mboost-dp1
Foretrukne koffeintilskud
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
hehe undre mig at cult fører over huslter,
hustler smager da mindst lige så godt, og er en del billigere
(set i netto til 5,-)
hustler smager da mindst lige så godt, og er en del billigere
(set i netto til 5,-)
Kaffe til hverdag, helst espresso.
Cult/burn/red bull/hustler osv. bliver det da også til en gang om månede.
Og når det en sjælden gang bliver til cola, så skal det da være en god Pepsi, helst ikke Max.
Jeg forstår ikke helt trenden med, at det skal være Coca Cola. Jeg synes personligt at selv Harboe cola smager bedre end Coca Cola.
Cult/burn/red bull/hustler osv. bliver det da også til en gang om månede.
Og når det en sjælden gang bliver til cola, så skal det da være en god Pepsi, helst ikke Max.
Jeg forstår ikke helt trenden med, at det skal være Coca Cola. Jeg synes personligt at selv Harboe cola smager bedre end Coca Cola.
Mountain Dew, ingen tvivl der. Er der forresten nogen der ved hvor man kan få dem henne udover Shell, Døgn Netto og 7-11? Synes aldrig rigtigt de har dem i større mængder og gider ikke til at køre op og hente hver anden dag. :)
Mht. smagen af Dr. Pepper har jeg fundet flgnd ved lidt googleing:
Vanillin (imitation vanilla)
Extract of almond
denatured rum (no joke)
Oil of orange
lactic acid
men der står det er 23 forskellige frugtsmage... Så det her er jo nok kun lidt af det :)
Vanillin (imitation vanilla)
Extract of almond
denatured rum (no joke)
Oil of orange
lactic acid
men der står det er 23 forskellige frugtsmage... Så det her er jo nok kun lidt af det :)
Jeg synes der mangler et punkt... Guarana ekstrakt
Hjemmelavede vegetabilske kapsler, ekstrakt med 22% koffein og lidt tid er nok hvis man vil have et ordenligt kick om morgenen og ikke kan holde ud at drikke de mængder der skal til. Større mængder kaffe giver ubehag og rastløshed hvilket guarana ikke gør
Og så kan man indtage 1-2 kander kaffe på få sekunder :)
Hjemmelavede vegetabilske kapsler, ekstrakt med 22% koffein og lidt tid er nok hvis man vil have et ordenligt kick om morgenen og ikke kan holde ud at drikke de mængder der skal til. Større mængder kaffe giver ubehag og rastløshed hvilket guarana ikke gør
Og så kan man indtage 1-2 kander kaffe på få sekunder :)
#57 De fåes også i Metro i Århus, Aalborg, Glostrup og Kbh. Kan ikke lige huske prisen i hovedet.. Og så er det jo en engro-virksomhed.
Jeg holder mig udelukkende til Coca Cola hvis jeg skal have noget at drikke.
Hvis jeg drikker andre afarter af cola, specielt de billige eller Pepsi, så får jeg en knalende hovedpine og kvalme. Min krop kan simpelthen ikke klare andet end Coca Cola. Det drikker jeg så også ca. 1½ - 3L om dagen af.
Min vægt ligger på ca. 55kg, og stopper jeg med at drikke cola i 2 uger taber jeg ca. 5-7 kg... så man kan vel godt sige at jeg består næsten 10% af sukker indholdet... Jeg erstattede det nemlig med vand, så det kan ikke være pga. væske indholdet ^^ Også en grund til jeg aldrig stopper med at drikke Cola igen :P
Hvis jeg drikker andre afarter af cola, specielt de billige eller Pepsi, så får jeg en knalende hovedpine og kvalme. Min krop kan simpelthen ikke klare andet end Coca Cola. Det drikker jeg så også ca. 1½ - 3L om dagen af.
Min vægt ligger på ca. 55kg, og stopper jeg med at drikke cola i 2 uger taber jeg ca. 5-7 kg... så man kan vel godt sige at jeg består næsten 10% af sukker indholdet... Jeg erstattede det nemlig med vand, så det kan ikke være pga. væske indholdet ^^ Også en grund til jeg aldrig stopper med at drikke Cola igen :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.