mboost-dp1
Har du en kæreste?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Nej.
Tror det er 10 år siden. :) og nu er eventuelle emner alligevel så gamle at man får deres børn med på slæb og så kan det være ligemeget. Men jeg har da masser af plads hvis det skulle være, men jeg gider ikke og jeg tvivler på at der er nogen der syntes jeg er interessant med mindre de mangler penge.
Familien holdte heldigvis også op med at spørge for flere år siden.
Tror det er 10 år siden. :) og nu er eventuelle emner alligevel så gamle at man får deres børn med på slæb og så kan det være ligemeget. Men jeg har da masser af plads hvis det skulle være, men jeg gider ikke og jeg tvivler på at der er nogen der syntes jeg er interessant med mindre de mangler penge.
Familien holdte heldigvis også op med at spørge for flere år siden.
Valgte "Hvem har brug for kærester, når der er cola og C#?".
Jeg ville nok have svaret "Nej, jeg er fri som fuglen", men når der er en valgmulighed som den der, så bliver jeg jo næsten tvunget til det. Jeg laver pt. ikke andet end at skrive C# og drikke Pepsi Twist! :D
Edit: Og nu, hvor jeg tænker efter, så har jeg nok brugt lidt for meget tid på det. Jeg skal til eksamen i Engelsk A om 2 timer, og jeg er alt andet end klar. So long, jeg skal forberede!
Jeg ville nok have svaret "Nej, jeg er fri som fuglen", men når der er en valgmulighed som den der, så bliver jeg jo næsten tvunget til det. Jeg laver pt. ikke andet end at skrive C# og drikke Pepsi Twist! :D
Edit: Og nu, hvor jeg tænker efter, så har jeg nok brugt lidt for meget tid på det. Jeg skal til eksamen i Engelsk A om 2 timer, og jeg er alt andet end klar. So long, jeg skal forberede!
Hehe.. Denne poll minder mig om et værs fra nummeret Karl Koder
"Jeg scorer chicks lige så tit jeg vil. Jeg har faktisk prøvet det i andre nørder kun har set i snuskede computerspil. Du siger du er god til piger og du kan dit kram på dem,
men det er kun i Leisure Suit Larry du får ram på dem,
og det er ikk' det samme men det tror jeg du har gættet,
skal man score kan man ikke læse løsningen på nettet, selv med 42 reloads vil du være helt fortabt,
for du snakker kun om Counter Strike og maven hænger slapt
over bæltet, du er bleg for du er aldrig ude i solen, du var klassens grimme nørd og du blev moppet ud af skolen.
Har du prøvet at være fuld er du sikkert også finne.
Du har aldrig fået sex, i hvert fald ikke med en kvinde .. "
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.