mboost-dp1
Har du en kæreste/ægtefælle eller lign.?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det kan da godt være at jeg er computernørd uden liv, men jeg kender mennesker med kæreste, men med mindre liv end mig. En af mine kammerater så vi nærmeste ikke i et halvt år...
Nogen der gider købe mig et liv?
Det koster ikke så meget... Det er kun en 10MBit Internetforbindelse. Så har jeg mig et liv :D
Det koster ikke så meget... Det er kun en 10MBit Internetforbindelse. Så har jeg mig et liv :D
<STRONG>#62</STRONG>
Det lader til at være en ganske udbredt skik.
Tilsyneladende er der ikke nogen logisk eller rationel forklaring på denne adfærd.
I øvrigt..
<STRONG>#35 Miss-Lorenzen</STRONG>
Her er en lille håndfuld kommaer til dig.
De stod alligevel bare i nogle gamle danske stile fra min gymnasietid, og jeg bruger dem aldrig.
Du skal dog lige være opmærksom på at nogle af dem i første række nok bruger de gamle kommaregler, så hvis de giver dig problemer så bare spørg Hektor, han kan godt kende dem fra hinanden.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det lader til at være en ganske udbredt skik.
Tilsyneladende er der ikke nogen logisk eller rationel forklaring på denne adfærd.
I øvrigt..
<STRONG>#35 Miss-Lorenzen</STRONG>
Her er en lille håndfuld kommaer til dig.
De stod alligevel bare i nogle gamle danske stile fra min gymnasietid, og jeg bruger dem aldrig.
Du skal dog lige være opmærksom på at nogle af dem i første række nok bruger de gamle kommaregler, så hvis de giver dig problemer så bare spørg Hektor, han kan godt kende dem fra hinanden.
CC min lille skat... prøv nu at hør her...!
Vis du vil have et liv skal du ik have en 10Mbit forbindelse, der findes andre løsninger på dit problem med ik at have et liv...!?!
Du kan til næste år få en 100Mbit forbindelse til ca 700kr... :op
Det er og have et liv... så jeg må nok skuffe dig, du har ik noget liv resten af året... *LOL*
-WILD-FOX-
CC min lille skat... prøv nu at hør her...!
Vis du vil have et liv skal du ik have en 10Mbit forbindelse, der findes andre løsninger på dit problem med ik at have et liv...!?!
Du kan til næste år få en 100Mbit forbindelse til ca 700kr... :op
Det er og have et liv... så jeg må nok skuffe dig, du har ik noget liv resten af året... *LOL*
-WILD-FOX-
Ser du lille FOX.
Jeg snakkede ikke om næste år. Jeg snakkede om i år. Jeg skulle jo gerne starte i de små :D
Jeg snakkede ikke om næste år. Jeg snakkede om i år. Jeg skulle jo gerne starte i de små :D
FOX:
HeHe. Det er jo derforn jeg håber en eller anden flink person vil give mig et liv(større forbindelse) ;P
PS: hvis du vil være flink person kan du nøjes med at give mig en cola *lol*
HeHe. Det er jo derforn jeg håber en eller anden flink person vil give mig et liv(større forbindelse) ;P
PS: hvis du vil være flink person kan du nøjes med at give mig en cola *lol*
Tja... Cola har jeg, og det har du ik... :op
Flink...?!? hvad vil det sige... har det noget med ik at crach...?!?
Hmm... tjo du må vel godt få en... men så må su selv hente du ved hvor de er... :o)
Prøv at tænk, jeg har mere liv end dig... både min forbindelse og så har jeg Cola... *LOL*
-WILD-FOX-
Tja... Cola har jeg, og det har du ik... :op
Flink...?!? hvad vil det sige... har det noget med ik at crach...?!?
Hmm... tjo du må vel godt få en... men så må su selv hente du ved hvor de er... :o)
Prøv at tænk, jeg har mere liv end dig... både min forbindelse og så har jeg Cola... *LOL*
-WILD-FOX-
Bare pas på jeg smutter bare over og køber en Coca Cola så har jeg bare et bedre kvalitets liv end dig *LOL*
Ser du lille CC...!?!
Kvalitet behøves ik at koste... Et godt eksempel er vist AMD og intel... *Gg*
Og tror du selv at vis du kommer med Cola her, at du får lov at holde den for dig selv... *NOT*
Og noget andet er, du skal købe dig et liv... Jeg har det... :op
-WILD-FOX-
Ser du lille CC...!?!
Kvalitet behøves ik at koste... Et godt eksempel er vist AMD og intel... *Gg*
Og tror du selv at vis du kommer med Cola her, at du får lov at holde den for dig selv... *NOT*
Og noget andet er, du skal købe dig et liv... Jeg har det... :op
-WILD-FOX-
Ja men du har jo også KØBT dig til et liv for jeg vil godt væde med at du ikke har fået det gratis :D
Men nu vil jeg ikke skrive mere for jeg vil nemlig videre i teksten. Men hvilken tekst ved jeg ikke men godt skulle det lyde :P
Men nu vil jeg ikke skrive mere for jeg vil nemlig videre i teksten. Men hvilken tekst ved jeg ikke men godt skulle det lyde :P
hmm pis. Det her poll mindede mig om hvor ynkelig jeg er.. Sikke noget lort, tror jeg vil begå selvmord eller noget i den dur
fuck hvor er mange af jer latterlige, jeg vil vædde på at over halvdelen af jer ikke siger "fedt en ny dag!" når i vågner om morgenen.
Jeg har på en måde ondt af jer og så alligevel ikke - man ligger som man har redt.
Jeg har på en måde ondt af jer og så alligevel ikke - man ligger som man har redt.
Netop, og derfor siger vi ikke ”fedt en ny dag!” for vi ønsker ikke at forlade en blød, varm, og behagelig seng.
Netop, og derfor siger vi ikke ”fedt en ny dag!” for vi ønsker ikke at forlade en blød, varm, og behagelig seng.
Jeps, jeg er også glad for min, selvom det ikke ligefrem er den kraftigste...
Jeps, jeg er også glad for min, selvom det ikke ligefrem er den kraftigste...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.