mboost-dp1
Har du en kæreste?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
[pt] 58%..?
Overraskende.
Det lyder lidt utroligt, men der er vel mange som snare har koner efterhånden? Gennemsnits alderen er vel lidt højere end som så?
Dog er jeg vidst nød til at gå nørd, for mit svar er nej. Og er dermed nød til at give en plausibel forklaring.
Nej, jeg er ikke bagud kompatibel.*
Nej, jeg bestod ikke Turing testen.*
Nej, mine pins passer i en anden socket.*
...
..
.
*Og så undre man sig over jeg er single..?
Overraskende.
Det lyder lidt utroligt, men der er vel mange som snare har koner efterhånden? Gennemsnits alderen er vel lidt højere end som så?
Dog er jeg vidst nød til at gå nørd, for mit svar er nej. Og er dermed nød til at give en plausibel forklaring.
Nej, jeg er ikke bagud kompatibel.*
Nej, jeg bestod ikke Turing testen.*
Nej, mine pins passer i en anden socket.*
...
..
.
*Og så undre man sig over jeg er single..?
Ved ikke helt hvad jeg skal svare i den her...
Vi holder i øjeblikket en lille pause, så helt officelt er jeg ikke fri som fuglen, men kan nok heller ikke svare Ja da!
Tror bare jeg undlader at stemme... :)
Vi holder i øjeblikket en lille pause, så helt officelt er jeg ikke fri som fuglen, men kan nok heller ikke svare Ja da!
Tror bare jeg undlader at stemme... :)
9 skrev:det her viser at 58% af newz brugere burde slettes øjeblikkeligt! :D
Jeg fik en gang at vide, at godt nok kan man ikke være nørd hvis man har en kæreste, men hvis kæresten også er nørd, så kan det faktisk give MERE nørd-status.
Det er ikke helt simpelt det her. :)
(Men der var da nogle der gloede en ekstra gang da de så vi var to i samme sovepose til netparty. Jeg ved ikke om det blev mere eller mindre interessant af at vi er af forskellig køn. Jeg ved ikke hvorfor jeg lige mente den anekdote passer ind her.)
12 skrev:Hvad skal man stemme hvis man er gift? "Nej, jeg er fri som fuglen"?
Modsiger du ikke dig selv med et spørgsmål der?
Hvis du er gift, er du bundet på hænder og fødder - medmindre du naturligvis er kvinden i forholdet, og så vil jeg ikke høre om det !!!
Personligt:
Fri som fuglen, pt. i hvert fald ...
"JA DA"
- desværre er hun overhovedet IKKE nørdet, så jeg skal også være med i det daglige - meget endda. Hun bruger endda penge på tøj som jeg troede jeg skulle have nyt grafikkort for?! :O
Hm, Crysis må vente lidt endnu... :(
- desværre er hun overhovedet IKKE nørdet, så jeg skal også være med i det daglige - meget endda. Hun bruger endda penge på tøj som jeg troede jeg skulle have nyt grafikkort for?! :O
Hm, Crysis må vente lidt endnu... :(
Går ud fra at kæreste også dækker forlovede og ægtefæller, så ja, naturligvis. Men nørdet er hun ikke, med undtagelse af når hun sætter sig til at spille Sims 2. Vi er vidt forskellige og skændes konstant, men vi elsker stadig hinanden :D Jeg tror ærligtalt ikke jeg ville kunne holde ud at have et fast forhold til en pigenørd.
Tror i øvrigt jeg har været single samlet set 2 år siden jeg var 15, fordi det er så meget bedre at have en at holde af :)
- Hvis du er single og bare knalder forskellige piger, må svaret vel være, at du er fri som fuglen.
- Hvis du har flere kærester (ak ja, de gode gamle dage), må svaret være ja, du har en kæreste, også selvom du eventuelt måtte have to eller tre.
Tror i øvrigt jeg har været single samlet set 2 år siden jeg var 15, fordi det er så meget bedre at have en at holde af :)
11 skrev:hvor er muligheden for os seje players, der har mange piger?.. er newz.dk imod polygami?
- Hvis du er single og bare knalder forskellige piger, må svaret vel være, at du er fri som fuglen.
- Hvis du har flere kærester (ak ja, de gode gamle dage), må svaret være ja, du har en kæreste, også selvom du eventuelt måtte have to eller tre.
Jeg ville have svaret "Nej, arbejder på sagen", men nu er det heller ikke Dating.dk det her, så jeg svarede:
Problemet ligger nok ikke i ens udseende, kropslugt eller personlighed, men nok nærmere de prioriteringer som man foretager sig gennem dagligdagen og igennem hele ens liv. Jeg hader mig selv for ikke at have lært at spille guitar og bare blevet lidt mindre boldspasser. I stedet valgte jeg at bruge tid foran computeren og kom til at lære Newz.dk at kende, men det betyder så, at jeg pr. princip undgår alt boldspil, når der er kvinder i nærheden, og at jeg altid er ham, der sidder og er misundelig på fyren, der faktisk kan spille guitar ... og får alt opmærksomheden.
Men hey, shit happens og livet går videre. I stedet kan jeg bygge min egen pc, så jeg skal bare prøve at finde enkælling pige, der finder det interessant!
Altså, udover Newz.dk?
Problemet ligger nok ikke i ens udseende, kropslugt eller personlighed, men nok nærmere de prioriteringer som man foretager sig gennem dagligdagen og igennem hele ens liv. Jeg hader mig selv for ikke at have lært at spille guitar og bare blevet lidt mindre boldspasser. I stedet valgte jeg at bruge tid foran computeren og kom til at lære Newz.dk at kende, men det betyder så, at jeg pr. princip undgår alt boldspil, når der er kvinder i nærheden, og at jeg altid er ham, der sidder og er misundelig på fyren, der faktisk kan spille guitar ... og får alt opmærksomheden.
Men hey, shit happens og livet går videre. I stedet kan jeg bygge min egen pc, så jeg skal bare prøve at finde en
jeg ville gerne have kunne svare
men kæresten stod bag ved mig.
så svarede
"ja da"
forresten,
vidste i godt at kvinder bliver sure når de spørger til ens definetion af en "drømmekvinden" og man så svarer:
"min drømmekvinde forvandler sig til en stor pizza og en Iskold cola efter sex"
eller jeg ved ikke med kvinder generalt
men min kæreste blev jævnt knotten og kaldte mig uromantisk og shit
og her troed man at kvinder lagde vægt på ærlighed
hvem har brug for kærester når man har cola og c#
men kæresten stod bag ved mig.
så svarede
"ja da"
forresten,
vidste i godt at kvinder bliver sure når de spørger til ens definetion af en "drømmekvinden" og man så svarer:
"min drømmekvinde forvandler sig til en stor pizza og en Iskold cola efter sex"
eller jeg ved ikke med kvinder generalt
men min kæreste blev jævnt knotten og kaldte mig uromantisk og shit
og her troed man at kvinder lagde vægt på ærlighed
#32: vandfarve
Hvorfor lærer du ikke at spille guitar nu så? Det er ikke for sent. Jeg har også altid været misundelig på ham guitar-Karl, ikke så meget fordi det giver damernes opmærksomhed, men fordi det måtte være en fed følelse at kunne spille sin egen musik.
Anyway, jeg købte for ikke så lang tid siden en guitar samt denne film, en hulens masse online guides og et par PirateBay-ebøger. Det er faktisk ikke specielt svært at lære, og det er skide skægt. Hver eneste dag føler jeg at jeg er blevet lidt bedre. Det er jo heller ikke fordi de koster alverden. En god begynderguitar koster gerne under 1000dkk, bare husk at købe en der har massivt træ foran.
Kvindemennesket syntes det var åndssvagt men hun blev hurtigt klogere, så nu øver vi sammen :)
#34: blaaoejet
Ærlighed! HAHAHA!!! Tøser ønsker sgu ikke ærlighed, de vil helst snydes og bedrages, indtil de selv tror på den drømmeverden som man har bygget op for dem ;)
Hvorfor lærer du ikke at spille guitar nu så? Det er ikke for sent. Jeg har også altid været misundelig på ham guitar-Karl, ikke så meget fordi det giver damernes opmærksomhed, men fordi det måtte være en fed følelse at kunne spille sin egen musik.
Anyway, jeg købte for ikke så lang tid siden en guitar samt denne film, en hulens masse online guides og et par PirateBay-ebøger. Det er faktisk ikke specielt svært at lære, og det er skide skægt. Hver eneste dag føler jeg at jeg er blevet lidt bedre. Det er jo heller ikke fordi de koster alverden. En god begynderguitar koster gerne under 1000dkk, bare husk at købe en der har massivt træ foran.
Kvindemennesket syntes det var åndssvagt men hun blev hurtigt klogere, så nu øver vi sammen :)
#34: blaaoejet
Ærlighed! HAHAHA!!! Tøser ønsker sgu ikke ærlighed, de vil helst snydes og bedrages, indtil de selv tror på den drømmeverden som man har bygget op for dem ;)
Lol kvinder er jo umuligt, hvis du køber for stort undertøj - tror du jeg er fed :( - hvis du køber for småt, - er det en hentydning til jeg er fed?
Dvs. umulig opgave at tilfredsstille en kvinde.. computeren skal bare scannes engang imellem og formateres et par gange om året ( ja jeg har meget bras på min computer :( )
Computer > Kvinder
desuden, som min ven så flot sagde foran min kæreste der så slog mig rigtig rigtig hårdt for at grine :(
Alle kvinder er ludere, det er bare forskelligt hvordan de skal betales :)
Dvs. umulig opgave at tilfredsstille en kvinde.. computeren skal bare scannes engang imellem og formateres et par gange om året ( ja jeg har meget bras på min computer :( )
Computer > Kvinder
desuden, som min ven så flot sagde foran min kæreste der så slog mig rigtig rigtig hårdt for at grine :(
Alle kvinder er ludere, det er bare forskelligt hvordan de skal betales :)
7 skrev:"Hvem har brug for kærester, når der er cola og C#?"
Se det er en rigtig newz.dk afstemning!
Den hopper jeg med på :D vil dog gerne rettet c# til cocoa
33 skrev:#32.. Du kan altid få dig nogle muskler.. Når de andre spiller bold, kan du lige hoppe ind foran tøserne og flexe! Ved ikke om levnet fra 80'erne stadig virker, men du kunne jo prøve! :D
hmm, hvad så med os som er dovne ? :S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.