mboost-dp1
Fik du en nørdet julegave?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
hmm
Jeg ved ikke hvor nørdet det er, men jeg fik en rød neonlampe som nu sørger for belysning på mit værelse. Den er gejl nok, for det ser faktisk meget fedt ud med en kun rød belysning herinde.
Men altså, den kræver da strøm :D
Jeg ved ikke hvor nørdet det er, men jeg fik en rød neonlampe som nu sørger for belysning på mit værelse. Den er gejl nok, for det ser faktisk meget fedt ud med en kun rød belysning herinde.
Men altså, den kræver da strøm :D
Samuraikaj - Jeg fatter SÅ lidt din signatur...
"-1^2 = -1 (-1)^2 = 1"
Du siger altså at -1^2 = (-1)^3 = 1? Du har tre falske udsagn, hvad er du på?
"-1^2 = -1 (-1)^2 = 1"
Du siger altså at -1^2 = (-1)^3 = 1? Du har tre falske udsagn, hvad er du på?
Det kan godt være det bare er mig, men sætningen:
"Hva skal du ha i timen? :D 1 kr?"
Er måske ikke lige det første man skal sige til en pige! ;)
Hvis man tilbyder én krone i timen.... så måtte hun da egentligt også være ret så grim!!!! (ikke noget med jeres samtale at gøre self. :)
"Hva skal du ha i timen? :D 1 kr?"
Er måske ikke lige det første man skal sige til en pige! ;)
Hvis man tilbyder én krone i timen.... så måtte hun da egentligt også være ret så grim!!!! (ikke noget med jeres samtale at gøre self. :)
#65 - Slacz
Jeg insinuerer aldrig noget ;)
Jeg snakker bare om, at det generelt ikke er det bedste, at sige til en pige :)
Omkring det optiske kabel:
Så vidt jeg ved er stortset alt datatab i et fiber grundet i der hvor data påbegynder/afslutter reflektionen i kablet altså i enderne. Derfor har man forsket meget i at finde den optimale konstruktion og det rigtige materiale til disse endestykker.
Uden at vide hvad resultater man er nået til, vil mit gæt være at guld så er et af de materialer der sikre en god dataoverførsel.
Jeg insinuerer aldrig noget ;)
Jeg snakker bare om, at det generelt ikke er det bedste, at sige til en pige :)
Omkring det optiske kabel:
Så vidt jeg ved er stortset alt datatab i et fiber grundet i der hvor data påbegynder/afslutter reflektionen i kablet altså i enderne. Derfor har man forsket meget i at finde den optimale konstruktion og det rigtige materiale til disse endestykker.
Uden at vide hvad resultater man er nået til, vil mit gæt være at guld så er et af de materialer der sikre en god dataoverførsel.
jaa jeg fik 2 spil.. LOTR ROTK, og gta vc.. nok det eneste nørdet jeg fik... ville godt have haft en 21 tommers almindelig skærm... vil ikke have de der fladskærme da de er iriterende..
Jeg fik en Laptop, den er nice nok, men ik den støreste! den er fin til mig, det er en:
Compaq AMRADA V300
CPU Intel Celeron 466MHz
RAM 64MB PC100
Grafik ATI Rage Pro Mobility AGP
lyd ESS Maestro
Netkort Compaq VL100 11Mbit Wireless LAN
Modem LT Win Modem
Harddisk 30 GB IBM
DVD Compaq DVD-ROM 8040B
Monitor 14" 1024x768 TFT
det er en fin lille en!
Den kan det den ska bruges til og det er fint!
Compaq AMRADA V300
CPU Intel Celeron 466MHz
RAM 64MB PC100
Grafik ATI Rage Pro Mobility AGP
lyd ESS Maestro
Netkort Compaq VL100 11Mbit Wireless LAN
Modem LT Win Modem
Harddisk 30 GB IBM
DVD Compaq DVD-ROM 8040B
Monitor 14" 1024x768 TFT
det er en fin lille en!
Den kan det den ska bruges til og det er fint!
Tja, der var ingen nørdede gaver for mig, så jeg tog sagen i mit ejet hånd og bestilte en 7.1 højtalersæt fra Creative samt et Audigy 2 ZS (7.1, THX certificeret). Kræver det strøm? Jep! Larmer det? Det gør det i hvert fald! :D
Jaja, Slacz, vi andre må jo bare købe det selv når der nu ikke er nogen glade gavegivere ... men hvis det står på pral, så er jeg da pænt glad for den 20" flade Dell der har stået solidt på mit bord siden foråret ;D
Overvejede også at bruge årets sidste penge på en 19" til at matche, men Canon 300D fik mig til at savle for meget så skærmen må vente ;-) Ahh, endelig en grund til at købe en 28-135 IS ...
Overvejede også at bruge årets sidste penge på en 19" til at matche, men Canon 300D fik mig til at savle for meget så skærmen må vente ;-) Ahh, endelig en grund til at købe en 28-135 IS ...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.