mboost-dp1
Foretrukne Takeaway/Fastood-sted
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#32 deep pan
Nej, det var ikke et svar på #32, men min yndlingsbestilling hos Ital-snack på Albanigade i Odense :) Bedste pizza i Danmark!
Her på Østerbro har jeg stadig ikke fundet et sted hvor de kan lave en ordentlig deep pan pizza. Nogen der kan give et hint til hvor jeg skal lede?
Og hvorfor i alverden hælder I så meget ketchup i jeres burgere herovre, at ketchuppen bliver den primære smagsoplevelse? Det er ikke godt nok! (eller har jeg bare været uheldig i mine stikprøver?)
Til gengæld er der en overflod af Thai takeaways. Uhm, tak for det!
Sulten gnaver, og jeg dømmer Thai lige om lidt.
Nej, det var ikke et svar på #32, men min yndlingsbestilling hos Ital-snack på Albanigade i Odense :) Bedste pizza i Danmark!
Her på Østerbro har jeg stadig ikke fundet et sted hvor de kan lave en ordentlig deep pan pizza. Nogen der kan give et hint til hvor jeg skal lede?
Og hvorfor i alverden hælder I så meget ketchup i jeres burgere herovre, at ketchuppen bliver den primære smagsoplevelse? Det er ikke godt nok! (eller har jeg bare været uheldig i mine stikprøver?)
Til gengæld er der en overflod af Thai takeaways. Uhm, tak for det!
Sulten gnaver, og jeg dømmer Thai lige om lidt.
GrillSmeden i Slagelse helt klart! :)
Bestiller altid den samme burger(+pomfritter) - 62 kr. for en dobbelt bacon cheese burger + lille portion pomfritter til 18 kr.
Bestiller altid den samme burger(+pomfritter) - 62 kr. for en dobbelt bacon cheese burger + lille portion pomfritter til 18 kr.
Der mangler skuda en stor spiller: Dominos Pizza!
Slår alle andre pizzarier.
Og når det ikke er mandag, står den på sushi :D
Slår alle andre pizzarier.
Og når det ikke er mandag, står den på sushi :D
20 skrev:KFC? Burger King? Hvad er det? Det er vist sådan noget man kun ser hvis man ikke har noget bedre at lave, end at bo i en storby.
Det var dog den dummeste kommentar jeg længe har hørt. Man kan vidst godt fornemme, at du bor i en lille bondeby langt ude på landet, når du ikke har andet at lave end at sidde og svine storbymennesker til :-)
#Ontopic: Royal Bagel - MUMS! :-D
Jeg foretrækker nu KFC. Måske fordi jeg ikke spiser der særlig tit. Men jeg kan da godt se, at KFC ligger langt nede på listen. :D
Men KFC's hotwings er nu engang lækre, sammen med et Zinger Tower Meal og en gang popcorn.
Og endnu et plus til KFC, de har RIGTIG cola. Dvs. Pepsi Cola. :)
Men KFC's hotwings er nu engang lækre, sammen med et Zinger Tower Meal og en gang popcorn.
Og endnu et plus til KFC, de har RIGTIG cola. Dvs. Pepsi Cola. :)
Min favorit er helt sikkert http://www.thetacoshop.dk/
Kommer der desværre ikke helt så meget da jeg nu bor på midtsjælland.
En klar fordel er dog at man kan få den med hjem til selvopvarmning i microen.
Kommer der desværre ikke helt så meget da jeg nu bor på midtsjælland.
En klar fordel er dog at man kan få den med hjem til selvopvarmning i microen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.