mboost-dp1

Hvem går først kold til newz.dk julefrokost denne lørdag?

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
24. nov. 2006 16:07
Det er ikke vigtigt. Hvad der ér vigtigt, er hvem der poster den første julefrokost-nyhed :)
Gravatar #2 - NFX
24. nov. 2006 16:14
Jeg holder på... Acro.

Det er så dejlig praktisk med alfabetisk rækkefølge.
Gravatar #3 - Bøhne
24. nov. 2006 16:26
Haha, Nevado vinder da helt sikkert, han har igen problemer med at drikke sig selv under!
Gravatar #4 - Windcape
24. nov. 2006 16:41
Nu plejer Nevado aka. The-Lone-Gunman ikke at gå kold, men har hørt noget om at han er blevet havnearbejdet, såå.
Gravatar #5 - Acro
24. nov. 2006 16:53
Jeg har set billederne fra sidst, så jeg stemmer på ZOPTIKEREN. Nu har jeg også hele ugen drukket en flaske vin pr. dag alene, så jeg er ved at være ret hærdet ;-)
Gravatar #6 - buch
24. nov. 2006 17:39
Jeg tror på amokk, taget i betragtning "jeg er fuld" tråden ;)

Hvis jeg var med, ville jeg sikkert gå kold først ;)
Gravatar #7 - Tesnjak
24. nov. 2006 18:05
hvorfor er jeg ikke inviteret :(.
Gravatar #8 - -xero-
24. nov. 2006 18:12
det gør yosh da..!

(WTF?????????)
Gravatar #9 - mrmorris
24. nov. 2006 19:05
Hvor i al helvede skulle vi vide det fra og hvor er det hamrende uinteresant.
Gravatar #10 - MetZger
24. nov. 2006 19:35
hmn han har det korteste navn.... han har mindst at stå imod med..
Gravatar #11 - rackbox
24. nov. 2006 20:04
Jeg er nu ikke sikker på om det er klogt at offentliggøre resultatet, når det foreligger. Hmm.. :-O

Anyway - Ny afstemning:

"Skal personalet på newz.dk poste en nyhed, hver gang der er en, der går under bordet?

O Ja! Og vi vil også vide hvem der scorer en tøzzz førzt!
O Ja! Skriv også hvor mange fadbamser der skulle til!
O Det behøver I ikke - jeg er sikker på at TGG defacer siden før I selv gør det.
O Nej, jeg gider ikke at vide sådan noget pjat! Jeg dropper newz.dk 4ever!"
Gravatar #12 - Acro
24. nov. 2006 20:25
Det er dybt useriøst med julefrokostnyhederne.
Gravatar #13 - buch
24. nov. 2006 20:26
Ja nogen flere julefrokost relaterede afstemninger.

Det kan jo være vi brugere kan være med til at skabe nogen nye traditioner ;)

Btw hvilken dag holder i julefrokosten?
Gravatar #14 - sKIDROw
24. nov. 2006 20:43
Der bliver helt sikkert Acro, ZOPTIKEREN, eller generelt en af de yngste.. ;D

#12 Acro

Ja og folk bliver noget så seriøse @2.5 promile.. ;)
Gravatar #15 - Cyrack
24. nov. 2006 20:48
Acro: ja, hvorfor tror du der er så meget trafik når I har julefrokost? Fordi det er useriøst! Jeezz...

Tror faktisk det er hmn: med den tid har har brugt på newz.dk 2.0 så har han ikke haft tid til at træne (det så jeg godt TLG, du snuppede en Guld der! ikke noget med at smugtræne), så hmn går ned efter den først sne har ramt.
Gravatar #16 - Acro
24. nov. 2006 20:55
#14 sKIDROw:
Undervurdér aldrig folk, der stadig er under uddannelse..

Folk, der ikke har andet at lave, end at sidde ved en computer, når de bliver stive, skulle bare forbydes. Så ville man undgå dumme indlæg herinde og dumme nyheder, som alligevel ikke får lov at leve, når ophavsmændene vågner igen dagen efter.

#15 CyRacK:
Hvem siger, at vi har meget trafik? Jeg har set ret mange personer, der udtrykker, at det er en åndsvag tradition.

Derudover hedder den nye version 4, og det er ikke kun Henrik, der arbejder på den længere. Så har vi også været lidt informative om den nye version ;-)
Gravatar #17 - cnr
24. nov. 2006 20:58
I burde skamme jer, det ligner ikke noget sådan at glemme det kristne budskab i julen om GUDs kærlighed.

Istedet for sanseløs druk, fråds og hor burde I fordybe jer i biblen. Vi fejre trods alt at at GUD gav os hans søn, muligheden for at forvandle vand til vin og så det der tørre brød man kan få ved GUDstjeneste i de danske kirke.

Brænd i helved I usle syndere
Gravatar #18 - Cyrack
24. nov. 2006 21:03
cnr: kræver vel sådan set at vi i første omgang tror på gud, for det er relevant at true os med helved?
Btw. så foretrækker jeg bare at brænde min egen vin. Ikke mig selv pga. vin
:-p happy drinking!
Gravatar #19 - Bjørn
24. nov. 2006 21:05
bonna selvfølgelig... Han er kun 18 år :-) Det burde være peace of cake at få ham til at gå under...
Gravatar #20 - sKIDROw
24. nov. 2006 21:40
#16 Acro

Undervurdér aldrig folk, der stadig er under uddannelse..

Nej okay det er så rigtigt.
Flere studerende har en månedentlig gennemsnitspromille, som nærmer sig deres gennemsnitskarakter. Hvilket enten er skræmmende, eller imponerende alt efter hvem du er... ;)

// sKIDROw - Som selv skal til julefrokost i morgen.. :) Men er nød til at holde mig sanselig nok, til at komme hele vejen hjem fra københavn.. :( For kollektiv trafik kører jo aldrig, når man har brug for det...
Gravatar #21 - sissy
24. nov. 2006 23:10
Det er Bedre at herske i helved, end at tjene i himlen
Gravatar #22 - rackbox
24. nov. 2006 23:13
HVEM F**D*N er de 15, der tror at JEG først går ned med flaget???? Når jeg finder jer, s¨skal jeg banne jeres IP'er fra newz! Grrr!

Hups! SKÅL!
Gravatar #23 - D_V
25. nov. 2006 00:15
Det bliver da helt sikkert amokk, kunne forestille mig at han drak dobbelt så meget som alle de andre...
Gravatar #24 - WhiteSpider
25. nov. 2006 02:44
Undskyld mig, men det er da virkelig en poll man ikke kan bruge til noget... Man kender jo ikke personerne bag nicket...
Gravatar #25 - themuss
25. nov. 2006 03:31
#21 Ja, hvis himlen er et job som korrekturlæser, så kan jeg godt forstå, du vil nedenunder ;)
Gravatar #26 - EmailFX
25. nov. 2006 14:06
Mangler der ikke et til mulighed som "I dont give a flying fuck, I'm not invited" ?? :-)

Men ellers god julefrokost til folket bag dette storslået site

/EmailFX
Gravatar #27 - Cyrack
25. nov. 2006 18:50
rackbox: early start?

Btw. hvad er status?
Gravatar #28 - buch
25. nov. 2006 19:01
Nu husker folk lige at tage et screenshot af forsiden, når nyhederne vælter ind. De plejer jo at blive fjernet dagen efter da folk altid brokker sig :D
Gravatar #29 - buch
26. nov. 2006 18:04
Kom der nogen nyheder på forsiden i år?
Gravatar #30 - stodderen
26. nov. 2006 18:35
jeg har haft en insider til festen, og kan rapportere at ingen umiddelbare gik kolde, men at "en meget ung mand med briller" blev meget meget fuld, og dansede sådan at samtlige af de pædagoer de sad til bords ved ville ønske han var gået kold.
Gravatar #31 - MiniatureZeus
26. nov. 2006 20:31
hmm åbenbart kedelig julefrokost hvis der ikke er sket noget på newz eller hvad?
Gravatar #32 - rackbox
26. nov. 2006 20:46
#31 På grund af newz.dk's meget høje sikkerhedsniveau og fordi vi på intet tidspunkt var berusede (!), så var det ikke muligt at lave sjove nyheder. Vi befandt os nemlig ikke i vante omgivelser, så internet var ikke en option (selvom de fleste af os forsøgte utallige gange over mobilen og PDA'erne at hacke newz.dk)

Når det så er sagt, så var det bestemt ikke en kedelig julefrokost. Der var både nissepiger :-)

EDIT: JEG GIK IKKE KOLD!
Gravatar #33 - buch
26. nov. 2006 20:58
De piger, var det amokk med sit lange hår som i forvekslede, til trods for den store ølmave?
Gravatar #34 - rackbox
26. nov. 2006 21:07
#33 som nævnt, så blev ingen af os berusede (!) i løbet af aftenen, og i ædru (!) tilstand er det MEGET NEMT at distingvere Amokks fæle udseende fra de smukke nissepigers :-o
Gravatar #35 - themuss
26. nov. 2006 21:15
Blah blah, vi hører og hører om alle jeres små nissepiger, men vi vil se billederne!!!
Gravatar #36 - stodderen
26. nov. 2006 21:32
stfu mand, min insider var min mor, der skal bare ingen billeder af min mor op!
Gravatar #37 - amokk
26. nov. 2006 22:02
#33 jeg har hverken langt hår eller ølmave
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login