mboost-dp1
Fik du en nørdet julegave?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
#1 Næ, du smider den bare på pladespilleren og drejer håndsvinget... ;-)
Jeg fik faktisk så også en gave der kræver strøm, nemlig en spanskordbog med tilhørende cd-rom... Og det var så det tætteste man kom på en nørdet gave... :-(
Resten var deodoranter og tøj (og en 2,2 meter lang dyne! w00t!).
- Simon
Jeg fik faktisk så også en gave der kræver strøm, nemlig en spanskordbog med tilhørende cd-rom... Og det var så det tætteste man kom på en nørdet gave... :-(
Resten var deodoranter og tøj (og en 2,2 meter lang dyne! w00t!).
- Simon
NOOO!! jeg ville have haft en 2,2 meter dyne, grrr.
nå men jeg fik da 10 cd-r de skal vel bruge strøm på den ene eller den anden måde.
nå men jeg fik da 10 cd-r de skal vel bruge strøm på den ene eller den anden måde.
uhh, fik en Miniown den kræver strøm og en Blender ^^
Det tættest jeg kom på noget nørdet var en Kontorstol, men er lige flyttet så 99% af gaverne var noget til lejligheden :)
Det tættest jeg kom på noget nørdet var en Kontorstol, men er lige flyttet så 99% af gaverne var noget til lejligheden :)
Fik et dejligt optisk kabel på 1 meter. (Skide dyrt). 24K guld i enderne.. Hvad skal det guld bruges til?
Og et dejligt digitalmultimeter, så nu kan jeg måle hvor mange watt min computer bruger. :)
Update:
Og hey, hvorfor vil Opera ikke opdatere når jeg har skrevet et indlæg?
Update2:
Og hvorfor kan den godt når jeg retter et indlæg?
Og et dejligt digitalmultimeter, så nu kan jeg måle hvor mange watt min computer bruger. :)
Update:
Og hey, hvorfor vil Opera ikke opdatere når jeg har skrevet et indlæg?
Update2:
Og hvorfor kan den godt når jeg retter et indlæg?
#10: Guld i stikkene på et optisk kabel? Den kan jeg sgu' heller ikke lige lure :)
Men den stod på en ordentlig røvfuld kontanter i år - dejlige, knitrende kontanter direkte til fars forbrug af dimser. Skal de bruges på dimser der bruger strøm? Det tror jeg nok. Skal de larme? Nej, det var bestemt ikke planen...
Men den stod på en ordentlig røvfuld kontanter i år - dejlige, knitrende kontanter direkte til fars forbrug af dimser. Skal de bruges på dimser der bruger strøm? Det tror jeg nok. Skal de larme? Nej, det var bestemt ikke planen...
Hvad er forskellen på et dyrt og et billigt optisk kabel? Der er tale om et ganske simpelt signal, der skal sendes 0'ere og 1'ere ved en ganske lav hastighed?
Har ikke rigtig set fidusen, og nej jeg kan bestemt heller ikke lige gennemskue det med guldet, noget salgs-lir måske?
Men anyway, tillykke med det :)
Hvad er forskellen på et dyrt og et billigt optisk kabel? Der er tale om et ganske simpelt signal, der skal sendes 0'ere og 1'ere ved en ganske lav hastighed?
Har ikke rigtig set fidusen, og nej jeg kan bestemt heller ikke lige gennemskue det med guldet, noget salgs-lir måske?
Men anyway, tillykke med det :)
PS2 :) samt LOTR-ROTK, GTA3, GTA-VC, GT3 :D hohoho, så kan man nok lige komme gennem julen, indtil arbejdet starter igen.....
Nja, det tætteste jeg kom på en nørdet gave var vel LoTR: TTT extended version - som jeg så har brugt det mest af 1. og 2. juledag på at rode med (og jeg har ikke engang set filmen endnu!).
Men ellers lidt fedt tøj, bl.a. polo shirts, så jeg kan komme standsmæssigt til fodbold.
.. og så et gavekort jeg skal bruge på LoTR: FoTR DVD'en og en biografbillet (en sidegevinst til mandelgaven :D) som jeg skal bruge på LoTR:RoTK.
Men ellers lidt fedt tøj, bl.a. polo shirts, så jeg kan komme standsmæssigt til fodbold.
.. og så et gavekort jeg skal bruge på LoTR: FoTR DVD'en og en biografbillet (en sidegevinst til mandelgaven :D) som jeg skal bruge på LoTR:RoTK.
Hov jeg har da fået en nørdet ting, ihvertefalde hvis man er elektroniknørd.
En bordlampe med halogen spots, som er touch lysdæmpet. :)
En bordlampe med halogen spots, som er touch lysdæmpet. :)
Hehe - min kan lame. Jeg fik en elektronisk metronom. Men den er nok kun for musiknørder.
Jeg glæder mig til forklaringen på lyslederkablet med guld-connectoren. For den må simpelthen være der.
The truth is out there....
Hvis nu BMW'en og Skodan er ens, hastigheden er dem samme, interiøret er det samme, og det simpelthen ikke er muligt for den der tager en køretur at se forskel?
Jeg glæder mig til forklaringen på lyslederkablet med guld-connectoren. For den må simpelthen være der.
The truth is out there....
Hvis nu BMW'en og Skodan er ens, hastigheden er dem samme, interiøret er det samme, og det simpelthen ikke er muligt for den der tager en køretur at se forskel?
Aaah, Tv-tuner-kort. Så kan jeg optage fra TV på min computer. Og med en smule scripting i linux kan jeg også pause tv-programmet :)
Og så lidt dvder fra min kære slacz. :)
Og så lidt dvder fra min kære slacz. :)
*Synes at Tybo's var mest nørdede*
Fik et par DVD'er, et sæt håndjern af min søster??? Og en USB nøglering.. Sikkert et hint til at jeg altid glemmer min hos mine forældre.
Fik et par DVD'er, et sæt håndjern af min søster??? Og en USB nøglering.. Sikkert et hint til at jeg altid glemmer min hos mine forældre.
Jeg fik en Axim (Af mig selv...) en MP3 afspiller og en barbermaskine.
Masser af strøm og masser af larm :D
Masser af strøm og masser af larm :D
hm... fik tøj af kæresten, og en masse flytte-hjemmefra-ting af forældre og svigerforældre og det andet kravl... så ingen nørdede gaver her i år!
Jah, hvis man er ked af ikke at have fået en rigtig nørdegave, så må man jo bare gøre som mig; tage sagen i egen hånd - og købe den selv!
Så snart sidder jeg med en ny comp. :D
*aer bestillingssedlen*
*ser misundeligt på Slacz's 19" ... og tænker: hvorfor bestilte jeg kun en 17"?!* ;)
Så snart sidder jeg med en ny comp. :D
*aer bestillingssedlen*
*ser misundeligt på Slacz's 19" ... og tænker: hvorfor bestilte jeg kun en 17"?!* ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.