mboost-dp1

Hvad drikker du mest af?

Gå til bund
Gravatar #1 - mr ac
9. apr. 2006 12:25
Hvorfor kan man ikke stemme på mælk ?
Gravatar #2 - NoName
9. apr. 2006 12:31
Ja der mangler helt klart en "andet" mulighed.
Gravatar #3 - sodhi
9. apr. 2006 12:39
Fordi du skal vælge hvad du drikker mest af, ud af givne valgmuligheder ;) Selv drikker jeg mest Læskedrik m/ sukker, men Te er en kæmpe konkurrent til det boblende mundgodt!
Gravatar #4 - BeLLe
9. apr. 2006 12:44
jeg har valgt alkohol da jeg ud af de valg muligheder fortrækker en kold pils.... selvom det knap og nap kan betegnes som dicideret alkohol.

Men hvis man virkelig skal fluekneppe så er det eneste valg man kan tage uden at skulle lyve vand da det er størstedelen af indholdet på alle drikke
Gravatar #5 - bugger
9. apr. 2006 12:44
Men ehm... drikker vi ikke i princippet alle sammen mest vand :/?

Jeg stemte dog på vand med kaffe.
Gravatar #6 - dr_bindegal
9. apr. 2006 12:46
Jeg syntes at det er lidt betænkeligt at der pt (6 vs. 4) drikkes mere Urin bag de danske computerskærme end light læskedrik!
Gravatar #7 - ldrada
9. apr. 2006 12:51
Det smager alligevel af det samme...

KAFFE!
Drikker i gennemsnit 1.5 liter kaffe om dagen.
Gravatar #8 - übermench
9. apr. 2006 12:52
vand........... men urin... det kunne da også være sjovt at experimentere med
Gravatar #9 - bugger
9. apr. 2006 12:53
#7 SVAGDRIKKER! ;)
Gravatar #10 - MiniatureZeus
9. apr. 2006 12:58
Stemte Læskedrikke uden sukker, da jeg bedre kan lide Harboe Cola light end alm....
Men mangler da også helt klart cacaomælk! Sådan 4 halve liter matilde lige ned i mavsen til lan, dækker jo et helt måltid! :P
Gravatar #11 - Kadann
9. apr. 2006 13:03
Vand, kaffe og sodavand har jeg skåret en del ned på.
Gravatar #12 - RavenDK
9. apr. 2006 13:14
Drikker mest vand.

Er niveauet virkeligt så lavt på newz at 8% stemmer urin? Synes folk det er sjovt? Synes dem/den som har foreslået denne poll at det var sjovt at urin er en valgmulighed?
Gravatar #13 - <3Thinkpads
9. apr. 2006 13:17
#12:
Ja, ja og ja...

-- Savner valgmuligheden; "Blod"
Gravatar #14 - Windcape
9. apr. 2006 13:27
Jeg drikker KUN cola , dog med udtagelse af kaffe engang imellem. Har ikke drukket (purt) vand i årevis. På en alm. hverdag indtager jeg også kun cola, ikke andet.
Gravatar #15 - Tesnjak
9. apr. 2006 13:33
Enig med 1 mangler mælk. Men drikker nok mest vand, så mælk og så læskedrik som ikke er meget.
Gravatar #16 - c03
9. apr. 2006 13:47

Skal vi ikke slå med terning om hvor mange år du lever endnu? :D
Vi får vidst kun brug for én terning...

#12 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Gravatar #17 - Ronson ⅍
9. apr. 2006 13:47
Jeg er komplet selvforsynende.
Gravatar #18 - Azuria
9. apr. 2006 13:52
#12 > Enig... ret så latterligt at det punkt skulle med..
Gravatar #19 - HashKagen
9. apr. 2006 13:56
Jeg er begyndt at drikke meget te for tiden, ellers tog jeg en kop kaffe til morgenmaden, men kunne godt trænge til at bælle lidt mere vand mig fra tid til anden :D

Desuden er det en god idé at holde sig helt fra light produkter, grundet den store mængde aspartam.
Gravatar #20 - thile
9. apr. 2006 13:58
hvor er mælk lige henne :D
Sådan et dejligt glas kold mælk og et par skiver franskbrød.
Gravatar #21 - ronnipedersen
9. apr. 2006 14:03
Hvorfor er det ALTID de latterlige polls som den her der bliver valgt? Jeg har indsendt et forslag om hvor lang tid folk i dette forum har arbejdet professionelt med IT.
Jeg syntes det er et MEGET relevant spørgsmål.

Det er åbenbart sjovere at finde ud af hvor mange der drikker urin...

Redaktionen er åbenbart mere barnlig end jeg troede. (og jeg er troede de var MEGET barnlige).
Gravatar #22 - Svindleren
9. apr. 2006 14:08
slap af det bliver din tur næste gang ? men hvad drikekr du egentlig ??

vand er godt, men der ryger kakao og sodavand ned (eng gang imellem) for ikke at ødelægge mig selv :)
Gravatar #23 - Kamon
9. apr. 2006 14:45
Er der endelig ikke vand i meget af det der? Kaffe og te i hvertfald
Gravatar #24 - smoelle
9. apr. 2006 15:14
Hvor er mælk? Jeg vil ha mælk! Mælk!
Gravatar #25 - BurningShadow
9. apr. 2006 15:22
Jeg drikker så meget cola, at skal jeg have en blodtransfusion, så henter de 1,5L cola.

Jeg stemte sukkervand.
Gravatar #26 - buch
9. apr. 2006 15:34
Det må blive alkohol, dog drikker jeg ikke fra mandag til torsdag, da skolen forbyder det, hvilket så resultere i at jeg frdag, lørdag og søndag bliver nødt til at drikke for de resterende dage.
Gravatar #27 - Wonka
9. apr. 2006 16:36

Jeg vil ha mælk! Mælk!

Ja selvfølgelig vil du have mælk.
Gravatar #28 - madsensen
9. apr. 2006 17:12
Som flere har nævnt, synes jeg også at der kunne laves bedre polls på sådan et site som newz. At urin indgår, gør den blot latterlig
Gravatar #29 - theone
9. apr. 2006 17:29
#28 Og polls generalt er ikke latterlige? Who cares hvad folk drikker mest af, hvor de køber cder, eller hvilken mus de har.
Gravatar #30 - sodhi
9. apr. 2006 17:29
Hvad sker der for alle de her mælkedrikkere? - Jeg troede newz.dk var for *nørder*?!
Gravatar #31 - BurningShadow
9. apr. 2006 17:52

Alle nørder har været børn engang. De er bare fremtidens nørder...
Gravatar #32 - boggy_b
9. apr. 2006 17:53
#30, jeg troede også bare det ville være seriøst og så stå cola hele vejen ned :D

Men stemte selv læskedrik m/ sukker, da der nok ryger en del cola ned.. Kaffen får da også lov at blive indtaget, men colaen er alligevel det bedste :)

Og til de som piver over afstemningerne er useriøse, jamen så lad være med at stem på dem?
Tror alligevel ikke newz.dk bruger disse resultater til meget..
Gravatar #33 - KozmoNaut
9. apr. 2006 18:32
Vand, sukkerfri cola (Pepsi Max er den bedste og hermed basta!) og varm kakao.

Sorteret efter de mængder jeg normalt indtager, størst indtag først på listen.
Gravatar #34 - mR. GULEROD
9. apr. 2006 19:43
drikker kun flydende jaka bov!
Gravatar #35 - trylleklovn
9. apr. 2006 20:23
COLA!
Gravatar #36 - Spand
9. apr. 2006 23:43
Stemte vand. Der ryger en del liter ned med et par 1,5 L flasker liggende i køleskabet. Hvis ikke det var vand ville det uden tvivl være kaffe, og den skal være sort. Kan ikke se hvordan jeg skulle kunne igennem ugen uden denne vidunderlige drik.
Gravatar #37 - MaDSeN
10. apr. 2006 06:54
flere valgmuligheder..............
Gravatar #38 - rabonzo
10. apr. 2006 07:18
Det må givet vis være Læskedrik med sukker.
Der ryger vel en 1.5 - 3.0 L cola ned om dagen... (Coca cola vel at mærke) Mit eneste problem er sådan set at det er skide dyrt... Det er lige før man skulle begynde at ryge istedet for at spare penge... ^^
Gravatar #39 - smiley
10. apr. 2006 10:13

I hear that. Mælk ftw!!
Gravatar #40 - Cyrack
10. apr. 2006 10:21
Hmm, kaffe... starter morgenen med en kande, og kan godt nå at hente en ny inden det bliver eftermiddag... hader bare følelsen i benene efter for meget kaffe. Føles lidt som om huden sover :-/
Ved ikke helt, er 8 - 10 kopper meget på en dag?
Gravatar #41 - holmen
10. apr. 2006 10:33
#40 8-10 kopper er ikke så meget. Der går vel 2-3 kopper på et almindeligt krus. Så det er 3-5 krus om dagen. Det ikke så galt vil jeg mene. Men mener du ikke 8-10 Krus? Da der er en del flere kop-fulde, end 8-10 srtykker, i 2 kander. Og du drikker vel også mere kaffe senere på dagen.

Ligger selv på 3-5 krus om dagen. Stemte i øvrigt selv "vand".
Gravatar #42 - Cyrack
10. apr. 2006 10:49
holmen:
Tja, der er 8 kopper i en standard kande fra kantinen, men da vi har en mindre kaffeordning i klassen får jeg ikke al kaffen selv.
Drikker kun kaffe i skolen, og så te derhjemme (gider ikke lave kaffe til mig selv, og kæresten drikker kun te).
Gravatar #43 - holmen
10. apr. 2006 11:16
#42 Ok, var bare i tvivl om du snakkede om kopper eller krus, selv om du sagde kopper. For jeg får sgu kun serveret kaffe i en kop, når jeg en sjælden gang i mellem dropper forbi hos gode gamle oldemor. på mit gamle gymnasium fik man udleveret krus til den kaffe man købte. Det er selvfølgelig heller ikke ens alle steder... Men så kom det på plads. Jeg skulle bare regne med det du skrev, i stedet for at bekymre mig om du skrev det du mente. Det burde jeg egntlige også gøre som udgangspunkt, da jeg selv gør hvad jeg kan for at skrive hvad jeg mener. Så hvorfor skulle andre ikke også gøre det?
Nu synes jeg mit indlæg er ved at blive lidt for sort, så jeg stopper bare nu.
Gravatar #44 - Bambilicious
10. apr. 2006 12:12
hvorfor satan vælger man at smide urin ind som en mulighed. er det nørd humor når det er bedst?
Gravatar #45 - holmen
10. apr. 2006 13:09
Jeg tilslutter mig #44's spørgsmål. Men hvilken slags humor har de folk så der svarer "Urin"? Måske er det ikke for sjov de svarer det, måske har de bare ikke forstået hvilken grund/grunder der er til at kroppen udskiller de forskellige (affalds)stoffer den nu engang udskiller.

Håber virkelig ikke der kommer en poll om hvad folk spiser mest af...
Gravatar #46 - Derfor
10. apr. 2006 13:35
Det jeg drikker mest af er da klart vand, men drikker også en held del cola "Cola er sundt" taler af egne erfaringer ;)
Gravatar #47 - DUdsen
10. apr. 2006 14:24
Læskedrik u/m sukker hvad dækker de 2 ting over, altså hvor skal jeg placeret mine 3 daglige liter fortyndet juice?

Det er ikke sukkervand, men sukkerfrit, nej vel, og der er da slet ikke aspartam eller nogen som helst form for kemi(udover hvad vandværket fylder i vandet)

PS kaffe drikker man ikke, hvis den er flydene nok til at drikke er den for tynd ;-)
Gravatar #48 - kba
10. apr. 2006 14:55
Cola bestemt! 1.5l Big Cola dagligt - det' ved man hvad er!
Gravatar #49 - Derfor
10. apr. 2006 15:02
#48 Jah mindst 1.5 L
Og hvis man kan komme til det gerne 3 eller 4 ;)

Helt seriøst så er alle de sunde ting ikke altíd godt,
faldt selv over den her artikel.
Gravatar #50 - pulven
10. apr. 2006 16:35
i en poll hvor man spørger om hvad man drikker *mest* af, er urin nok lidt langt ude.

Men så er det hellere ikke værre. Det skulle rent faktisk være sundt at drikke sin morgenurin, det gjorde gandhi eksempelvis. Men jeg har svært ved at tro at der er så mange der gør det. :)

Desuden kan jeg ikke forstå hvorfor alting skal være så skide seriøst. Gør det jer lykkeligere? news er jo i forvejen mere underholdning, end det er noget som helst andet. Seriøsitet kunne man få i berlingske tidende engang, og det var de ved at gå konkurs over.. så tag det nu roligt, og snup en tår af jeres yndlingsdrik.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login