mboost-dp1
Har du dit eget domæne?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Ifølge GratisDNS så har jeg 15 domæner, men et par stykker af dem er nogle jeg håndterer for andre, og så har jeg et par stykker jeg endnu ikke har fået flyttet derover. Men omkring 15 er nok ikke helt ved siden af.
Men lad os da fortsætte listen :-)
bazen.dk
xgd.dk
sundhedskilden.dk (afsluttet skoleprojekt, siden lukkes)
fremtidensingenioer.dk (afsluttet skoleprojekt, siden lukkes)
Derudover har jeg lavet et hav af andre .dk'er og står for driften af endnu et par hjemmesider.
Både bazen og xgd burde egentligt slåes sammen, da de begge er halvtomme... Men hvem kan nænne at smide et godt domæne ud? Kunne forestille mig jeg ikke er den eneste der ellers har en god ide til hvad det overskydende domæne skal bruges til, men 'bare ikke lige har haft tid' det seneste års tid eller to?
bazen.dk
xgd.dk
sundhedskilden.dk (afsluttet skoleprojekt, siden lukkes)
fremtidensingenioer.dk (afsluttet skoleprojekt, siden lukkes)
Derudover har jeg lavet et hav af andre .dk'er og står for driften af endnu et par hjemmesider.
Både bazen og xgd burde egentligt slåes sammen, da de begge er halvtomme... Men hvem kan nænne at smide et godt domæne ud? Kunne forestille mig jeg ikke er den eneste der ellers har en god ide til hvad det overskydende domæne skal bruges til, men 'bare ikke lige har haft tid' det seneste års tid eller to?
Kun et enkelt pt.
Saa var der et andet jeg godt kunne taenke mig ... men det er optaget.
Og jeg kan se at spaden ikke bruger det til noget ... grrrrrr.
Well, haaber bare at han en dag glemmer at fornye det :)
Saa var der et andet jeg godt kunne taenke mig ... men det er optaget.
Og jeg kan se at spaden ikke bruger det til noget ... grrrrrr.
Well, haaber bare at han en dag glemmer at fornye det :)
metrobusser.dk -Et projekt om busser i aalborg som jeg droppede.
3xd.dk -Et projekt om Internetsalg
warcraft-world.dk -En fanside for World Of Warcraft.
datauddannelse.dk -Fra elevrådet på aats.
3xd.dk er hosted hos b-one, og resten hos web10.
Som i kan se hvis i klikker ind på siderne, så er der ikke rigtig noget på de fleste af dem, men jeg gider ikke give domænerne op.. Måske kan man få brug for dem en dag. :)
3xd.dk -Et projekt om Internetsalg
warcraft-world.dk -En fanside for World Of Warcraft.
datauddannelse.dk -Fra elevrådet på aats.
3xd.dk er hosted hos b-one, og resten hos web10.
Som i kan se hvis i klikker ind på siderne, så er der ikke rigtig noget på de fleste af dem, men jeg gider ikke give domænerne op.. Måske kan man få brug for dem en dag. :)
Nåja, for at bibeholde traditionen (i kronologisk rækkefølge):
1337kr3w.dk
listepik.net
løgihånd.dk / xn--lgihnd-lua2m.dk
sneakingdick.net
Serveren er nede lige nu grundet hovedrengøring på mit værelse, men indeholder bare en masse druk-billeder :D
1337kr3w.dk
listepik.net
løgihånd.dk / xn--lgihnd-lua2m.dk
sneakingdick.net
Serveren er nede lige nu grundet hovedrengøring på mit værelse, men indeholder bare en masse druk-billeder :D
Ok, ved en fintælling var der følgende:
burningshadow.tk (redirect til burningshadow.dk)
burningshadow.dk
kedelige-svar.dk
burningshadow.info (redirect til burningshadow.dk)
syllable-norden.info
syllable-livecd.info
syllable-hardware.info
syllable-sites.info
syllable-software.info (software vil først blive tilføjet, når jeg får tid til det. Der er faktisk ikke nogle af de andre Syllable-folk der ved at det findes ;-) )
...samt 5 domæner, der ikke pt. er i brug.
Det giver 14 i alt, så mit første bud, på 15, var ikke helt ved siden af.
Det tog ikke lang tid, før det ændrede sig.
burningshadow.tk (redirect til burningshadow.dk)
burningshadow.dk
kedelige-svar.dk
burningshadow.info (redirect til burningshadow.dk)
syllable-norden.info
syllable-livecd.info
syllable-hardware.info
syllable-sites.info
syllable-software.info (software vil først blive tilføjet, når jeg får tid til det. Der er faktisk ikke nogle af de andre Syllable-folk der ved at det findes ;-) )
...samt 5 domæner, der ikke pt. er i brug.
Det giver 14 i alt, så mit første bud, på 15, var ikke helt ved siden af.
Det tog ikke lang tid, før det ændrede sig.
#4 Jeg skal da se nogle af jeres videoer på butiksguiden.net, når jeg engang kommer til at kede mig. Resten af de domæner der er blevet nævnt her i tråden er enten ikke i brug eller har meget svagt indhold.
...men hvad pokker, et link her giver bedre rangering på Google. Ikke at jeg kan have ondt i røven over det da det her i tråden er relevant.
...men hvad pokker, et link her giver bedre rangering på Google. Ikke at jeg kan have ondt i røven over det da det her i tråden er relevant.
#7 Havde du forventet andet fra Fona >.<
Anyway, jeg har et enkelt domæne der peger på min egen lille server ^^
laq.dk
\o/
Anyway, jeg har et enkelt domæne der peger på min egen lille server ^^
laq.dk
\o/
alle er under opbygning eller kun til brug på mails men lad gå da:)
www.bocaj.dk
www.bocajweb.dk
www.bocaj.net
www.bif1964.dk
www.risingstar.dk
det var vidst dem
/Jacob
www.bocaj.dk
www.bocajweb.dk
www.bocaj.net
www.bif1964.dk
www.risingstar.dk
det var vidst dem
/Jacob
#17: Jeg ærgrer mig mere og mere over jeg ikke var den første med klikbart link.. Havde jeg kun linket til butiksguiden (hovsa) og ladet de resterende være kedelig tekst havde vi jo vadet rundt i besøgende ;)
Jeg har p.t. et, bruges primært til mail fordi jeg ikke lige har gidet lave en side, men jeg vil ikke linke til det før det er færdigt :)
Har desuden nogen som jeg overvejer at købe, som er ledige. Dem vil jeg sjovt nok heller ikke nævne :)
Har desuden nogen som jeg overvejer at købe, som er ledige. Dem vil jeg sjovt nok heller ikke nævne :)
Jeg holder mig bare til 2 domæner :)
www.warcow.dk <- Min personlige hjemmeside (der aldrig bliver færdig :P)
www.mansor.dk <- Mit efternavn og den henviser bare til warcow.dk (Bliver mest brugt til mailserver)
www.warcow.dk <- Min personlige hjemmeside (der aldrig bliver færdig :P)
www.mansor.dk <- Mit efternavn og den henviser bare til warcow.dk (Bliver mest brugt til mailserver)
sconk.dk
sconk.se
jtw.dk
^^ same side dog en del random subdomains
lortemail.dk
^^^ Nu side jeg har fået lavet
Har så også en stak hostet for venner
sconk.se
jtw.dk
^^ same side dog en del random subdomains
lortemail.dk
^^^ Nu side jeg har fået lavet
Har så også en stak hostet for venner
#25, jo mr. gunmans side er lejemorder.dk
Hvis vi skal droppe url på mine egne
www.thedeathart.dk (personlig, no comment)
www.kalonline.dk (gratis mmorpg community)
Hvis vi skal droppe url på mine egne
www.thedeathart.dk (personlig, no comment)
www.kalonline.dk (gratis mmorpg community)
Ifølge DK-hostmaster er der 609.839 registrede DK domæner altså noget der lignet et pr hver fjerde dansker, hvormange af dem der så tilhører demænehajer, og hvor mange forskellige ejere der er siger den desværre ikke meget om det ville jeg nemligt rimeligt gerne vide.
Jeg har selv et par(2) domæner.
Jeg har selv et par(2) domæner.
Ifølge denne side: http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/... bor der 5.432.335 personer i DK. Hvis der er registreret 609.839 domæner i DK, svarer det altså til 1 domæne for hver (næsten) 9 personer.
Det vil sige et domæne for hver 2 familier i snit. Lidt skræmmende, når man læser om hvor mange domæne folk på newz render rundt med.
Det vil sige et domæne for hver 2 familier i snit. Lidt skræmmende, når man læser om hvor mange domæne folk på newz render rundt med.
sidder nu kun på et enkelt domæne, som siden siger er den under ombygning, og forummet er nu ikke verdens mest aktive sted, men der sker da lidt engang i mellem.. kunne være rart med nogle nørder.. (reklame reklame reklame... :D)
The one and only:
www.nerds-place.com
men hva' faen' det er jo over gennemsnits-danskeren :)
The one and only:
www.nerds-place.com
men hva' faen' det er jo over gennemsnits-danskeren :)
Har 2 domæner.
minimee.dk - Personlig side (Der dog pt. er nede.
hackermania.dk - Online spil jeg er ved at udvikle.
minimee.dk - Personlig side (Der dog pt. er nede.
hackermania.dk - Online spil jeg er ved at udvikle.
#44...
hvordan definerer du "næsten ingen"?
hvis vi siger at 0,5% af alle internet brugerer, bruger Opera og at vi siger der er 1mia. mennesker der bruger nettet. Giver det ca. 5000000 mennesker, er det ikke en del? Og jeg vil vove at påstå at dem der bruger opera, bruger internettet oftere end gennemsnits internet brugeren.. :)
hvordan definerer du "næsten ingen"?
hvis vi siger at 0,5% af alle internet brugerer, bruger Opera og at vi siger der er 1mia. mennesker der bruger nettet. Giver det ca. 5000000 mennesker, er det ikke en del? Og jeg vil vove at påstå at dem der bruger opera, bruger internettet oftere end gennemsnits internet brugeren.. :)
#46 jeg har faktisk ikke set noglekker hvor opera v8 ikke ligger bag både IE6, firefox og IE5.5 jeg har set andre statistikker hvor opera er mindre end selv netscape, og safari!
Altså helt nede på en 4-8plads.
Så hvis opera8's andel beretiger til at den bliver testet imod opera, tjaa så skal man snart til at teste imod mange forskellige browsere i forskellige versioner.
Altså helt nede på en 4-8plads.
Så hvis opera8's andel beretiger til at den bliver testet imod opera, tjaa så skal man snart til at teste imod mange forskellige browsere i forskellige versioner.
#48 tjoo men man kan altså alligevel godt fange opera i stats'ne selvom den identificere sig som IE.
svjv er standard Opera streng.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; en) Opera 8.0
Altså vil det værre mugligt men hvis man ikke kigger efer Opera vil den ryge i bunken sammen med IE, men hvis man kigger efter standard Opera vil den også blive talt som Opera.
svjv er standard Opera streng.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; en) Opera 8.0
Altså vil det værre mugligt men hvis man ikke kigger efer Opera vil den ryge i bunken sammen med IE, men hvis man kigger efter standard Opera vil den også blive talt som Opera.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.