mboost-dp1
Hvad er dit køn?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Skræmmende resultat indtil videre :P stemte selv intetkøn for at være på tværs
I mmorg er mænd små drenge og kvinder er FBI-agenter
I mmorg er mænd små drenge og kvinder er FBI-agenter
damn, ka det passe at der er 160 (2006/100*8) hunkøn herinde? det er nok som #22 siger:
De sidste 21 piger, udover mig og hgul er nogle der slet ikke har en bruger med som bare tilfældigt faldt over siden, eller så deres kærester/brødre/fædre, whatever, sad herinde og ville kigge hvad det var.:-)
Hankøn (90%)
Intetkøn (8%) <-- WTF?
Hunkøn (2%)
Vi kan ud fra dette konkludere at 8% af newz.dk's er dumme drenge under 13, som tror de er sjove?
Ville det ikke være muligt helt at fjerne grundlaget for en flamebait-rating, hvis man her og nu bannede alle ip-er, som stemte "intetkøn"?
Intetkøn (8%) <-- WTF?
Hunkøn (2%)
Vi kan ud fra dette konkludere at 8% af newz.dk's er dumme drenge under 13, som tror de er sjove?
Ville det ikke være muligt helt at fjerne grundlaget for en flamebait-rating, hvis man her og nu bannede alle ip-er, som stemte "intetkøn"?
#28 eller også skulle du tage og fjerne de klemmer der tilsyneladende sidder fast på dine testikler.. de gør dig vist en kende "uptight"
Det her er ikke nogen livsvigtig undersøgelse eller analyse.. det er en simpel afstemning, jeg er sikker på hvis du har brug for at svare på seriøse spørgeskemaer kan du ringe til gallup og irritere dem lidt
Det her er ikke nogen livsvigtig undersøgelse eller analyse.. det er en simpel afstemning, jeg er sikker på hvis du har brug for at svare på seriøse spørgeskemaer kan du ringe til gallup og irritere dem lidt
stemte intetkøn, da jeg tænkte over at sidst jeg fik noget på den dumme var da man kunne købe penoicciokugler enkeltstyks.. : /
så er næsten i tvivl :P
/staveplade i know
så er næsten i tvivl :P
/staveplade i know
Omg yderst bemærkelsesværdigt at der ligefrem er flere intetkønnede herinde end Hunkøn :P
Intetkønnede = Tyskere?!!?
Intetkønnede = Tyskere?!!?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.