mboost-dp1

Favorit Windows?

Gå til bund
Gravatar #51 - myplacedk
9. aug. 2007 18:51
Det er nok fordi Windows 98 er næsten magen til, blot bedre. Skiftet fra 3.11 til 98, eller fra XP til Vista er jo kæmpe forandringer, som man kan være for eller imod. Men hvad skulle man have imod 98 i forhold til 95? Eller hvorfor skulle man foretrække 95 frem for 98? Der er lidt med ram-forbrug, men det er vist ligegyldigt i dag. :)
Gravatar #52 - chrown
9. aug. 2007 19:47
F*** y'all! WINDOWS 95 FTW! <- Hvordan fanden kan folk mene at ME har fået flere stemmer end 95 og NT. 95 og NT 4.0 er da nok de frækkeste styresystemer til dato! Desuden er jeg lidt utilfreds over den manglene funktion for valg af Windows 1.0, 2.0, 286, 386 og 3.0 samt betaerne! (Arh okay måske ikke betaerne)

Windows 95 <3
Gravatar #53 - myplacedk
9. aug. 2007 21:18
Hvad betyder "FTW" i denne sammenhæng? Jeg synes jeg ser den forkortelse oftere og oftere på steder, hvor jeg ikke kan få de til at give mening.
Sidst jeg slog det op stod det for "For Those Wondering". Er den betydning mon skredet lidt?
Gravatar #54 - madweeser
9. aug. 2007 21:51
FTW betyder "For The Win"
Gravatar #55 - MathiasLM
9. aug. 2007 22:01
uuuha!!

Close race mellem Vista og Termoglas...
Gravatar #56 - mee
9. aug. 2007 22:54
Windows ME var et fint OS, det blev bare fanget mellem 98 og XP og problemerne med ME skyldes ingen producenter udviklede drivere til til det.

95, 2000 og Vista er alle Windows versioner der repræsenterer et stort spring for Microsoft og de to første blev efterfulgt af nogle af de bedste versioner af Windows, så må vi håbe det samme gælder for den sidste.

Angående hvilket Microsoft OS jeg mener er det bedste, har jeg valgt at lade være med at stemme, 9x serien var god, det samme kan jeg sige om XP og jeg håber det samme gælder for Vistas efterfølger.
Efter jeg har skiftet til Linux, syntes jeg Windows er Windows og hver version har virket så godt det har været muligt på det givne tidspunkt, men jeg kan da med glæde udnævne Vista som noget lort, ikke på grund af dets funktionalitet, men pga. alt det der omgiver det i form af uacceptabel EULA, DRM og HDCP.
Før nogen kalder mig for en Vista Basher vil jeg lige nævne at det er hvad jeg anbefaler til folk, der vil have en ny Windows computer, da det er mere holdbart i længden end XP.
Gravatar #57 - Bateman
10. aug. 2007 07:33
Lol termoglas. Jeg stemte XP, fordi det er det jeg kører med og det er skam fint. Alle de gange jeg har prøvet Vista har det været langsomt. Og det har været computere med 2 GB RAM, så det burde ikke have noget at gøre med det. Da jeg havde Windows 2000 var jeg slet ikke inde i computere så det kan jeg ikke udtale mig om.
Gravatar #58 - MathiasLM
10. aug. 2007 10:49
TERMOGLAS HAR NU OFFICIELT OVERHALET VISTA!!!!!

det siger det hele.
Gravatar #59 - -Anders
10. aug. 2007 17:50
Jeg har stemt Windows mobile, da det er det eneste jeg stadig kan finde på at bruge. Neener neener.
Gravatar #60 - sorenbjerg
10. aug. 2007 21:33
Windows XP.

9x kernen? Fy for pokker.
Gravatar #61 - Mr. Q
11. aug. 2007 18:11
<ironi>
Termoglas.. Det kører på alt hardware og det skal aldrig genstartes, da du som bruger ikke har nogen valgmuligheder!.. helt klart MS bedste OS til dato!
</ironi>

Stemte termoglas, da jeg ikke har en favorit, eller en jeg hader mindst blandt windows versionerne.. Har _ALDRIG_ haft en stabil windows maskine. Det skal dog siges at jeg ikke har brugt vista nok endnu, men min forestilling er også at det er noget lignende OS X med en ustabil kerne..
Gravatar #62 - Windcape
12. aug. 2007 01:24
Hvorfor er windows CEmeNT ikke på den liste ? :p
Gravatar #63 - kavji
12. aug. 2007 10:17
[quote]Hvorfor er windows CEmeNT ikke på den liste ? :p/quote]

hvad mener du lige med det???
Gravatar #64 - m_abs
12. aug. 2007 10:42
Det er tilladt at bruge google, hvis man ikke ved et eller andet...
http://www.tburke.net/fun_stuff/pictures/computers...
Gravatar #65 - Swarms
12. aug. 2007 11:54
Mit yndlings Windows styresystem er 2000, synes det så godt ud uden at være flashy, og det virkede rigtig godt.
Gravatar #66 - Galdar1
12. aug. 2007 12:47
Er virkelig skuffet over, at Vista har en højere rate end win2k.. mest stabile OS MS nogensinde har lavet, dog er jeg mest til Linux, men det var jo ikke et valg.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login