mboost-dp1
Hvad er dit foretrukne kommunikationsmiddel?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Mobilen. Uden tvivl. Jeg bruger da både SMS, MSN og Google Talk, men det er nu lettere lige at tage telefonen og snakke med folk. Der behøver man ikke fatte sig i korthed. En kvalitet jeg aldrig rigtig har tilegnet mig.
HST - High speed telepati.
#40 det er ikke fordi jeg ikke gider svare tilbage, det er bare fordi, efter jeg begyndte at få dine tanker ind i hovdet, så har jeg ikke set dig som et menneske mere, Kristian.
Lige et tip: når du sidder alene hjemme, foran computeren. Så lad hver med at Tænk, jeg ber dig.
Og hvad er det lige der er med dig?
Bamser, kan da også godt føle sig beskidt.
#40 det er ikke fordi jeg ikke gider svare tilbage, det er bare fordi, efter jeg begyndte at få dine tanker ind i hovdet, så har jeg ikke set dig som et menneske mere, Kristian.
Lige et tip: når du sidder alene hjemme, foran computeren. Så lad hver med at Tænk, jeg ber dig.
Og hvad er det lige der er med dig?
Bamser, kan da også godt føle sig beskidt.
Jeg synnes ikke rigtigt om IM, IRC er godt hvis man skal lave fx skole opgaver med mere end en person, men jeg vil til alle tider fortrække email. Det er der en grund til: jeg kan svare når jeg har tid, og jeg for så igen et svar når vedkomne har tid til at svare mig.
Jeg hader også telefoner, fordi de ligesom IM forstyre mig. Det gør email ikke, fordi jeg kan tjekke det når jeg har tid og jeg kan sende en email selvom det ikke er særlig vigtig fordi det ikke forstyre nogen.
Og jeg må tilslutte mig: Usenet burde være listet. Borset fra nogle enkelte personer, kan man altid få et godt råd.
Jeg hader også telefoner, fordi de ligesom IM forstyre mig. Det gør email ikke, fordi jeg kan tjekke det når jeg har tid og jeg kan sende en email selvom det ikke er særlig vigtig fordi det ikke forstyre nogen.
Og jeg må tilslutte mig: Usenet burde være listet. Borset fra nogle enkelte personer, kan man altid få et godt råd.
#57 SMS modbeviser alt hvad folk troede de viste om usability, for faen man der er ikke ret meget der er mere ulogisk og kryptisk at bruge, regexp er nemmere at lære, men aligevel bruger selv folk der virkerligt ikke fatter teknik det uden problemer.
Men ja SMS er simpelt hen ikke til at have med at gøre giv mig et qwerty keyboard af en passende størelse tak, ikke det pjat med 9 tasts mine keyboards.
Men ja SMS er simpelt hen ikke til at have med at gøre giv mig et qwerty keyboard af en passende størelse tak, ikke det pjat med 9 tasts mine keyboards.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.