mboost-dp1

Hvilken konsol skal du ha' (har du)?

Gå til bund
Gravatar #51 - goAMinD
1. nov. 2006 21:28
Når man nu ejer en Original Atari 2600 "The heavy six'er" så har man ikke behov for andre konsoller, så jeg skal nok ikke have nogen at de nævnte konsoller..... EVER ;).

Må dog lige tilføje at jeg for nylig erhvervede mig en håndholdt konsol - GP2X "MK2". See that little thing is really cool ;)
Gravatar #52 - one
1. nov. 2006 22:40
Sagde sku PS3, ikke lige når den kommer.. Men når den er nede omkring 1500-2000 kr.

Hvis Nintendo Wii bliver så stort et hit, så kommer Sony efter dem med en kopi ting. Om ikke andet, kontrolleren er jo allerede lavet med bevægelses-sensorer.

Så fordi at Nintendo har valgt at differentiere sig igennem gameplay, betyder det jo ikke at alt andet pludselig er skidt gameplay. God grafik behøver jo ikke udelukke godt gameplay, og ja .. for mig er god grafik en +faktor!

Glæder mig utrolig meget til at se PS3 versionen af Tekken, Final Fantasy, Metal Gear Solid, GTA, Devil May Cry og SSX.

Om Consoller er noget for "rigtige" nørder? .. Hmm ja ... hvorfor ikke.. Der står jo ikke "Rigtige computer nørder"...

Men spiller nu mest på computer, FPS kan ikke spilles godt på Consol, RTS heller ikke.. og WoW er endnu ikke lavet til Consol heller..

Glæder mig uhyggeligt til den nye Command & Conquer, håber at det bliver i den gamle "Tiberian Dawn"-stil og ikke sådan som Generals, der efter min mening var et flop. Og Blizzard tag jer nu sammen og lav StarCraft2 !!! (eller World of StarCraft) :P
Gravatar #53 - Coma
2. nov. 2006 00:06
Wii :)

52> Sony´s kopi ting af Nintendo er ik en helt kopi.. nintendo´s kan mærke hvor den er i 3d rummet i forhold til konsollen.. eneste der er i sony´s er bare tilt sensor.. der kan mærke hvordan du tilter controleren.. altså langt fra så advanceret som det nintendo har lavet.. og så kan nintendo´s også mærke hvor hurtig du bevæger den :)
Gravatar #54 - mooboo
2. nov. 2006 08:34
Skal have mig en Wii. Mest pågrund af håndkontrollen, prisen, og alle spillene som kommer på lanceringsdagen!
Gravatar #55 - XpShark
2. nov. 2006 13:13
Jeg har findet lidt om Square-Enix´s Final Fantasi planer.

Kan ikke finde det andet sted om det.
Men her er fra Boomtown, tag det som i vil (",)http://www.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=69348

Der arbejdes i øjeblikket på et FF MMO til Ps3 og Vista, mon ikke også de lige lister en Xbox360 udvikling igang.
Det skulle være helt vildt nemt at compile fra Vista/Xp til Xbox360.

De vil jo gerne have et større publikum/kundegruppe.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login