mboost-dp1
Har du prøvet andre operativsystemer end et fra Microsoft?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Argh.. nu kunne jeg godt bruge en Edit-knap...
Min passage om GIMP er lidt mangelfuld.. interfacet er selvfølgelig ikke skyld i at man ikke kan lave ting til tryk *G* Men ICC-profiler kunne være medtaget og er også en mangel..
Så indtil videre håber jeg at Adobe Creative Suite en dag kommer til Linux. Men det bliver vist den dag helvede fryser til is
Min passage om GIMP er lidt mangelfuld.. interfacet er selvfølgelig ikke skyld i at man ikke kan lave ting til tryk *G* Men ICC-profiler kunne være medtaget og er også en mangel..
Så indtil videre håber jeg at Adobe Creative Suite en dag kommer til Linux. Men det bliver vist den dag helvede fryser til is
MacOSX har jeg prøvet en del. Jeg tror umiddelbart mere det er mig, hvis jeg skulle skifte platform. Men så igen - Hvorfor? Jeg synes ikke Mac'en byder på noget, som jeg ikke allerede har med en PC og Windows. Overlegen hardware? nej ...Overlegent softwareudvalg? nej .. Flot design? Mjaeh.. hvis man bare køber et noname tower til sin PC, så ja, så er Mac'en da afgjort pænere .. Det kan man jo selv styre .. f.eks synes jeg mange Shuttle PC'ere er ret pæne. Jeg vil ikke have en Mac, bare fordi masserne synes at den er fin at se på. Det er jo ligefør de fleste Mac-ejere bliver våde i bukserne når de omtaler designet.
Det der til gengæld taler til Mac'ens fordel er det begrænsede hardwareudvalg - og her tænker jeg ikke på alt muligt tilbehør, som mus og webcams - men om de modeller som Apple sender ud. Der halter PC-producenterne efter.. Det varede lææænge inden de indså at diskettedrevet ikke behøvede at være der... Hos nogle findes det endda endnu. Yderligere - hvad skal vi med parallel/serielportene når der findes Firewire og USB??
Det der til gengæld taler til Mac'ens fordel er det begrænsede hardwareudvalg - og her tænker jeg ikke på alt muligt tilbehør, som mus og webcams - men om de modeller som Apple sender ud. Der halter PC-producenterne efter.. Det varede lææænge inden de indså at diskettedrevet ikke behøvede at være der... Hos nogle findes det endda endnu. Yderligere - hvad skal vi med parallel/serielportene når der findes Firewire og USB??
Hehe, naar nu du spoerger, saa vil jeg gerne give mit bud paa hvorfor jeg skiftede :)
Generelt synes jeg at OS'et er meget mere behageligt at bruge.
De fleste ting virker bare meget mere gennemtaenkte.
Saa for mig var det ikke et "feature"-spoergsmaal, men helt reelt et spoergsmaal om hvor behageligt OS'et var.
Og her er Windows et no-go for mig.. De timer jeg bruger det paa arbejdet, garanterer jeg at det lykkedes Vista at irriterer mig saa meget at jeg er noed til at gaa vaek fra maskinen hvis den ikke skal doe :P
And your point is what? You like women, right? Why can't we like our macs?! :D
MAnge vil mene at det er ulempen ved at koebe en mac, men jeg er helt enig med dig.
Det har netop ogsaa fordele ifht. OS'et og hvor skraeddersyet dette kan blive :)
Men så igen - Hvorfor?
Hehe, naar nu du spoerger, saa vil jeg gerne give mit bud paa hvorfor jeg skiftede :)
Generelt synes jeg at OS'et er meget mere behageligt at bruge.
De fleste ting virker bare meget mere gennemtaenkte.
Saa for mig var det ikke et "feature"-spoergsmaal, men helt reelt et spoergsmaal om hvor behageligt OS'et var.
Og her er Windows et no-go for mig.. De timer jeg bruger det paa arbejdet, garanterer jeg at det lykkedes Vista at irriterer mig saa meget at jeg er noed til at gaa vaek fra maskinen hvis den ikke skal doe :P
Det er jo ligefør de fleste Mac-ejere bliver våde i bukserne når de omtaler designet.
And your point is what? You like women, right? Why can't we like our macs?! :D
Det der til gengæld taler til Mac'ens fordel er det begrænsede hardwareudvalg
MAnge vil mene at det er ulempen ved at koebe en mac, men jeg er helt enig med dig.
Det har netop ogsaa fordele ifht. OS'et og hvor skraeddersyet dette kan blive :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.