mboost-dp1
Hvad betaler du pr. måned for at have internet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
120 yuan for det de kalder en LAN forbindelse. Dvs. noget delt af en slags. Men hvor meget er ikke specificeret.
I praksis noget med 2-3 Mbit down og 1/2 - 1 Mbit up.
Mest irriterende er at det er pppoe og forbindelsen droppes efter max 48 timer. Man kan så blot reconnecte, men får altid ny IP.
I praksis noget med 2-3 Mbit down og 1/2 - 1 Mbit up.
Mest irriterende er at det er pppoe og forbindelsen droppes efter max 48 timer. Man kan så blot reconnecte, men får altid ny IP.
[url=#54]#54[/url] grath
Mest irriterende er at det er pppoe og forbindelsen droppes efter max 48 timer. Man kan så blot reconnecte, men får altid ny IP.Kan du have flere ppp forbindelser åbne samtidigt? I så fald kunne du jo åbne en hver 25. time og så gradvist begynde at bruge den nye alt efter hvordan det nu er mest praktisk.
Valgte 350-400, selvom det reelt er min arbejdsplads der betaler.
Har bestilt opgradering fra 2,5/0,5 til 20/1 hos cc, men det ser ud til at de ikke kan levere meget mere end de 2,5 mBit. De siger det er pga. hvad tdc, kan levere i kablerne, men tdc siger det er fordi cc ikke vil betale prisen for at få mig på en central der er nærmere på mig (der er over 2km til den jeg er på nu).
Har bestilt opgradering fra 2,5/0,5 til 20/1 hos cc, men det ser ud til at de ikke kan levere meget mere end de 2,5 mBit. De siger det er pga. hvad tdc, kan levere i kablerne, men tdc siger det er fordi cc ikke vil betale prisen for at få mig på en central der er nærmere på mig (der er over 2km til den jeg er på nu).
Hvad cc siger om høje hastigheder:
Hastigheden på din forbindelse afhænger af forskellige ting. Eksempelvis hvor langt du bor fra den nærmeste central. Det betyder, at vi ikke kan garantere, at du får den fulde hastighed. Vi leverer altid den maximale hastighed, som forbindelsen til din husstand kan trække.
Altså, hvis cc skulle holde dette løfte, så skulle de sørge for at #57 bliver koblet på den nærmeste central.
Hastigheden på din forbindelse afhænger af forskellige ting. Eksempelvis hvor langt du bor fra den nærmeste central. Det betyder, at vi ikke kan garantere, at du får den fulde hastighed. Vi leverer altid den maximale hastighed, som forbindelsen til din husstand kan trække.
Altså, hvis cc skulle holde dette løfte, så skulle de sørge for at #57 bliver koblet på den nærmeste central.
#58 Vi er rørende enige. Jeg har også tænkt mig at ringe og spørge om de vil koble mig på nærmeste central eller om vi skal regne en pris ud efter hvad jeg reelt får. Jeg vil da helst på en nærmere central, da det alligevel er mit arbejde der betaler.
En grov udregningsmodel kunne være 20 mBit for 379,-/mdn. = 18,95 kr/mBit. Jeg får 2,5 mBit, så 18,95 kr * 2,5 mBit = 47,40 kr/mdn. Dette går de selfølgelig ikke med til, de garanterer jo heller ikke man kan få de 20 mbit, men det kunne være sjovt at høre deres reaktion.
En pudsig ting er så også at min upload stadig er 0,5 mBit.
En grov udregningsmodel kunne være 20 mBit for 379,-/mdn. = 18,95 kr/mBit. Jeg får 2,5 mBit, så 18,95 kr * 2,5 mBit = 47,40 kr/mdn. Dette går de selfølgelig ikke med til, de garanterer jo heller ikke man kan få de 20 mbit, men det kunne være sjovt at høre deres reaktion.
En pudsig ting er så også at min upload stadig er 0,5 mBit.
Aner ikke hvad jeg betaler.
Min 100/??(sikkert 10) mbit forbindelse indgår i huslejen (som firmaet betaler halvdelen af) :)
Min 100/??(sikkert 10) mbit forbindelse indgår i huslejen (som firmaet betaler halvdelen af) :)
100Mbit/100Mbit full duplex for 359,-/måned. Garanteret 80/50, men det er også til at leve med. Teoretisk set betaler jeg 0,- da firmaet klarer det, men 359,- er den aktuelle pris.
80 kr for kollegienet. Vi er 32 lejligheder der deler en 4 Mbit/s / 768 kBit/s... det er nogenlunde totalt skod og det kører også af helvede til! -Flytter heldigvis i sommerferien.
Er lidt overrasket over hvor mange der ikke betaler noget! -Hvis man har medarbejderbredbånd eller firmabetalt forbindelse trode jeg man blev beskattet af det, på samme vis som man gør af firmabil o.l. ??
Er lidt overrasket over hvor mange der ikke betaler noget! -Hvis man har medarbejderbredbånd eller firmabetalt forbindelse trode jeg man blev beskattet af det, på samme vis som man gør af firmabil o.l. ??
2048/512 Wireless fra naboen til kr. 0,00 om mdr.
...ihvertfald 10 dage endnu:
10240/10240 til ca. 200 (?) i samlet pakke (Fibernet)
Synes det er lækkert nok at have sin egen private fiberswitch i stuen :P
Og så får jeg selvf. firmaet til at betale når jeg skal til det ;)
...ihvertfald 10 dage endnu:
10240/10240 til ca. 200 (?) i samlet pakke (Fibernet)
Synes det er lækkert nok at have sin egen private fiberswitch i stuen :P
Og så får jeg selvf. firmaet til at betale når jeg skal til det ;)
jeg er den knap så heldige indehaver af en omgang gratis BNAA net..... hvis det kan kaldes for net :(
#58 Så har jeg haft en længere snak med CC. Incl. omstillinger med der til hørende ventetider kostede det mig ca. 2 timer :(
De kan ikke sætte mig på en nærmere central og derved give mig højere hastighed, selvom der er en ca. 1 km fra mig. Der er rent faktisk 3,3 km kabel ned til den jeg er på nu, kunne de se. Grunden er at de ikke har en aftale om at køre adsl2 på tdc centralerne, så de vil kun kunne tilbyde de "lave" hsatigheder fra disse centraler (adsl).
Jeg aftalte med dem at support skulle give mig et tilbud på en 4mBit/768kBit.
Så nu må vi se!!
De kan ikke sætte mig på en nærmere central og derved give mig højere hastighed, selvom der er en ca. 1 km fra mig. Der er rent faktisk 3,3 km kabel ned til den jeg er på nu, kunne de se. Grunden er at de ikke har en aftale om at køre adsl2 på tdc centralerne, så de vil kun kunne tilbyde de "lave" hsatigheder fra disse centraler (adsl).
Jeg aftalte med dem at support skulle give mig et tilbud på en 4mBit/768kBit.
Så nu må vi se!!
#72 er det noget erhverv eller hvad?
EDIT: lige meget har lige set at de køre et tilbud nu, så det har jeg da lige benyttet mig af :D
EDIT: lige meget har lige set at de køre et tilbud nu, så det har jeg da lige benyttet mig af :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.