mboost-dp1
Hvad betaler du pr. måned for at have internet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg betaler 0 kr, da jeg er en 40 årig jomfru, der stadig lever hjemme ved mor of far.
[spoiler]just kidding, boys.[/spoiler]
[spoiler]just kidding, boys.[/spoiler]
hehe, der er vist en del der bor på kollegie, siden de har gratis internet :D
og hvem er den stakkel der betaler mere end 550 kr. om måneden... er det via satelit telefon siden det er så dyrt, eller er det 5 20gb forbindelser, ved 5 forskellige isp´er? :)
Jeg betaler selv en 300 kr. om måneden... men burde måske snart enten få medarbejder bredbånd, eller adsl2... kunne måske også bare håbe at der snart flytter en ind i opgangen, med trådløs internet som har lyst til at frigive en del af det... eller at jeg flytter i nærheden at en hot spot...
kunne være jeg skulle kigge under openwifi for at se i hvilken områder jeg skal bo næste gang :)
og hvem er den stakkel der betaler mere end 550 kr. om måneden... er det via satelit telefon siden det er så dyrt, eller er det 5 20gb forbindelser, ved 5 forskellige isp´er? :)
Jeg betaler selv en 300 kr. om måneden... men burde måske snart enten få medarbejder bredbånd, eller adsl2... kunne måske også bare håbe at der snart flytter en ind i opgangen, med trådløs internet som har lyst til at frigive en del af det... eller at jeg flytter i nærheden at en hot spot...
kunne være jeg skulle kigge under openwifi for at se i hvilken områder jeg skal bo næste gang :)
Intervaller må ikke overlappe, dvs at intervallerne skal se således ud
0-100
101-200
201-300
og ikke
0-100
100-200
200-300
hvilken skal man sætte hak i hvis man betaler 200...
0-100
101-200
201-300
og ikke
0-100
100-200
200-300
hvilken skal man sætte hak i hvis man betaler 200...
#16 enig, men i det her tilfælde slutter alle priser nok på 9.
På den måde ser beløbet ikke så voldsomt ud (eller hvad).
349,- kontra 350,-
Der er faktisk en forskel, 350,- er på en eller anden måde nemmere at forholde sig til.
/ontopic - 8 mbit som bliver til 20 mbit inden 1. august for 349,-
(upload kan jeg ikke huske, men det er helt sikkert for lidt)
På den måde ser beløbet ikke så voldsomt ud (eller hvad).
349,- kontra 350,-
Der er faktisk en forskel, 350,- er på en eller anden måde nemmere at forholde sig til.
/ontopic - 8 mbit som bliver til 20 mbit inden 1. august for 349,-
(upload kan jeg ikke huske, men det er helt sikkert for lidt)
25€ (~190kr) for 1/0,5Mbit hos Elisa (Finland)
Har dog lige bestilt (op til) 24/1Mbit til 50€/måned (~375kr). Ved dog ikke hvor meget de kan levere, da jeg ingen idé har om hvor langt jeg er fra centralen, etc.
Og så betaler jeg 10€/måneden (~75kr) for mit (op til) 2Mbit flatrate data på mobilos, det kan jo også sagtens bruges på computeren over bluetooth ;)
Har dog lige bestilt (op til) 24/1Mbit til 50€/måned (~375kr). Ved dog ikke hvor meget de kan levere, da jeg ingen idé har om hvor langt jeg er fra centralen, etc.
Og så betaler jeg 10€/måneden (~75kr) for mit (op til) 2Mbit flatrate data på mobilos, det kan jo også sagtens bruges på computeren over bluetooth ;)
Puha, 250 for 1536/384 men fiber venter liiiige om hjørnet så 10/10 til 299 kr. Glæder mig MEGET til ordenlig upload!
Må betale 559,- til TDC for min 10/1 Mbit linje, da jeg bor i hedensted, har ikke så mange udbyder at vælge i mellem, men venter spændt til profiber kommer
Medarbejderbredbånd fra TDC (Erhverv). Bliver betalt af arbejdspladsen, så 0 kr. Hvis det skulle være betalt selv, så 599 om måneden. TDC er dyrt, men jeg er yderst tilfreds med min linje.
Hm, kan se der er mange der har hurtigere forbindelser hos CC til samme eller billigere penge end mig. Interessant. Og jeg har intet fået om nogen opgradering.
Betaler 450,- for 8/0,5 Mbit
De 100 kr er til iptelefoni. Latterlig udgift til noget jeg ikke bruger, men som selvfølgelig skal tælles med.
Betaler 450,- for 8/0,5 Mbit
De 100 kr er til iptelefoni. Latterlig udgift til noget jeg ikke bruger, men som selvfølgelig skal tælles med.
[url=#45]#45[/url] david munch
Selvfølgelig er der personer, som kan klare sig uden internetopkobling hjemme. Jeg er ikke en af dem. Personligt er jeg koblet op over kabeltv, og for redundans kan jeg også koble op via bluetooth over min mobiltelefon.
En gang imellem er en internetopkobling hjemmefra nødvendigt for at jeg kan passe mit arbejde. Så jeg skal ikke selv betale for mine opkoblinger.
Det er ikke fordi jeg ikke kan klare mig uden adgang til Internettet, spørgsmålet er, om Internettet kan klare sig uden adgang til mig ;)
har ikke Internet derhjemme.Og det indlæg blev så skrevet en søndag eftermiddag. Hvis du har siddet på din arbejdsplads søndag eftermiddag og skrevet indlæg til newz.dk, så vil jeg godt stille spørgsmålstegn ved, hvor du rent faktisk bor :)
Selvfølgelig er der personer, som kan klare sig uden internetopkobling hjemme. Jeg er ikke en af dem. Personligt er jeg koblet op over kabeltv, og for redundans kan jeg også koble op via bluetooth over min mobiltelefon.
En gang imellem er en internetopkobling hjemmefra nødvendigt for at jeg kan passe mit arbejde. Så jeg skal ikke selv betale for mine opkoblinger.
Det er ikke fordi jeg ikke kan klare mig uden adgang til Internettet, spørgsmålet er, om Internettet kan klare sig uden adgang til mig ;)
Hvorfor elsker folk bare at snakke om deres internetforbindelse her på newz? Får man jern på af at fortælle om det?
Penge og internetforbindelse er ikke noget man snakker om, det er noget man har:-)
Bare lige en bitter kommentar fra en som er FASTLÅST i SOFANET-HELVEDE
Penge og internetforbindelse er ikke noget man snakker om, det er noget man har:-)
Bare lige en bitter kommentar fra en som er FASTLÅST i SOFANET-HELVEDE
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.