mboost-dp1
Hvilken internet udbyder bruger du ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
TDC's ZILLION PROSESS,ADSL 1024/256,,,
DET ER IKKE BEDRE....
DET KØRE BARE, og sikkerheden er TIP TOP...ANTISPOOFING!!! INGEN HACKER OG ANDET GRAVL,,,
DET ER IKKE BEDRE....
DET KØRE BARE, og sikkerheden er TIP TOP...ANTISPOOFING!!! INGEN HACKER OG ANDET GRAVL,,,
Gigant - Du kan ikke stave, du giver ikke mening, og din caps-lock tast skal vist liiiiige rykkes lidt rundt...
Kan vi hurtigt blive enige om... ;o)
De lyver og påstår at de ikke er teknisk muligt for dem at levere ADSL, hvis ikke du har fastnet abo hos dem.
Det lugter af konkurrence forvrindning og vildledning.
Sidstnævnte ser jeg lidt for tit fra deres side af...
Deres tele butikker bestyres af komplet tåber, der ikke fatter hvad de står og sælger.
Og da en kunde henvendte sig grundet manglende XP support af hans modem, tilbød de at maile ham en?!?!?!?!!!
Jeg ville givent vis også være mere tilfreds med <A href="mailto:Pro@cess">Pro@cess</A>.
Den er bare møg dyr for os private, der ikke får den foræret.
Vi kan jo ikke trække momsen fra nogen steder... :o(
Som du sagde tidligere, havde du vel pillet deres router af ik'?
Det var der ikke nogen der havde fortalt ham, og jeg kendte ikke deres besværlige* løsning på det tidspunkt...
Deres router er dejlig buggy...
Du kan bevares da åbne en port.
Og så er der ellers hul igennem, som skod aparatet ellers har lyst.
Så duer det.. så duer det ikke... ;o)
* Delt kobber hos TDC = to store grimme kasser op ens væg, og i nogens tilfælde så en lille sort router ved siden af igen?!
Cybercity laver delt kober med ÉN Cisco 678 (skillefilter 'modem' og router i et... :o)))
Kan vi hurtigt blive enige om... ;o)
De lyver og påstår at de ikke er teknisk muligt for dem at levere ADSL, hvis ikke du har fastnet abo hos dem.
Det lugter af konkurrence forvrindning og vildledning.
Sidstnævnte ser jeg lidt for tit fra deres side af...
Deres tele butikker bestyres af komplet tåber, der ikke fatter hvad de står og sælger.
Og da en kunde henvendte sig grundet manglende XP support af hans modem, tilbød de at maile ham en?!?!?!?!!!
Jeg ville givent vis også være mere tilfreds med <A href="mailto:Pro@cess">Pro@cess</A>.
Den er bare møg dyr for os private, der ikke får den foræret.
Vi kan jo ikke trække momsen fra nogen steder... :o(
Som du sagde tidligere, havde du vel pillet deres router af ik'?
Det var der ikke nogen der havde fortalt ham, og jeg kendte ikke deres besværlige* løsning på det tidspunkt...
Deres router er dejlig buggy...
Du kan bevares da åbne en port.
Og så er der ellers hul igennem, som skod aparatet ellers har lyst.
Så duer det.. så duer det ikke... ;o)
* Delt kobber hos TDC = to store grimme kasser op ens væg, og i nogens tilfælde så en lille sort router ved siden af igen?!
Cybercity laver delt kober med ÉN Cisco 678 (skillefilter 'modem' og router i et... :o)))
Jeg har desvære TDC webspeed Oncabel.Grunden til det er at min far er chefsælger for klabeltv i Jylland og kan få det gratis ( total op tur ) men hvilken omgang skod internet man får.... FØJ
TDC webspeed kører perfekt hos mig, jeg har 1024/512 og altid, altid siger jeg, den bedste ping i spil på danske servere :)
Mht. skillefilter er det ikke helt rigtigt at du kan køre uden skillefilter med CC. Du kan ganske vist sætte din router direkte i stikket og også surfe, men du mister telefonforbindelsen imens, hvis du kører uden filter.
CC leverer en lille diminutiv hvid boks, der står Cybercity på, med, som skal mellem "væggen" og routeren - skillefilteret. Men det er bestemt at foretrække frem for at køre 60 volt ind i routeren og brænde den af ved første normale telefonopkald.
Har selv CC på rå kobber og er godt tilfreds :-)
Mht. skillefilter er det ikke helt rigtigt at du kan køre uden skillefilter med CC. Du kan ganske vist sætte din router direkte i stikket og også surfe, men du mister telefonforbindelsen imens, hvis du kører uden filter.
CC leverer en lille diminutiv hvid boks, der står Cybercity på, med, som skal mellem "væggen" og routeren - skillefilteret. Men det er bestemt at foretrække frem for at køre 60 volt ind i routeren og brænde den af ved første normale telefonopkald.
Har selv CC på rå kobber og er godt tilfreds :-)
Nej, den er ikke designet med det for øje, man får et decideret skillefilter med alligevel. I know - I work in the place :-)
Til jer, der ikke ser ideen i CyberCitys boost:
Prøv at se det som en mulighed, man har, som man ikke får de andre steder. Hvis man har den holding, at det er ubrugeligt eller urimelig dyrt, jammen så lad være med at booste. Hvis jeg nu vil rågame / hente eller holde LAN for vennerne, så har jeg mulighed for peppe linien lidt op. Synes jeg, at jeg ikke har råd, eller det ikke er nødvændigt, jammen så lader jeg være.
For dyrt? Jah ting koster penge... hvis man booster så meget at man alligevel betaler for 2mbit så få da lavet linien om til en 2 mbit. Eller lad være at booste...
Der er i alle tilfælde ingen der er ingen tvang, det er blot en service - en mulighed man har hos CC.
Prøv at se det som en mulighed, man har, som man ikke får de andre steder. Hvis man har den holding, at det er ubrugeligt eller urimelig dyrt, jammen så lad være med at booste. Hvis jeg nu vil rågame / hente eller holde LAN for vennerne, så har jeg mulighed for peppe linien lidt op. Synes jeg, at jeg ikke har råd, eller det ikke er nødvændigt, jammen så lader jeg være.
For dyrt? Jah ting koster penge... hvis man booster så meget at man alligevel betaler for 2mbit så få da lavet linien om til en 2 mbit. Eller lad være at booste...
Der er i alle tilfælde ingen der er ingen tvang, det er blot en service - en mulighed man har hos CC.
Ja Aalborg universitets linje er osse god nok til mig.. 622Mbit :-) Bor på et af kollegierne tilknyttet.
Hej!
Ja , jeg har ik postet her før, men jeg har nu godt nok læst med før :)
Og jeg ved godt jeg lige /bumper denne "thread"
Nu har jeg læst en masse omkring hvad i alle mener om de forskellige ISP'er og hvad de kan tilbyde - For ikke at nævne hvordan det virker.
Interessant!
<STRONG>C# :</STRONG>
Jeg vælger bare at overhøre ip : - 1 og subnetmaske
Det er ik helt tilladt :P
Anyway...
Pro@ccess hedder nu TDC Internet BB prof.
256/256 koster 340,- pr måned eks moms.
Og til dem der kunne tænke sig at prøve det, kan jeg blot sige... der er ½ oprettelse til og med 31/12-02, nemlig 170,-
Med Tdc Internet BB prof garanteres den hastighed du betaler for - Det er ofte derfor dem der bestiller bb prof får afslag.
Kan der ikke garanteres båndbredde, om det er for høj dæmpning eller whatever, leveres der slet ikke.
Leveres med speedstream 5711 Router og 1 fast ip som standard.
Jeg må hellere lade vær' med at kommentere denne router. :p
Firmaloyalitet gik vist lige fløjten der. Oh well.
Konfigurationsænderinger i SpeedStream routeren koster 950,- eks moms.
Ekstra ip adresser koster 800,- eks moms.
Ligegyldigt om det er 8(som egentlig kun er 5) eller 256(253).
Alle ansøgninger om ekstra ipadresser skal dokumenteres skriftligt.
<STRONG>Satcom:</STRONG>
Mht til hosting kan jeg fortælle dig at TDC's hosting center på øbro har hvis ikke bedre, så ihvertfald de samme kvaliteter som andre store hosting centre o.l. tilbyder. Bl.a. Mondo, Uni2 osv
For ikke at nævne det nye hosting center i Herlev, bedre fysiske rammer finder du ikke i hele skandinavien.
Jeg vil æde min gamle hat hvis din oplevelse mht TV2 ikke bunder i serverproblemer. Det er jo ikke TDC's fejl hvad TV2 bruger mht hardware.
Dertil vil jeg lige nævne at hvis TV2 valgte en redundant servercamp løsning ville brugere af sitet måske få en bedre oplevelse HVIS nu der var problemer med server/router blablabla you name it. Det er blot et spørgsmål om investering i udstyr. Kort sagt; $$$$$$$$
Og hvad angår TDC's peering aftaler, er der vist ikke noget at sætte en finger på. TDC's backbone er i samme forbindelse opbygget på en måde der tilgodeser de peering aftaler.
(Nu vi snakker om redundante løsninger )
<STRONG>sKIDROw og Annoia</STRONG>
Jeg mener nu selv jeg har pænt styr på sagerne.
Og min IQ er nu nok højere en 12......tror jeg :)
Alle ISP'er i Danmark er lige på det punkt i siger her.
Der er altid nogen der lader somom de kan en masse, men når det kommer til stykket kan de ik meget andet end netop en med en IQ på 12 :)
Men det er jo nok et helt andet emne - Rekruttering af personale. Kvalificeret personale :)
Anyway
Tak for en god side,
Seas
#116:
Nu kan man heldigvis bare køre uden routeren.
Det giver en hurtigere, mere stabil og mere konfigurabel linje.
Læs i øvrigt; www.201.dk/documents/?ebc1ddcc-9401-4f9a-82bc-11a915645e24
Sidstnævnte link indeholder "min" egen sag med TDC.
Udbyderen der kan alt, men ikke altid er lige villig til at gøre det alligevel.
Jeg håber at det kan give et indblik i TDC.
Desuden skal det sikkert snart op i Rene ord for pengene o.lign. som skrevet.
Nu kan man heldigvis bare køre uden routeren.
Det giver en hurtigere, mere stabil og mere konfigurabel linje.
Læs i øvrigt; www.201.dk/documents/?ebc1ddcc-9401-4f9a-82bc-11a915645e24
Sidstnævnte link indeholder "min" egen sag med TDC.
Udbyderen der kan alt, men ikke altid er lige villig til at gøre det alligevel.
Jeg håber at det kan give et indblik i TDC.
Desuden skal det sikkert snart op i Rene ord for pengene o.lign. som skrevet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.