mboost-dp1
Foretrukne koffeintilskud
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Er ikke koffein-junkie :P
Hader Cola + andre sodavand, og alle de nævnte her. Drikker kun vand og mælk ;)
Men er ikke mindre nørd af den grund..
Hader Cola + andre sodavand, og alle de nævnte her. Drikker kun vand og mælk ;)
Men er ikke mindre nørd af den grund..
Kaffe!! Er også glad for cola, men helt ærligt cola i de mængder jeg får kaffe, ville få mig til at ligne en tromle. Har prøvet cola light, men der er bivirkninger, det har jeg prøvet på egen krop.
Energidrik, nej tak! bare hør hvordan det lyder, lidt ligesom medicin, eller lignende.
#7 Dr.Pepper?? Føj da, magen til kunstig sodavand skal man lede længe efter. :)
Energidrik, nej tak! bare hør hvordan det lyder, lidt ligesom medicin, eller lignende.
#7 Dr.Pepper?? Føj da, magen til kunstig sodavand skal man lede længe efter. :)
Cola! Men ikke alle afarter! Ikke noget Zero-Light-Max-Sugar-and-Caffeine-Free-Limon stads til mig, tak! :-)
Når den ikke står på øl, drikker jeg juice eller vand. Når det en gang i mellem bliver ti len kola er det ikke for koffeinen men for smagen.
The hvad? 'The' er sqda ikke en drik, men et engelsk ord.[kilde: http://dsn.dk/oss_faq.htm#te]
Hvis I mener Te, så fair nok, drikker det ind imellem, men hovedkilden til koffein er helt klart kaffe! Instant lige for tiden, da jeg ikke dår drukket en hel kande inden det bliver kedeligt.
Hvis I mener Te, så fair nok, drikker det ind imellem, men hovedkilden til koffein er helt klart kaffe! Instant lige for tiden, da jeg ikke dår drukket en hel kande inden det bliver kedeligt.
Drikker primært the /te, da jeg ikke bryder mig specielt meget om kaffe, undtagen når jeg er på morgenvagt, der er den god at vågne op på. Ellers er det Coca Cola og Dr. Pepper (som vi til tider har på arbejdet!)
Som #20 påpeger er 'the' en forkert måde at stave den varme (eller kolde) drik på.
Ifølge dansk Dansk Sprognævn og alle retstavningsordbøger staves det uden H altså 'te'.
Ville egentlig gerne ha min primære koffeinkilde til at være kaffe, men i realiteten må jeg nok erkende at det er colaautomaten der trækker mest efter en forelæsning. Koffeinpiller kan dog anbefales hvis man er overdrevet træt til LAN og ikke kan li kaffe eller hvis man bare gerne vil være hyperaktiv ;)
Ifølge dansk Dansk Sprognævn og alle retstavningsordbøger staves det uden H altså 'te'.
Ville egentlig gerne ha min primære koffeinkilde til at være kaffe, men i realiteten må jeg nok erkende at det er colaautomaten der trækker mest efter en forelæsning. Koffeinpiller kan dog anbefales hvis man er overdrevet træt til LAN og ikke kan li kaffe eller hvis man bare gerne vil være hyperaktiv ;)
#27 Har kørt et LAN igennem på ren cola, hvor jeg var vågen fra fredag morgen (skulle på uni dengang) og til søndag sidst på eftermiddagen, hvor jeg fik mit habengut hjem. Må dog indrømme at selv med rigeligt cola, var jeg så træt at synet var sløret og jeg var helt ved siden af mig selv (uden hjælp fra alkohol :)). ... Fedt LAN forøvrigt. (Connect#4 afholdt i Esbjerg)
Tja den store samling af 1½ Liters flasker ude i køkkenet vidner vist om at det røde kæmpe brand er dominerende i min verden ;)
Der ryger dog også en del kaffe ned på jobbet.
Der ryger dog også en del kaffe ned på jobbet.
Jeg vælger Kaffen, især nu hvor det er koldt ude, i sommers var det nok mest kolde cola'er der blev skyllet ned..
Men nu er jeg blevet total afhængig af kaffe, hvilket nok også er sundere end cola..
Men nu er jeg blevet total afhængig af kaffe, hvilket nok også er sundere end cola..
#32 kaffe er ikke sundere en cola. Hvis du drikker Light/Zero. Så dør du af kræft. Coca Cola er totalt fuldt af sukker, men sundt for maven.
Men kaffe forøger dit stress niveau, Kan gøre dig paranoid, forøger din sved produktion og dit blodtryk stiger til vejrs. Det kan også skabe en midlertidig stivelse af dine blodåre. Hvilket er ganske usundt.
Kaffe har også nogle enkelte gode egenskaber, men hvem gider være objektiv?
Kaffe er meget usundt, hvis du drikker mere end 1 kop om dagen.
Men kaffe forøger dit stress niveau, Kan gøre dig paranoid, forøger din sved produktion og dit blodtryk stiger til vejrs. Det kan også skabe en midlertidig stivelse af dine blodåre. Hvilket er ganske usundt.
Kaffe har også nogle enkelte gode egenskaber, men hvem gider være objektiv?
Kaffe er meget usundt, hvis du drikker mere end 1 kop om dagen.
Hvorfor pokker står der "Cola (alle afarter)"... Det er da ringe.. Der findes kun en rigtig cola! Det er Coca Cola! :P
Hvad blev der af sæben? Der er sgu da intet bedre end at nappe et bad med en af de her perler: http://www.thinkgeek.com/caffeine/accessories/8fb2...
#37 Du må godt få lov til at stikke to fingre i kontakten hjemme ved mig...så skal du se "jolt"! :P
meget af det der står her er ulovligt i danmark
her må der max være 150mg koffien pr litr...
i cola er der meget mindre....
faktisk så lidt at du skal drikke flere liter af lortet før at det svarer til en kop stærk kaffe,,,,
til gengæld er der sukker i der får dig op og køre
- super godt
da jeg var ung kunne man få bawls på alle netcafeerne..
hvor blev den af..
har cult og hustler taget hele markedet eller???
bawls
vil bare lige pointere at det IKKE er sjovt at gå i koffeinchock..
gjorde det engnag på et seniorkursus (spejder halløj)
jeg rystede og frøs en hel nat...
- en af de andre begyndte at se farver og sårn..
ikke specielt sundt tror jeg ikke :P
overvej lige -
koffein er DéT stof kaffeplanterne bruger til at slå insekter ihjel med...
det kan da umuligt være sundt
her må der max være 150mg koffien pr litr...
i cola er der meget mindre....
faktisk så lidt at du skal drikke flere liter af lortet før at det svarer til en kop stærk kaffe,,,,
til gengæld er der sukker i der får dig op og køre
- super godt
da jeg var ung kunne man få bawls på alle netcafeerne..
hvor blev den af..
har cult og hustler taget hele markedet eller???
bawls
vil bare lige pointere at det IKKE er sjovt at gå i koffeinchock..
gjorde det engnag på et seniorkursus (spejder halløj)
jeg rystede og frøs en hel nat...
- en af de andre begyndte at se farver og sårn..
ikke specielt sundt tror jeg ikke :P
overvej lige -
koffein er DéT stof kaffeplanterne bruger til at slå insekter ihjel med...
det kan da umuligt være sundt
1-1½ kande kaffe om dagen, var mere da min tidligere kollega stadig var ansat. ;)
Ellers til de sene nattevagter 200mg koffein piller, men det er nu ved at være sjældent.
Men jeg vil da ikke gå så vidt og kalde mig selv afhængig af kaffe.
Jeg kan bare garantere en kraftighovedpine lidt hen af dagen hvis jeg ikke får mindst 2kopper hen af morgenen! ;)
Ellers til de sene nattevagter 200mg koffein piller, men det er nu ved at være sjældent.
Men jeg vil da ikke gå så vidt og kalde mig selv afhængig af kaffe.
Jeg kan bare garantere en kraftighovedpine lidt hen af dagen hvis jeg ikke får mindst 2kopper hen af morgenen! ;)
Har prøvet at drikke kaffe én gang, men det smagte hæsligt. Har drukket lidt af en flaske Hustler, men ellers ikke noget andet med koffein i. Foretrækker piller(har dog ikke prøvet en koffein pille, endnu) hvis jeg skal have koffein. Kan ikke lide smagen af det flydende koffein/energidrik..
For at få energi drikker jeg istedet Gerimax Ginseng og tager en Gerimax vitamin(+ lidt russisk rod) pille hver dag.
For at få energi drikker jeg istedet Gerimax Ginseng og tager en Gerimax vitamin(+ lidt russisk rod) pille hver dag.
Kaffe ftw.
Drikker også cola men ikke for at holde mig vågen, der er kaffe det ultimative, og må nok indrømme at jeg er en smule afhængig, hvis jeg har timer kl. 8 fx kan jeg ikke holde mig vågen uden kaffe. Så en skoledag bliver let til en 5 kopper.
Og ja kaffe er nok ikke skide sundt, men hvis man altid skal gå og tænke på kun at spise / drikker sunde ting så bliver livet sq for kedeligt. (btw, jordbær medfører en forhøjet risiko for kræft... hvis man spiser 2 ton om dagen i 20 år)
Og mht. Dr. Pepper, mener faktisk det er den ældste sodavand, og et forsøg på at lave noget smertestillende af en eller anden apoteker. Og sjov detalje så skulle Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (af The Beatles) have heddet Dr. Pepper's Lonely Hearts Club Band, men de måtte ikke for Dr. Pepper.
Hele Cola diskussionen, nej der findes ikke andet cola end original Coca-Cola, de andre er noget fusk. Desværre sidder Ceres på hele markedet i Århus på restauranter og man kan derfor kun få Pepsi... Ad
Drikker også cola men ikke for at holde mig vågen, der er kaffe det ultimative, og må nok indrømme at jeg er en smule afhængig, hvis jeg har timer kl. 8 fx kan jeg ikke holde mig vågen uden kaffe. Så en skoledag bliver let til en 5 kopper.
Og ja kaffe er nok ikke skide sundt, men hvis man altid skal gå og tænke på kun at spise / drikker sunde ting så bliver livet sq for kedeligt. (btw, jordbær medfører en forhøjet risiko for kræft... hvis man spiser 2 ton om dagen i 20 år)
Og mht. Dr. Pepper, mener faktisk det er den ældste sodavand, og et forsøg på at lave noget smertestillende af en eller anden apoteker. Og sjov detalje så skulle Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (af The Beatles) have heddet Dr. Pepper's Lonely Hearts Club Band, men de måtte ikke for Dr. Pepper.
Hele Cola diskussionen, nej der findes ikke andet cola end original Coca-Cola, de andre er noget fusk. Desværre sidder Ceres på hele markedet i Århus på restauranter og man kan derfor kun få Pepsi... Ad
Ang. Valgmuligheden Dr. Pepper, burde den ikke hedde Dr. Pepper (alle afarter)? Dr. Pepper Se menupunkt "2 Products"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.