skal dishe min gamle madkasse af en game boy! :)
Har været med på Nintendo's vejne siden Gameboy (den gamle gode firkantede) og NES maskinen jeg fik i gave som 5-årig ^^ (må ha været i 1989 eller deromkring)
Og da jeg arbejder i en spilforretning og har adgang til releaselister samt vi får masser af info, så er det 100% sikkert at der triller en Wii ind i min stue på Release dagen.
Om der så ska lånes i banken eller ej, det er sgu ligemeget, den ryger hjem gør den... Livet bliver bare ikke det samme efter man har sådan en maskine :P
Og da jeg arbejder i en spilforretning og har adgang til releaselister samt vi får masser af info, så er det 100% sikkert at der triller en Wii ind i min stue på Release dagen.
Om der så ska lånes i banken eller ej, det er sgu ligemeget, den ryger hjem gør den... Livet bliver bare ikke det samme efter man har sådan en maskine :P
How leet :p
Synes lige det var sjovt at 1337 havde stemt på den samme som mig ;p
Synes lige det var sjovt at 1337 havde stemt på den samme som mig ;p
Min bror købte den for 1½ månede siden.
Den larmer alt for meget - når man har spillet et stykke tid og man så slukker den, føler man sig døv fordi det hele er så stille.
Min bror købte den for 1½ månede siden.
Den larmer alt for meget - når man har spillet et stykke tid og man så slukker den, føler man sig døv fordi det hele er så stille.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.