mboost-dp1
Har du en kæreste/ægtefælle eller lign.?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
jeg er nok en af de eneste danske hardball spiller som ikke er krigsgal :) , hader faktisk krigsfilm og militæret :)
dog spiller jeg cs :)
<STRONG>til ham den anden</STRONG>
ordet nørd er svært differnerbart, og den generale opfattelse af ordet er også meget forskellig, ifølge mig, så kan man godt være nørd selv om han har en kone/mand og børn og ikke bruger alt sin tid foran skærmen:)
dog er de fleste nørder nok ikke nået til det med kone/mand og slet ikke børn.
jeg er nok en af de eneste danske hardball spiller som ikke er krigsgal :) , hader faktisk krigsfilm og militæret :)
dog spiller jeg cs :)
<STRONG>til ham den anden</STRONG>
ordet nørd er svært differnerbart, og den generale opfattelse af ordet er også meget forskellig, ifølge mig, så kan man godt være nørd selv om han har en kone/mand og børn og ikke bruger alt sin tid foran skærmen:)
dog er de fleste nørder nok ikke nået til det med kone/mand og slet ikke børn.
jeg har kæreste på!
Jeg tror fidusen er at finde en der ikke hader computere total og så sige at man kun er interesseret i dem fordi man skal uddanne sig inden for området! :D
Jeg tror fidusen er at finde en der ikke hader computere total og så sige at man kun er interesseret i dem fordi man skal uddanne sig inden for området! :D
Hvorfor er det lige at Slacz ikke har lagt mærke til at hans navn står ved siden af hans post, ligesom hos alle andre?
-KEGLE-
-KEGLE-
Jah.... *eller noget*
-liv fik vi da vi blev født
-vi lagde det på hylden da vi fik vores første (comp.)
-endelig mødte vi den eneste ene (hun skiftes ud når der er kommet en opdateret version)
-for til sidst at finde vores liv frem igen når vi bliver gamle (samme tid hvor man indhenter den søvn og motion man ikke fik da man var ung)
-*... life is simple : Get it !.. live it !... lose it !*
Jah.... *eller noget*
-liv fik vi da vi blev født
-vi lagde det på hylden da vi fik vores første (comp.)
-endelig mødte vi den eneste ene (hun skiftes ud når der er kommet en opdateret version)
-for til sidst at finde vores liv frem igen når vi bliver gamle (samme tid hvor man indhenter den søvn og motion man ikke fik da man var ung)
-*... life is simple : Get it !.. live it !... lose it !*
#35 Det lyder sq helt vildt belastende det der med kærster...?!? :op
Og HVEM SIGER AT ET LIV ER AT HAVE EN KÆRESTE...????
Jeg er måske nok betegnet som "NØRD" men, har sq da et liv, skal jo os tjene bare lidt til at give min "SKAT" ny HDD, CPU, RAM o.s.v
Noget andet, kom ik og sig at en nørd ik kan have børn...
Jeg har en datter, og det går fint med at lave dem foran skærmen...
Og de fleste piger vil gerne have en "nørd" fordi de somregl ik er utro, men det er jo os en gang ................... ik..
For vis alle piger vil have en nørd, tja... så ville jeg sq da først blive utro, med alle de tilbud man ville få... :op
-WILD-FOX-
Og HVEM SIGER AT ET LIV ER AT HAVE EN KÆRESTE...????
Jeg er måske nok betegnet som "NØRD" men, har sq da et liv, skal jo os tjene bare lidt til at give min "SKAT" ny HDD, CPU, RAM o.s.v
Noget andet, kom ik og sig at en nørd ik kan have børn...
Jeg har en datter, og det går fint med at lave dem foran skærmen...
Og de fleste piger vil gerne have en "nørd" fordi de somregl ik er utro, men det er jo os en gang ................... ik..
For vis alle piger vil have en nørd, tja... så ville jeg sq da først blive utro, med alle de tilbud man ville få... :op
-WILD-FOX-
<STRONG>Har du en kæreste/ægtefælle eller lign.?</STRONG>
<STRONG>Ja.</STRONG>
37%
<B>Ja, mere end én.</B>
5%
<B>Nej.</B>
25%
<B>Jeg skal lige have et liv først.</B>
33%
ok, se nu her, i er helt forkert på den, den poll burde blive ændret!!!
<STRONG>Ja.</STRONG>
<STRONG>Ja mere en én.</STRONG>
<STRONG>Nej.</STRONG>
<STRONG>Nej, Jeg skal ikke have ødelagt mit liv. :-)</STRONG>
og tro mig jeg ved det af erfaring, da jeg her en kæreste; og det er da kun til for at give en sved på panden!
<STRONG>Ja.</STRONG>
37%
<B>Ja, mere end én.</B>
5%
<B>Nej.</B>
25%
<B>Jeg skal lige have et liv først.</B>
33%
ok, se nu her, i er helt forkert på den, den poll burde blive ændret!!!
<STRONG>Ja.</STRONG>
<STRONG>Ja mere en én.</STRONG>
<STRONG>Nej.</STRONG>
<STRONG>Nej, Jeg skal ikke have ødelagt mit liv. :-)</STRONG>
og tro mig jeg ved det af erfaring, da jeg her en kæreste; og det er da kun til for at give en sved på panden!
Sjov nørd holdet ikke har overvejet at oprette Datez.dk ;)
(Det er måske fordi der er en cyber squatter der)
(Det er måske fordi der er en cyber squatter der)
#81 --> Sandt de er kun til besvær ... tøsen ville fandme have mig til at vælge mellem hende og min EverQuest account. Jeg overvejede så at jeg brugte mere tid og langt færre penge på min EverQuest account. Beslutningen var ikke svær, da Verant/Sony annoncerede exspansion pack nummer 4 to dage efter :P
#83 - la nu være med at få det til at lyde som om det kun er personer af det kvindlige køn der er besværlige.. Min (ex)kæreste truede med at gå fra mig, da jeg hellere ville game DII end have sex.. Og desuden var han irriteret over jeg
a) Havde en RAMblok hængene i loftet
b) Skiftede et billede af ham ud, med et billede af Tux (min linuxpingvin)
- Så kom ik' her og klag!!
-Slacz-
a) Havde en RAMblok hængene i loftet
b) Skiftede et billede af ham ud, med et billede af Tux (min linuxpingvin)
- Så kom ik' her og klag!!
-Slacz-
Fair nok - der er da heller ikke nogen der skal blande sig i hvor mine Arla Mini plakater skal hænge henne. Og hvor mine fjernbetjeninger skal ligge!
Ja, men udelukkende fordi 8-10 ikke var en valgmulighed...
:-)
Den med fjernbetjeningerne har jeg haft mange diskussioner over - jeg har nu stadigvæk ikke mødt nogen kvinder, der kunne forklare mig hvorfor mine fjern(!)betjeninger skal ligge oven på fjernsynet, og ikke på mit sofabord, hvor jeg skal bruge [dem]...
Ja, men udelukkende fordi 8-10 ikke var en valgmulighed...
:-)
Den med fjernbetjeningerne har jeg haft mange diskussioner over - jeg har nu stadigvæk ikke mødt nogen kvinder, der kunne forklare mig hvorfor mine fjern(!)betjeninger skal ligge oven på fjernsynet, og ikke på mit sofabord, hvor jeg skal bruge [dem]...
På mit ”arbejde” har jeg en 10” Tux til at stå… Hjemme på mit fjernsyn har jeg et billede af Tux, og oven på computerskærmen (der hjemme) har jeg en lille 4” Tux til at stå…
På mit ”arbejde” har jeg en 10” Tux til at stå… Hjemme på mit fjernsyn har jeg et billede af Tux, og oven på computerskærmen (der hjemme) har jeg en lille 4” Tux til at stå…
Jeg kigger på mit skrivebord hvor Mogens Camre står og smiler frækt. Den mand oser jo af testtosteron.
Kysser ham godnat og slukker for lyset
Ja vi er jo få der har fundet Den Eneste Ene...
ÅHHHH MOGENS
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.