mboost-dp1

Foretrukne Takeaway/Fastood-sted

Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
24. maj 2008 17:35
Andet:

Min mor!
Gravatar #2 - Disky
24. maj 2008 17:38
'Den lokale pizzapusher' vs. 'grillbar'

Hmm i mit nabolag her i københavn, er det jo det samme :)

Hvad menes der ?

p.s. I har glemt 'Vikinger gryden', 660 gram kød i en dobbelt buggi burger (har aldrig været så sulten jeg har turde bestille en)
Gravatar #3 - gentox
24. maj 2008 17:39
Mange år siden jeg sidst spiste hjemme, selvom begge mine forældre har uddannelse inden for restaurations branchen, og laver super mad.

Vil hellere selv, men når det endelig skal være udefra, så er det hos det lokale Pizzaria.
Gravatar #4 - vandfarve
24. maj 2008 17:40
#3 Når man er lige flyttet fra reden, så er der intet, der slår ens mors Spaghetti Bolognese, og så er den vist ikke længere. Det er simpelthen fysisk umuligt at genskabe retten, så den smager lige så godt, som når moaaaar laver den. Basta!

[Okay, lidt mindre fesen-hed næste gang, tak!]
Gravatar #5 - Magten
24. maj 2008 17:52
Det er meget blandet alt efter lokation og promille.. Er det i en brandert er Burger King/Kentucky/Alanya kebab på nørrebro det bedste..

Er det til at pleje tømmermændene dagen efter er det et mafiakiks den lokale pizzapusher..

Er det til hverdag, så står valget mellem kinesisk eller et ostehjul..
Gravatar #6 - Bateman
24. maj 2008 18:21
Helt sikkert Pizzaphone i Langkær Parken.
Gravatar #7 - XxX
24. maj 2008 18:24
Jeg skal love for at folk svigter den lokale Grill..

Sørgeligt at folk åbenbart hellere vil have en flad papskive med fyld end en omgang Danmarks nationalfugl med fritter...

XxX
Gravatar #8 - spectual
24. maj 2008 18:29
#6 Ja det ville jeg også have sagt da jeg boede der. Desværre holdte de op med at lave dem med dobbelt bund :|
Gravatar #9 - gentox
24. maj 2008 18:29
Knopsvane med friturestegte skårenekartofler?
har aldrig overvejet den kombination, heller ikke dengang jeg ikke var vegetar :P
Gravatar #10 - vision-dk
24. maj 2008 18:30
"Grillbar"... en ordentlig burger kan ikke spises med fingrene.
Gravatar #11 - 3214N
24. maj 2008 19:15
KFC...!!1one!!1
Kender jeres fastfood-pusher også jeres bestilling, så I ikke længere behøver sige hvad I skal ha'?
Gravatar #12 - Casperkc
24. maj 2008 19:25
McDonalds, tror jeg er afhængig!

Selvom menu størrelsen burde være ulovlig, man burde blive mæt for 60kr.
Gravatar #13 - -xero-
24. maj 2008 19:32
Lokale pizza pusher..
Gravatar #14 - Windcape
24. maj 2008 20:10
Det nærmeste åbne pizzaria, typisk fundet via. just-eat.dk (genial webside!)

Så skal de siges at det nærmeste pizzaria er 2min gang fra mit kollegium, såååååååååååååååååååååååååååå

Ikke svært valg :D

(lol at lineombrydning)
Gravatar #15 - XxX
24. maj 2008 21:26

Nej nej..

Danmarks nationalfugl er da en halv grillkylling med pomfritter..

Havde engang en svoger som når han kom på McD så sagde de "hej Michael, skal du have det sædvanlige"..

Men han var heller ikke ligefrem lille og jeg har en ide om at han nok kom på McD lidt for tit..

XxX
Gravatar #16 - arne_v
24. maj 2008 21:29

Tilbage i 87-88 kunne jeg gå ind på uni grillen og bede om det sædvanelige - og få det !

Ak ak som tiden dog går.
Gravatar #17 - 3214N
24. maj 2008 21:50
#15 - #16
Så ved I hvad jeg taler om...

Både i KFC og i Kina-grillen kender de min faste bestilling, så jeg behøver ikke sige noget, andet end tak når jeg får posen med fodder... ;-)
Gravatar #18 - lorenzen
24. maj 2008 21:54
Byens Burger er super, omend de overhovedet ikke kan finde vej når de bringer ud, selvom det er cirka 1,1km fra hvor de har deres butik.

Ellers er Chick-in også et super sted, og så ligger det jo heldigvis kun 100m væk.

mmmmmm fastfood.
Gravatar #19 - MiniatureZeus
24. maj 2008 21:59
Ved ikke hvad der er bedst. Kommer an på hvilket humør jeg sådan er i. I aftes har vi lige fået en kanon durum-pik fra kebab-pik fra Mama Rosa i Holbæk, og den er rigtig lækker.
Men ellers er KFC jo altid helt kanon, dog bare syndt at der ligger så få af dem i DK.

Sunset Blvd. er også lækkert, man bliver dog bare tit lidt skuffet når man har betalt 60+ for en ret lille sandwich og lidt cola.
Men hvis det endelig skal være pizza, så skal det helst være fra Elverhøi
i Køge, og gerne den med laks/spinat.

Sådan noget som McD og BK er helt nede på rangstien når der snakkes om fastfood jeg har lyst til. Det bruges kun til, når jeg lige hurtigt skal have stillet en lille sult.

Pizza-hut er også meget lækkert når man er en håndfuld kammerater ude og spise, da det er nemt og lækkert, og ok billigt. Lider dog af samme problem som KFC - der er for lidt af dem i DK ; )
Gravatar #20 - Ronson ⅍
24. maj 2008 22:09
KFC? Burger King? Hvad er det? Det er vist sådan noget man kun ser hvis man ikke har noget bedre at lave, end at bo i en storby.
Gravatar #21 - Dreadnought
24. maj 2008 22:10
Den lokale pizza-pusher. Bare ærgeligt at den lige er brændt af.
Gravatar #22 - Niklas H
24. maj 2008 22:14
Den lokale pizzapusher. Har efterhånden brugt den så meget, at jeg stort set bare skal ringe og sige at jeg er sulten, og 20 minutter efter står de og banker på døren med mad.
Gravatar #23 - bjerh
24. maj 2008 22:17
Der mangler en:

"Ad badr... åhh.. min galdeblære!"
Gravatar #24 - smiley
24. maj 2008 23:53
Mexicansk.

Mmmm
Gravatar #25 - gnаrfsan
25. maj 2008 00:28
Den lokale sandwich bar?
Gravatar #26 - XorpiZ
25. maj 2008 06:35
19 skrev:
Sunset Blvd. er også lækkert, man bliver dog bare tit lidt skuffet når man har betalt 60+ for en ret lille sandwich og lidt cola.
Men hvis det endelig skal være pizza, så skal det helst være fra Elverhøi
i Køge, og gerne den med laks/spinat.

Wtf? Laks/spinat? Du kan ikke være nørd!

Den eneste pizza der er i orden, er meatlover/casanova/etc.

Stemte for øvrigt pizzapusheren. Justeat er sgu genialt :D
Gravatar #27 - sparrez
25. maj 2008 07:43
25 skrev:
Den lokale sandwich bar?

Nemlig! Hvofor er den ikke på listen? En god sandwich slår da altid en slatten pizza eller noget friturestegt grillmad.

Selv kan jeg foreslå "Den gyldne ovn" på gågaden i Silkeborg eller "Sidebenet" på hjørnet af Ewaldsvej i Silkeborg sydby.

Se de kan finde ud af at lave sandwiches.
Gravatar #28 - tazly
25. maj 2008 08:06
Andet: Wendy's
Gravatar #29 - 3214N
25. maj 2008 08:08
Jack in The Box...?
Gravatar #30 - Lobais
25. maj 2008 09:09
#2: Disky
I har glemt 'Vikinger gryden', 660 gram kød i en dobbelt buggi burger (har aldrig været så sulten jeg har turde bestille en)

Huh, hvor jeg bor hedder det den sorte gryde, og en dobbelt buggi burger kan nu være meget god, når man skal dele 4 personer, eller hvis man har indgået dumme vædemål.
Gravatar #31 - SmackedFly
25. maj 2008 09:18
Her i Guangzhou har vi en fin lille Muslimsk restaurant i nærheden, yum yum. Kinesisk mam med muslimsk islæt, og så koster hele måltidet sjældent mere end 8 yuan (ca. 6 kr) og udbringningen er gratis sålænge man bestiller et par stykker sammen...

Hvad jeg skal stemme ved jeg så ikke... Den lokale muslimske...
Gravatar #32 - David Munch
25. maj 2008 09:20
Helt klart den sorte gryde! :D Med pizzapusheren som nummer to.. ^^
Gravatar #33 - Duuink
25. maj 2008 09:28
Jeg var ufattelig mæt efter en dobbelt buggiburger, den fylder sgu godt op i sækken
Gravatar #34 - [PilFinger]
25. maj 2008 09:39
Sushi!! masser af sushi.. Henter gerne takeaway på spoon i Horsens eller sushibar i Kolding.
Gravatar #35 - reschat
25. maj 2008 09:46
"Den lokale pizzapusher" - Selvom der ikke kun er en, men to-tre stykker.

Dejligt med en durum med kylling til at klare søndagstømmermændene.
Gravatar #36 - NioBe
25. maj 2008 09:52
Hvis jeg er rigtig RIGTIG doven, så tager jeg bilen ned til den nærmeste McD. Det tager kun et kvarter med mindre jeg skulle ned til det lokale pizzaria som tager 45 min... Som jeg synes er for lang tid...
Gravatar #37 - hgul
25. maj 2008 09:53
Det må enten blive Bone's eller den lokale kebabpusher. Nogle gange er det rigtig skidt at bo i centrum og have meget kort afstand til alt muligt.

Er jeg derimod i USA, ville valget falde på enten Jack in the box, Carls Jr., Wendy's, In 'n' Out, Baja Fresh, Taco Bell eller Panda Express - eller et eller andet iransk sted i Santa Clarita som jeg absolut ik kan huske hvad hedder, men maden har jeg aldrig glemt :-P

Snakker vi lækkersulten i USA må det blive til Cold Stone eller Cinnabon.
Gravatar #38 - Hůňděštějlě2
25. maj 2008 10:08
Bone's all the way. Alternativt 7-11 eller pølsemanden. En pizza på et rigtig italiensk sted er heller ikke at foragte.

Men McD smager af vådt pap og jeg spiser under ingen omstændigheder kebab og den slags ulækkert snask.

Jeg bør da i øvrigt også nævne min lokale frokostkylling. Desværre har jeg aldrig fundet noget sted i Danmark hvor de laver så lækker kylling som der.

Nårh ja, og den asiatiske sanwichbar i Sct. Clemens Stræde i Århus... Årrrh, nu er jeg blevet sulten.
Gravatar #39 - buch
25. maj 2008 10:08
Det er da en underlig afstemning, der findes jo kun et fast food sted og det er Burger King- det kan jo ikke rigtigt diskutteres.
Gravatar #40 - Derfor
25. maj 2008 10:50
Mit foretrukne spisested må nok siges at være den lokale Pizza grill, eller en god pariser toast fra den lokale bodega(de er fandme klasse).
Gravatar #41 - Magten
25. maj 2008 11:06
30 skrev:
Huh, hvor jeg bor hedder det den sorte gryde, og en dobbelt buggi burger kan nu være meget god, når man skal dele 4 personer, eller hvis man har indgået dumme vædemål.
Rigtige mænd tører sig om munden og siger "Hvad er der til dessert?" efter at have fortæret en dobbelt buggi burger :D
Gravatar #42 - Hůňděštějlě2
25. maj 2008 13:34
41 skrev:
30 skrev:
Rigtige mænd tører sig om munden og siger "Hvad er der til dessert?" efter at have fortæret en dobbelt buggi burger :D

Rigtige mænd tører sig ikke om munden.
Gravatar #43 - LsV
25. maj 2008 14:12
Hvor faen ligger KFC på Nørrebro?
Ligger der ikke kun en KFC på rådhuspladsen?

Just-eat mangler vidst også på listen :)
men valgte nu Sunset, gal det smager godt, bare ærgeligt der er så langt over til den :(
Gravatar #44 - coctail
25. maj 2008 14:23
Den bedste franske hotdog jeg har fået til dato (og det er mange!) er fra hydro texaco i Them.. specielt den med ostepølse.
Sundsgrillen (i Sunds) er heller ikke ringe til at lave mad.
Havnegrillen i Korsør er bestemt ikke et dumt sted at spise.

Min fortrukne pizza bliver lavet på Resenbro Pizzaria og det er nr 31, mignolo mener jeg den hedder.

Normalt hvis jeg bare skal have et måltid aftensmad, og jeg ikke selv gider lave det, plejer det at bliver Ravnholt cafeteria ved Knudstrup (langs hoved 13).

man kommer lidt rundt som montør..
Gravatar #45 - vandfarve
25. maj 2008 14:28
44 skrev:
man kommer lidt rundt som montør..

AHA! Det er derfor, at man altid får at vide, at I kommer mellem 9-12. Man ved aldrig, hvornår I er færdige med den forrige opgave, og hvor lang tid det tager at prøve de ukendte fastfood-steder tæt på kunden!

Jeg vidste det! :P
Gravatar #46 - Sirius7dk
25. maj 2008 15:53
hvor er Fish'n'Chips henne i afstemningen?

naar man bor i England er der altid en fish'n'chips lige rundt om hjoernet :)

min lokale har ogsaa kinesisk paa menuen saa svarede den kinesiske :)
Gravatar #47 - BuFFer
25. maj 2008 16:36
http://www.just-eat.dk - dvs. Den lokale pizzapusher så
Gravatar #48 - Disky
25. maj 2008 16:50
Angående Vikinger Gryden og Den Sorte Gryde.

Her hos mig, har den skiftet navn til Vikinger Gryden, se http://psi.nbi.dk/wiki/spisesteder/vikingegryden

Men jævnfør Den Sorte Gryde's hjemmeside findes de også endnu.

Deres Flæskestegssandwich smager forresten også ret godt, har lige kværnet en :)

Damm hvis du kan lave det stunt, tager jeg hatten af, respekt !

#Dem der kan lide KFC
Mener i virkeligt det seriøst ?

jeg kan godt lide en god kyllinge burger, men jeg har aldrig fået kylling der smagte af så lidt som hos KFC, og det gælder både den i København men også den i Sharm el Sheikh (Kentucky Fried Camel)

Den bedste kyllinge burger, var tro det eller ej, en jeg fik på Mc Donalds, i Phuket, Thailand.
Gravatar #49 - Norrah
25. maj 2008 17:12
D's Sandwich og Pizza.

d's special
grillede kartofler, soltørrede tomater og pesto

den med rosmarin
kartofler, rosmarin, pesto

den sunde
løg, champignon, artiskok, pinjekerner og rucola

De tre pizzaer er simpelthen mums
Gravatar #50 - Disky
25. maj 2008 17:15
På alle 3 pizza'er mangler der 3 ting:

Kød, Kød og Kød.

Det svarer jo til at kalde en alkohol fri øl for en øl, det går bare ikke.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login