mboost-dp1
Har du dit eget domæne?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#49 javel, men det må du selvom, men jeg kommer da ikke igen, når siden ser sådan ud. Er det ikke en idé at optimere sin hjemmeside for alle, så alle kan se den som den skal ses? Det giver i hvert fald lidt mere respekt fra folket... men dig om det.. Forresten, er der penge i domænehaj'eri? eller bliver man bare tvunget til at aflevere sit domæne hvis man f.eks. havde coke.dk ?
#51 Det kommer vist meget an på hvad og hvordan om man skal aflevere et domæne.
CocaCola.dk får du nok problem med at hamstre men hvem har egentligt absolut krav på coke.dk dansk narkoman forening, coca-cola, foreningen til bekempelse af coke misbrug, eller en helt 3'e.
Og jeg tror så også at dansk Koavler forening får svært ved at hive domænet koen.dk fra mig, via domstolene.
Iøvrigt er jeg enig med dig i at det ikke bare er nok at siden virker i IE men det holder altså ikke at man skal lave triks, evt særvere helt forskellige css ark til en 5-6 forskellige browsere.
W3C gør et stykke arbejde Respekter det dog forhelvede, i sidste ende er det nok besværet værd!
Opera er iøvrigt berymt og berygtet for at værre fuldstendig umuglig i Quirks mode, altså når siden hverken angive DOCTYPE eller overholder specifikationerne for html4-strict, er gecko og IE noget mere tilgivende end Opera.
CocaCola.dk får du nok problem med at hamstre men hvem har egentligt absolut krav på coke.dk dansk narkoman forening, coca-cola, foreningen til bekempelse af coke misbrug, eller en helt 3'e.
Og jeg tror så også at dansk Koavler forening får svært ved at hive domænet koen.dk fra mig, via domstolene.
Iøvrigt er jeg enig med dig i at det ikke bare er nok at siden virker i IE men det holder altså ikke at man skal lave triks, evt særvere helt forskellige css ark til en 5-6 forskellige browsere.
W3C gør et stykke arbejde Respekter det dog forhelvede, i sidste ende er det nok besværet værd!
Opera er iøvrigt berymt og berygtet for at værre fuldstendig umuglig i Quirks mode, altså når siden hverken angive DOCTYPE eller overholder specifikationerne for html4-strict, er gecko og IE noget mere tilgivende end Opera.
#53 hvis du gør det nummer med at skide på standarderne så er det ikke nok bare at tæste i IE.
Iøvrigt hvad er det galt med !DOCTYPE og style="heigth: 100%"
Det er så små ting der mangler og med mindre det er for at tækkes mosaic1.0 eller noget i den stil bør man da bare foretage dem.
Iøvrigt hvad er det galt med !DOCTYPE og style="heigth: 100%"
Det er så små ting der mangler og med mindre det er for at tækkes mosaic1.0 eller noget i den stil bør man da bare foretage dem.
#54 >> Jeg skider så lidt muligt på standarten, og hvis du kan lærer mig at få Height 100% til at virke med - så må du meget gerne - sådan ser min side ud med !DOCTYPE : http://www.afcdesign.dk/div/hp.jpg
Og så vidt jeg ved virker den korrekt i både IE og Firefox - har dog ikke opera eller andre browsers installeret pt.
Og så vidt jeg ved virker den korrekt i både IE og Firefox - har dog ikke opera eller andre browsers installeret pt.
Plindstrup.dk
Plindstrup.com
Ejes.dk
RD-Media.dk
Musiknyheder.net
Linnau.dk
Nilleonline.dk
ThGossip.dk
VindEnMobil.dk
VindEtGavekort.dk
VindEnVin.dk
Kan ikke lige huske om der er flere...
Plindstrup.com
Ejes.dk
RD-Media.dk
Musiknyheder.net
Linnau.dk
Nilleonline.dk
ThGossip.dk
VindEnMobil.dk
VindEtGavekort.dk
VindEnVin.dk
Kan ikke lige huske om der er flere...
Jeg har ét (næsten ubrugt) domæne, www.markjensen.dk :)
Dog køber jeg nok snart et mere (men siger ikke hvilket, i frygt af at der er en der er så ond at nakke det :P).
Jer med en milliard domæner, har i selv opsat server, eller lejer i jer ind et sted? Hvis det sidste, betaler i så for plads på hvert enkelt domæne?
Dog køber jeg nok snart et mere (men siger ikke hvilket, i frygt af at der er en der er så ond at nakke det :P).
Jer med en milliard domæner, har i selv opsat server, eller lejer i jer ind et sted? Hvis det sidste, betaler i så for plads på hvert enkelt domæne?
Nu kan jeg jo ikke svare for andre end mig selv (og jeg har ikke en milliard domæner, men kun i omegnen af 15), men jeg har egen server. Alt andet kan ikke betale sig.
Nu kan jeg jo ikke svare for andre end mig selv (og jeg har ikke en milliard domæner, men kun i omegnen af 15), men jeg har egen server. Alt andet kan ikke betale sig.
#63: Nu har jeg heller ikke lige en milliard domæner, men de seriøse som chipsguiden.dk, butiksguiden.net og runeduus.com (indholdet er måske knap så seriøst, men driften, hastigheden og linjen skal være seriøs) er hosted af andre.
Den eneste jeg betaler for er runeduus.com. Chipsguiden.dk har jeg en ven til at hoste og butiksguiden.net er der en af de andre der betaler for.
Den eneste jeg betaler for er runeduus.com. Chipsguiden.dk har jeg en ven til at hoste og butiksguiden.net er der en af de andre der betaler for.
Jeg har lige pt. et domæne som jeg bare bruger til at redirecte til min egen server, og så til mail :-)
Jeg har desuden tanker om at købe et domæne til, og tidligere på året havde jeg også et domæne. Men jeg glemte at betale for det :)
#63:
Nu har jeg kun et domæne, men jeg bruger min egen server :)
Jeg har desuden tanker om at købe et domæne til, og tidligere på året havde jeg også et domæne. Men jeg glemte at betale for det :)
#63:
Nu har jeg kun et domæne, men jeg bruger min egen server :)
Hm, jeg har helt glemt Rygestart.dk, et lille sjovt projekt jeg har gang i med en anden (og nej, ingen af os ryger)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.