mboost-dp1
Hvilken internet udbyder bruger du ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
TDC er da det eneste!
Med mindre BBB kommer med 10Mbit hjem til mig, så ville jeg ikke overveje at skifte udbyder.
Med mindre BBB kommer med 10Mbit hjem til mig, så ville jeg ikke overveje at skifte udbyder.
TDC. Og det kører fint! Bortset fra at det koster 1000,- at få åbnet routeren, og at jeg ikke kan se min lokale hjemmeside på den eksterne addresse. Noget rod i routeropsætning. Men ellers kører det fint :/
Det er som om, der er mange der er utilfredse med deres internetudbydere....er der ganske enkelt noget generalt galt? Pris kontra hastighed?
Personligt hopper jeg med på vognen....men jeg har oxo stofa...fuck hvor er det dog mega skod ringe. Hvis ikke de passer på, kunne de godt gå hen og miste rigtig mange kunder.....de har ihvertfald snart mistet mig...
Personligt hopper jeg med på vognen....men jeg har oxo stofa...fuck hvor er det dog mega skod ringe. Hvis ikke de passer på, kunne de godt gå hen og miste rigtig mange kunder.....de har ihvertfald snart mistet mig...
Tiscali her... Det kører fint, men de har alt for meget rod i deres papirer. Jeg får regninger og opkrævninger på routere og andet mærkeligt som jeg aldrig har haft. Når man ringer til dem siger at fejlene selvfølgelig bliver rettet med det samme, men næste måned er oopkrævningen der igen. Derfor skifter jeg så snart jeg får taget mig sammen.
TDC har efter min erfaring ikke styr på en skid. Når man skal bestille er det ofte dybt besværligt, og er der et problem kan de ikke finde ud af noget.
Tilgengæld kører det perfekt, når de endeligt har fået det op. Jeg har en 512/512 med en max-overførsel på 54kB/s, og den er altid oppe. Jeg har på et tidspunkt bedt dem om at ændre min reverse dns til noget andet og det skete samme dag!
Alt ialt er jeg vel meget tilfrreds, men de kunne sgu godt tage sig sammen og åbne for den router (så jeg ikke selv skal hacke den).
Tilgengæld kører det perfekt, når de endeligt har fået det op. Jeg har en 512/512 med en max-overførsel på 54kB/s, og den er altid oppe. Jeg har på et tidspunkt bedt dem om at ændre min reverse dns til noget andet og det skete samme dag!
Alt ialt er jeg vel meget tilfrreds, men de kunne sgu godt tage sig sammen og åbne for den router (så jeg ikke selv skal hacke den).
<STRONG>Yasw</STRONG>: samme her.
Jeg har kørt både Tiscali og CC.
Tiscali var mest stabilt...men papir...det har de ikke forstand på.
Tog mig 5 måneder at få penge tilbage fra dem efter at have rykket dem masser af gange.
Jeg har kørt både Tiscali og CC.
Tiscali var mest stabilt...men papir...det har de ikke forstand på.
Tog mig 5 måneder at få penge tilbage fra dem efter at have rykket dem masser af gange.
Tiscali her hos mig...
Spiller fino, ingen ballade overhovdet :)
Men til forskel fra CC som jeg skiftede fra, bliver jeg da i det mindste kun opkrævet for det jeg har... Fuskerfirma!
Spiller fino, ingen ballade overhovdet :)
Men til forskel fra CC som jeg skiftede fra, bliver jeg da i det mindste kun opkrævet for det jeg har... Fuskerfirma!
nu har jeg godt nok valgt TDC men jeg bor i esbjerg og er bruger af det altid vidunderlige Esenet, som i bund og grund kommet fra TDC's ON-CABLE.
CC har der sq ikke været nogle problemer med fra min side...
Pisse stabil, altid samme up og down rate. perfekt support og deres cisco 677 router er til at komme til...
Pisse stabil, altid samme up og down rate. perfekt support og deres cisco 677 router er til at komme til...
Hmm jeg har også Kabel-Internet det kører da fint...giver 75,- for 256/128 om måneden, så det kan jeg lige leve med...
<STRONG>damp:</STRONG> Esenet er da fint, men kun i nogle steder af byen, jeg bor i gjesing og har aldrig problemer...men andre jeg kender 500 meter væk kan have store problemer..!
<STRONG>damp:</STRONG> Esenet er da fint, men kun i nogle steder af byen, jeg bor i gjesing og har aldrig problemer...men andre jeg kender 500 meter væk kan have store problemer..!
TDC <A href="mailto:Pro@ccess">Pro@ccess</A> ADSL helt klart, garenteret (har jeg endnu ikke set Telia/CC/Tiscali tilbyde) båndbredde (256/1024) kører smoooth :O)
Annoia; hiv da routeren af, det kører jo alm. Ethernet på <A href="mailto:pro@ccess">pro@ccess</A> nu.
Annoia; hiv da routeren af, det kører jo alm. Ethernet på <A href="mailto:pro@ccess">pro@ccess</A> nu.
TDC <A href="mailto:Pro@ccess">Pro@ccess</A> ADSL helt klart, garenteret (har jeg endnu ikke set Telia/CC/Tiscali tilbyde) båndbredde (256/1024) kører smoooth :O)
spasser nyheds script.
spasser nyheds script.
ja jeg har CC en 1024/512 til 700 md, det er noget dyrt men hvad fanden det køre godt og stabilt
dog vil jeg gerne ha noget rigtigt bredbånd, men hvem vil ikke det :)
dog vil jeg gerne ha noget rigtigt bredbånd, men hvem vil ikke det :)
yasw : jeg har ligeledes problemer med tiscali - forkerte regninger, - regninger der skal være til andre, - forkerte beløb :/ - så jeg kører nu med cc (firmaet betaler) - ogd em er der ingen pproblemer med - (ikke at der var accessproblemer med tiscali- det var bere deres papirrod) - Eksempelvist er jeg blevet opkrevet for en en isdn flatrate som jeg skulel ahve haft fra samme tidspunkt som jeg fik min adsl (jeg har bare ingen (aktiv) telefon-linje =) ) - hvis jeg selv skulle betale ville jeg nok hoppe på esenet - da det ser pænt billigt ud - og nu er man Grafikerlærling...
CC 4ll d4 w4y!
Det eneste der holder er CC sådan er d.. hehe Boost på netaftner er heller ikke af vejen....
Det eneste der holder er CC sådan er d.. hehe Boost på netaftner er heller ikke af vejen....
hvad koster <A href="mailto:pro@ccess">pro@ccess</A> løsningerne - jeg kan ikke finde nogen priser, jeg synes tdc har en irriterende tendens til ikke at oplyse priser på deres erhvervsprodukter på deres hjemmeside
står nu ellers på deres site der hvor det har gjort de sidste 2 år.
1) http://teledanmark.dk/
2) Klik Erhverv lige i midten
3) Klik Produkter i venstre side
4) Klik Internet i venstre side
5) Klik Access i venstre side
6) Klik <A href="mailto:Pro@ccess">Pro@ccess</A> i venstre side
7) Klik Priser i venstre side
Bemærk priser er ex moms, så hvis man er privat (man kan sagtens købe <A href="mailto:pro@ccess">pro@ccess</A> som privat) er der nok ingen fordel i at købe det, med mindre man gerne vil have en linje med garenteret båndbredde / LANGT bedre support (hvis det går ned, er sket et par gange i starten (næsten 1år siden)), mulighed for <A href="mailto:Pro@ccess">Pro@ccess</A> secure abb. (fw ved tdc)
1) http://teledanmark.dk/
2) Klik Erhverv lige i midten
3) Klik Produkter i venstre side
4) Klik Internet i venstre side
5) Klik Access i venstre side
6) Klik <A href="mailto:Pro@ccess">Pro@ccess</A> i venstre side
7) Klik Priser i venstre side
Bemærk priser er ex moms, så hvis man er privat (man kan sagtens købe <A href="mailto:pro@ccess">pro@ccess</A> som privat) er der nok ingen fordel i at købe det, med mindre man gerne vil have en linje med garenteret båndbredde / LANGT bedre support (hvis det går ned, er sket et par gange i starten (næsten 1år siden)), mulighed for <A href="mailto:Pro@ccess">Pro@ccess</A> secure abb. (fw ved tdc)
Der er kun EN: Cybercity! Ingen problemer.. Masser af featues! Masser af Muligheder! Masser af service!
Damn jeg tror jeg er forelsket...
Damn jeg tror jeg er forelsket...
ORANGE og kun fordi de er de billigste. Serviceafdelingen er sikkert noget lort, men har aldrig haft brug for den så .....
CC styer......
De er forholdsvis billige, meget stabile og der er nogle kompetente mennesker i deres support afdeling (ikke alle, men man har vel en fast dealer...eerrr supporter)
Og så sender de mig ikke regneringer for underlige ting.
TCD har sendt mig følgende:
Regning for telefon vagt på den telefon jeg ikke har.
Regning for opkald på den telefon jeg stadig ikke har.
En regning på 11.500 for hele gadens kabellægning !!
Men tilgengæld har jeg nu en skriftlig undskyldning fra TDC/Teledanmark.
Hvor mange kan sige at have det ?
/Radek
De er forholdsvis billige, meget stabile og der er nogle kompetente mennesker i deres support afdeling (ikke alle, men man har vel en fast dealer...eerrr supporter)
Og så sender de mig ikke regneringer for underlige ting.
TCD har sendt mig følgende:
Regning for telefon vagt på den telefon jeg ikke har.
Regning for opkald på den telefon jeg stadig ikke har.
En regning på 11.500 for hele gadens kabellægning !!
Men tilgengæld har jeg nu en skriftlig undskyldning fra TDC/Teledanmark.
Hvor mange kan sige at have det ?
/Radek
Target: well.. havde heller ikke mit telefonstik åbent... men derfor kunne Cybercity godt levere ADSL hos mig alligevel.... noget der var værd at undersøge ville jeg mene....
TDC kunne desværre ikke tilbyde mig ADSL uden en åben tilf. linie.. men de kunne tilbyde mig at åbne den og give mig et nummer for en masse penge.... hvad vælger man så? TDC eller CC? TDC er da nogle hustlers i den henseende....
TDC kunne desværre ikke tilbyde mig ADSL uden en åben tilf. linie.. men de kunne tilbyde mig at åbne den og give mig et nummer for en masse penge.... hvad vælger man så? TDC eller CC? TDC er da nogle hustlers i den henseende....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.