mboost-dp1
Hvad drikker du mest af?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Stemte selv urin, men ikke for at være sjov. Urin er faktisk enormt sund for kroppen, og næst efter vand er det, den bedste væske at drikke. Drikker selv alt min urin, da det har en bedre smag end vand (i hvert fald når man har vendt sig til det)
Ja, for det er jo rigtigt smart at indtage de selvsamme giftstoffer dine nyrer har udskilt fra blodet fordi de er dårlige for din krop i store mængder. Not.
Urin indeholder giftstoffer, tungmetaller og alle de andre ting der kan udskilles fra din krop i flydende form. Det er rigtigt nok sterilt, men det betyder langt fra at det er sundt.
Men jeg skal da ikke komme i vejen for et du får dig en god gang fordøjelsesproblemer og lignende besværligheder fordi du insisterer på at drikke affald ;-)
Ja, for det er jo rigtigt smart at indtage de selvsamme giftstoffer dine nyrer har udskilt fra blodet fordi de er dårlige for din krop i store mængder. Not.
Urin indeholder giftstoffer, tungmetaller og alle de andre ting der kan udskilles fra din krop i flydende form. Det er rigtigt nok sterilt, men det betyder langt fra at det er sundt.
Men jeg skal da ikke komme i vejen for et du får dig en god gang fordøjelsesproblemer og lignende besværligheder fordi du insisterer på at drikke affald ;-)
Jeg drikker mest læskedrik u/ sukker, da jeg har sukkersyge og derfor ikke må drikke læskedrikke m/ sukker. Vand, te og alkohol indtager jeg da også en gang i mellem, men det bliver mest til Coca Cola Light Lime.
VAND 2-4 liter om dagen tror jeg - ½l Cola light - Øl i weekenderne.
Faktisk det eneste jeg indtager af væsker.
Faktisk det eneste jeg indtager af væsker.
du skal ikke drikke det, men derimod vaske dine hænder i det, da det vil gøre dine hænder rene... måske også din mund :)
du skal ikke drikke det, men derimod vaske dine hænder i det, da det vil gøre dine hænder rene... måske også din mund :)
Latterlig eller ej.
Der skulle helt klart være mulighed for at vælge mælk.
Der er nogen af os der drikker så meget at vi har fået knogler, der kan bryde granit, hvilket helt klart kan anbefales af BS.
Sukkervand er for en god toer
Der skulle helt klart være mulighed for at vælge mælk.
Der er nogen af os der drikker så meget at vi har fået knogler, der kan bryde granit, hvilket helt klart kan anbefales af BS.
Sukkervand er for en god toer
Når folk bliver ved med at sige de savner valgmuligheder, må jeg citere #3:
"Fordi du skal vælge hvad du drikker mest af, ud af givne valgmuligheder ;)..."
Spørgsmålet går ikke på hvilken drik, ud af alle de drikke der findes, man drikker mest af. Det er kun ud af de muligheder der er givet. Hvem end der fandt på denne poll har muligvis været ligeglad med om folk drikker mere mælk end vand, siden mælk ikke er nævnt. "Ophavsmanden" til pollen har sansynligvis blot været interesseret i at kende popularitetn af de forskellige væsker, som er nævnt i pollen.
Det er selvfølgelig også en mulighed at mælk er blevet glemt, da den sikkert ville indtage en plads i top 3. Kunne jeg forestille mig...
"Fordi du skal vælge hvad du drikker mest af, ud af givne valgmuligheder ;)..."
Spørgsmålet går ikke på hvilken drik, ud af alle de drikke der findes, man drikker mest af. Det er kun ud af de muligheder der er givet. Hvem end der fandt på denne poll har muligvis været ligeglad med om folk drikker mere mælk end vand, siden mælk ikke er nævnt. "Ophavsmanden" til pollen har sansynligvis blot været interesseret i at kende popularitetn af de forskellige væsker, som er nævnt i pollen.
Det er selvfølgelig også en mulighed at mælk er blevet glemt, da den sikkert ville indtage en plads i top 3. Kunne jeg forestille mig...
Jeg har ikke valgt urin, fordi det er ikke det jeg drikker mest af. Men jeg drikker da jævnligt min kones urin, og bagefter føler jeg mig helt opkvikket. Jeg er ihvertfald aldrig blevet syg af det. Men jeg vil da stadigvæk give de andre ret herinde at det virker lidt malplaceret i sådan en poll fordi man jo ikke drikker litervis om dagen det er det dog for salt til efter min smag.
Jeg drikker ikke. Når man drikker skal man tisse, hvilket er ensbetydende med at man skal rejse sig fra computeren. Prøvede et glas vand en gang som ung. Det medførte at jeg måtte pause Bubble Bobble for at tømme blæren. Det var ikke nogen rar oplevelse.
#68 Er det en form for sexleg eller va'?
Hvis jeg kunne få kæresten til at gøre det der, ville jeg kunne begynde at drikke igen :p
#68 Er det en form for sexleg eller va'?
Hvis jeg kunne få kæresten til at gøre det der, ville jeg kunne begynde at drikke igen :p
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.