mboost-dp1

Hvilken af disse elsker du mest?

Gå til bund
Gravatar #1 - Twister22
22. jan. 2007 18:31
Var lige ved at svare Spam.. ( tideligere poll )
Gravatar #2 - übermench
22. jan. 2007 18:42
Jeg kan bedst lide de Boksende Tibetanske Munke. Ellers foretrækker jeg Commodore 64.... og måske lidt af newz.dk, da de lader mig sige en masse kryptiske ting, uden at de sender mænd efter mig med en spændetrøje.
Gravatar #3 - Spiderboy
22. jan. 2007 18:43
Jeg stemte Apple. Jeg skiftede til Mac for et halv års tid siden og har ikke fortrudt det ét sekund.

Mit andet- og tredjevalg ville hhv. være newz.dk og Microsoft. De 3 tilbageværende (piratkopister, spam og APG) har jeg ikke meget tilovers for.
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
22. jan. 2007 18:45
Vi ses om lidt. Staff-bussen er på vej. :)
Gravatar #5 - übermench
22. jan. 2007 18:49
#4 - ok :( men du skal vide at jeg har sluppet udfra nogle af de bedst beskyttede anstalter dine skattepenge kan købe (bare ikke folketinget).
Gravatar #6 - HardcoreWizard
22. jan. 2007 18:58
GRANHNY At Home Sltrips & Sahows Bbig Bzoobs And Pbussy

Patriotism is not a short and frenzied outburst of emotion but the tranquil and steady dedication of a lifetime.
To knock a thing down, especially if it is cocked at an arrogant angle, is a deep delight to the blood.

Gæt hvad jeg stemte :)
Gravatar #7 - arne_v
22. jan. 2007 19:13
Hm.

Er valg mulighederne ikke lidt stacked til at sikre at
newz.dk vinder ??
Gravatar #8 - ParusMajor
22. jan. 2007 19:18
#7 umiddelbart jo, men på den anden side så kan mange også godt li' piratkopister, kan man se.
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
22. jan. 2007 19:30
De er da opsat på samme måde som den sidste. Hvor newz.dk ikke 'vandt'.
Gravatar #10 - ArvoX
22. jan. 2007 19:32
#1 det virker som om du ikke var den enste der havde svært ved at se fælden... hehe
Gravatar #11 - trylleklovn
22. jan. 2007 19:39
Doh. Troede lige jeg havde fået en ekstra stemme i den sidste poll. Tydeligvis skulle min stemme ikke have været på Spam :P

Derimod ville jeg nok have stemt Apple. Hvis de ledte verden, så kunne de være så korrupte de ville, jeg ville stadig elske at alting bare blev gjort rigtigt, og bare virkede.
Gravatar #12 - MadsKaizer
22. jan. 2007 20:15
der mangler muligheden: Jeg selv
Gravatar #13 - SmackedFly
22. jan. 2007 20:20

Ja for hvis apple regerede verden...Så ville alt være lukket og dyrt, men tilgengæld blåt og gennemsigtigt...Mmmmmm.

Ligegyldigt hvad, så tror jeg vi alle sammen kan være glade for at apple ikke regerer verden, hvor behageligt det så end måtte være at de eksisterer.

Anyway, har lidt samme problem med dem, som med Microsoft. Microsoft lukker softwaren, og gør alt for at holde den lukket. Apple lukker hardwaren, og gør alt for at holde den lukket, så du ender i en situation hvor du mangler fleksibilitet på et af områderne, og det er fra mit synspunkt præcist ligeså problematisk... Men hvad, man kan jo heldigvis fravælge begge, mmmmmmmm!
Gravatar #14 - Blank
22. jan. 2007 21:00
stemte microsoft..!

bruger XP,
visual studio
ms-SQL
office

så.. tjaa.. hvorfor ikke...! :)
Gravatar #15 - drbravo
22. jan. 2007 22:37
Hmm.. Bacon?
Gravatar #16 - jeppester
23. jan. 2007 00:00
Hvor blev "open source programmer" af?... man er jo tvunget til at vælge newz.dk :P
Gravatar #17 - X-PanDer
23. jan. 2007 07:16
Holder nu meget af newz.dk, så det bliver den. :)

Tark for hjælpen, el-koger...
Gravatar #18 - Borg[One]
23. jan. 2007 07:45
Stemte et klokkeklart APG.

Her har vi med en organisation at gøre, der lever for at oplyse teenagedrenge om hvad de må, og hvad de ikke må.
Faktisk er de så entusiastiske, at de tager hele vejen hjem til børnene, og trænger ind på deres børneværelser - alene for at forklare dem hvorda samfundet hænger sammen.

Og hvis man ikke synes den oplysningskampagne i sig selv, er argument nok, så prøv at tænk på hvor meget de har gjort for at gøre os opmærksom på, at bare fordi et bevismateriale er tyndere end det pap det er trykt på (her snakker vi naturligvis om screenshots - af deres eget program, der muligvis holder øje med hvad din maskine laver) - så er det ikke ensbetydene med, at du ikke kan blive dømt.
Gravatar #19 - MiniatureZeus
23. jan. 2007 07:58
Må jo blive dig newz.dk, da du er min en eneste ven og min eneste familie.. Jeg tror ikke jeg kunne leve uden dig.. Du betyder alt for mig, og jeg vil aldrig undvære dig, nogensinde...
Du har altid været der for mig newz.dk, selv når jeg har været allermest nede, og alt kun har været sort, har du, med dine smukke blå farver, hjulpet mig op. Newz.dk, Jeg elsker dig! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
[spoiler]Stemte Apple[/spoiler]
Gravatar #20 - knasknaz
23. jan. 2007 08:37
Hahahaha de her polls bliver jo mere og mere fjollede. Det må være frosten der er steget til hovedet? ^_^
Stemte naturligvis newz!
Gravatar #21 - Sikots
23. jan. 2007 08:38
#19 Du burde få dig en rigtig kæreste i stedet :D

#18 Fornemmer man en vis galde ? Hehehe super indlæg!

Stemte newz.dk da jeg ikke kunne vælge "Din mor"...
Gravatar #22 - mrmorris
23. jan. 2007 08:46
2 hardware/software producenter, en folkegruppe, en kommerciel modstandsgruppe, et biprodukt og en nyhedsportal for nørder. Er der lavvande i poll forslagsboksen?
Gravatar #23 - mew
23. jan. 2007 09:18
Jeg pollede på Google...
Gravatar #24 - Zombie Steve Jobs
23. jan. 2007 09:34
Interessant poll.
Den var i hvert fald for mit vedkommenden væsentligt sværere at svare på end den forrige "hader"-poll.

Det blev newz.dk, da det giver mig "mere" i hverdagen end nogen af de andre valgmuligheder (tvungen ms/apple/spam/ på jobbet, der til tider ikke fungerer specielt hensigtsmæssigt (50 Macs er lige blevet skrottet af den simple grund: Support. Det er nemmere at få supportet MS. Hellige piratkopister, der prøver at retfærdiggøre sig selv med en eller anden religion eller et kodeks, indrøm nu bare, at du er nærrig eller ikke har råd. Antipiratgruppen, der også forsøger at retfærdiggøre deres handikapmongolspasseridiotnazigestapostasijuntakhmerrougehipofacistkgbcia-lad-os-da-beholde-pengene-selv-metoder), der pisser mig af til tider. Det har newz ikke gjort (endnu).

Farveller

edit: Og så elsker jeg forresten at åbne en ny pose kaffe op. Ah, de små glæder i hverdagen.
Gravatar #25 - Spiderboy
23. jan. 2007 10:35
Helt enig. Hverken Microsoft eller Apple er særlig hensigtsmæssige at have til at styre det hele.

Til gengæld håber jeg, at Apple bliver så store, at de 2 kan blive duopoler på desktop-markedet (tilnærmelsesvis - der er jo stadig *nix, osv.), så vi kan få løst op i vendor-lockins og få mere interoperativt software.

Når først software er skrevet så interoperativt, at det let kan portes mellem Windows og MacOS X, så tror jeg ikke det er nogen større kunst at porte til andre systemer. Og så får vi i dén grad valgfrihed.
Gravatar #26 - HashKagen
23. jan. 2007 13:28
Jeg er alt hadende :D ...
Gravatar #27 - mini-kaliffen
23. jan. 2007 14:02
hvor er google:'(
Gravatar #28 - dolken
23. jan. 2007 14:35
Netop her kommer min frustration over MS så lidt til udtryk: Java blev jo netop udviklet med henblik på at være platformsuafhængigt, men da MS ikke kunne få lov til at styre Java i den retning de gerne ville, lavede de C# i stedet, og holdt op med at støtte Java.

Bevares, Sun kunne have lagt sig på ryggen og ladet MS udvikle deres VM som det passede dem, men så havde vi med garanti løbet ind i inkompabilitetsproblemer mellem MS' Java VM og Suns ;-)
Gravatar #29 - arne_v
23. jan. 2007 15:34

Der var kompabilitetsproblemer ...
Gravatar #30 - Otuzniak
23. jan. 2007 17:35
Jeg stemte Apple.
Har altid brugt Apple og får det dårligt når jeg sidder ved en computer som køre Windows. Generelt er det firma også ret plat :P

Microsoft/Windows repræsentere i mit hovede computer-noobs som ikke har andet at lave end at sidde og game CS og hvad der ellers findes hele dagen :)

En computer kan andet end det :P
Gravatar #31 - Fafler
23. jan. 2007 19:34
Statestikken siger at stoerstedelen af alle piratkopister er hankoen. http://newz.dk/redir.php?id=15133
Statestikken siger ogsaa at stoerstdelen af newz.dk's brugere er hankoen. http://newz.dk/forum/item/63144/#first

Udfra det kan vi saa udlede at en hel del homoseksuelle herinde.

Newz.dk - nyheder for rigtige... ej, jeg stopper nu.
Gravatar #32 - gentox
23. jan. 2007 19:45
#31 [spoiler]Er der noget du gerne vil fortælle, homo?.[/spoiler]
Ehrm, tror du har reddet dig en flamebait rating eller 2.
Måske hvis du er heldig også en date? :P
Gravatar #33 - Fafler
23. jan. 2007 21:48
#32: Don't shoot the messenger. Jeg har hverken udformet svarmulighederne eller stemt i den kategori. Hvis folk ikke kan tackle sandheden er det ikke mit problem ;-)
Gravatar #34 - Hundestejle
23. jan. 2007 21:50
1. Familien
2. Kæresten
3. Vennerne
4. Piratkopister

Pkt. 4 overlapper dog både pkt. 1, 2 og 3 :p
Gravatar #35 - dolken
24. jan. 2007 00:00
I know. Min pointe var nok mest at medmindre man gør hvad MS ønsker kan man godt opgive idéen om støtte til sin åbne standard. Det "sjove" ved hele miseren var jo også at MS' VM ikke fulgte den åbne standard men sin egen, som man så (sædvanen tro) måtte gætte sig frem til ved trial and error.

... og ja, "åben standard" og java går måske heller ikke helt hånd i hånd endnu, men vi krydser stadig fingre ;-)
Gravatar #36 - TheThufir
24. jan. 2007 08:13
Suk! nogen der kan slette min stemme hos APG og sætte den på pirater istedet ? :P Måske i burde have fremhævet "elsker" lidt mere :P
Gravatar #37 - tech_talk
24. jan. 2007 10:07
Elsker er nu et meget stærkt ord, men Apple holder jeg nu mest af. Siden jeg skiftede min gamle Amitech PC'er (med Win98) med en iBook G3 tilbage i 1999, har jeg kun været tilfreds med deres produkter. Siden jeg har købt en iBook G4, PowerMac G4 Cube og PowerMac G5 (som jeg bruger nu). Desuden har jeg en gammel iPod, der er 2 år gammel, men kører stadig uden problemer :)

Det eneste jeg har oplevet, var min skærm, der lige pludselig fik en masse pixelfejl. Men fik den gratis byttet til en ny, da det var over det tilladte ifølge Apple's politik omkring fejl på deres produkter.

Desuden har de også fundet ud af, at en computer ikke længere skal stå i et computerrum, godt gemt væk, men istedet gået mere op i funktionalitet og design, så den passer ind i vores dagligstue og hverdag. Det er fremtiden. Og så virker alle deres produkter super godt sammen (iPod med iTunes, iLife og nu iPhone og Apple TV).

Noget Microsoft kunne lære noget af med Zune. Den virker ikke engang med Janus eller PlayForSure (kilde: Wikipedia.org).
Gravatar #38 - sodhi
24. jan. 2007 10:47
#34 - Hundestejle:

Hmm, det lyder lidt hen ad incest :/

OT:
Underlig poll. Hvem elsker, sådan helt ærligt, spam? Jeg stemte Microsoft for at være trodsig. ;)
Gravatar #39 - mustafa
24. jan. 2007 12:02
Copyright stinker så jeg stemte piratkopister
Gravatar #40 - Onde Pik
24. jan. 2007 21:35
Hvor er det sørgeligt at det er nørde-pop-smart at være piratkopist.

Minder mig lidt om Jagtvej 69.

"VI VIL HAVE NOGET DER IKKE ER VORES.... GRATIS!"
Gravatar #41 - themuss
25. jan. 2007 04:40
#40 Jeg går med fra du ikke skal med i eftermiddag, så? ;)

http://puliti.dk/pink.jpg
Gravatar #42 - SmackedFly
25. jan. 2007 06:27

Nu kunne man påstå at skiftet fra amitech til noget som helst andet, i sig selv er en fryd. Jeg tror såmænd du kunne udskifte din amitech med en lommeregner, og stadig komme bedre ud af det.
Gravatar #43 - Sverkel
25. jan. 2007 07:27
Apple RULES!!!
Gravatar #44 - Bongo Benja
25. jan. 2007 08:21
Kan i sige kontra Kurt goes amok...?? må jeg høre jer sige det.. kom så alle sammen!! :P
Gravatar #45 - Hundestejle
26. jan. 2007 02:00
#38 sodhi
Incest? Hvorfor dog det?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login