mboost-dp1
Hvem går først kold til newz.dk julefrokost denne lørdag?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg er nu ikke sikker på om det er klogt at offentliggøre resultatet, når det foreligger. Hmm.. :-O
Anyway - Ny afstemning:
"Skal personalet på newz.dk poste en nyhed, hver gang der er en, der går under bordet?
O Ja! Og vi vil også vide hvem der scorer en tøzzz førzt!
O Ja! Skriv også hvor mange fadbamser der skulle til!
O Det behøver I ikke - jeg er sikker på at TGG defacer siden før I selv gør det.
O Nej, jeg gider ikke at vide sådan noget pjat! Jeg dropper newz.dk 4ever!"
Anyway - Ny afstemning:
"Skal personalet på newz.dk poste en nyhed, hver gang der er en, der går under bordet?
O Ja! Og vi vil også vide hvem der scorer en tøzzz førzt!
O Ja! Skriv også hvor mange fadbamser der skulle til!
O Det behøver I ikke - jeg er sikker på at TGG defacer siden før I selv gør det.
O Nej, jeg gider ikke at vide sådan noget pjat! Jeg dropper newz.dk 4ever!"
Acro: ja, hvorfor tror du der er så meget trafik når I har julefrokost? Fordi det er useriøst! Jeezz...
Tror faktisk det er hmn: med den tid har har brugt på newz.dk 2.0 så har han ikke haft tid til at træne (det så jeg godt TLG, du snuppede en Guld der! ikke noget med at smugtræne), så hmn går ned efter den først sne har ramt.
Tror faktisk det er hmn: med den tid har har brugt på newz.dk 2.0 så har han ikke haft tid til at træne (det så jeg godt TLG, du snuppede en Guld der! ikke noget med at smugtræne), så hmn går ned efter den først sne har ramt.
#14 sKIDROw:
Undervurdér aldrig folk, der stadig er under uddannelse..
Folk, der ikke har andet at lave, end at sidde ved en computer, når de bliver stive, skulle bare forbydes. Så ville man undgå dumme indlæg herinde og dumme nyheder, som alligevel ikke får lov at leve, når ophavsmændene vågner igen dagen efter.
#15 CyRacK:
Hvem siger, at vi har meget trafik? Jeg har set ret mange personer, der udtrykker, at det er en åndsvag tradition.
Derudover hedder den nye version 4, og det er ikke kun Henrik, der arbejder på den længere. Så har vi også været lidt informative om den nye version ;-)
Folk, der ikke har andet at lave, end at sidde ved en computer, når de bliver stive, skulle bare forbydes. Så ville man undgå dumme indlæg herinde og dumme nyheder, som alligevel ikke får lov at leve, når ophavsmændene vågner igen dagen efter.
#15 CyRacK:
Hvem siger, at vi har meget trafik? Jeg har set ret mange personer, der udtrykker, at det er en åndsvag tradition.
Derudover hedder den nye version 4, og det er ikke kun Henrik, der arbejder på den længere. Så har vi også været lidt informative om den nye version ;-)
I burde skamme jer, det ligner ikke noget sådan at glemme det kristne budskab i julen om GUDs kærlighed.
Istedet for sanseløs druk, fråds og hor burde I fordybe jer i biblen. Vi fejre trods alt at at GUD gav os hans søn, muligheden for at forvandle vand til vin og så det der tørre brød man kan få ved GUDstjeneste i de danske kirke.
Brænd i helved I usle syndere
Istedet for sanseløs druk, fråds og hor burde I fordybe jer i biblen. Vi fejre trods alt at at GUD gav os hans søn, muligheden for at forvandle vand til vin og så det der tørre brød man kan få ved GUDstjeneste i de danske kirke.
Brænd i helved I usle syndere
#16 Acro
Nej okay det er så rigtigt.
Flere studerende har en månedentlig gennemsnitspromille, som nærmer sig deres gennemsnitskarakter. Hvilket enten er skræmmende, eller imponerende alt efter hvem du er... ;)
// sKIDROw - Som selv skal til julefrokost i morgen.. :) Men er nød til at holde mig sanselig nok, til at komme hele vejen hjem fra københavn.. :( For kollektiv trafik kører jo aldrig, når man har brug for det...
Nej okay det er så rigtigt.
Flere studerende har en månedentlig gennemsnitspromille, som nærmer sig deres gennemsnitskarakter. Hvilket enten er skræmmende, eller imponerende alt efter hvem du er... ;)
// sKIDROw - Som selv skal til julefrokost i morgen.. :) Men er nød til at holde mig sanselig nok, til at komme hele vejen hjem fra københavn.. :( For kollektiv trafik kører jo aldrig, når man har brug for det...
Undskyld mig, men det er da virkelig en poll man ikke kan bruge til noget... Man kender jo ikke personerne bag nicket...
Mangler der ikke et til mulighed som "I dont give a flying fuck, I'm not invited" ?? :-)
Men ellers god julefrokost til folket bag dette storslået site
/EmailFX
Men ellers god julefrokost til folket bag dette storslået site
/EmailFX
jeg har haft en insider til festen, og kan rapportere at ingen umiddelbare gik kolde, men at "en meget ung mand med briller" blev meget meget fuld, og dansede sådan at samtlige af de pædagoer de sad til bords ved ville ønske han var gået kold.
#31 På grund af newz.dk's meget høje sikkerhedsniveau og fordi vi på intet tidspunkt var berusede (!), så var det ikke muligt at lave sjove nyheder. Vi befandt os nemlig ikke i vante omgivelser, så internet var ikke en option (selvom de fleste af os forsøgte utallige gange over mobilen og PDA'erne at hacke newz.dk)
Når det så er sagt, så var det bestemt ikke en kedelig julefrokost. Der var både nissepiger :-)
EDIT: JEG GIK IKKE KOLD!
Når det så er sagt, så var det bestemt ikke en kedelig julefrokost. Der var både nissepiger :-)
EDIT: JEG GIK IKKE KOLD!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.