mboost-dp1

Favorit MMORPG?

Gå til bund
Gravatar #1 - TuxDK
1. dec. 2008 09:12
Valgte "blank", da jeg egentlig ikke ved det ved nærmere eftertanke.

Jeg spiller WoW lidt, har været hardcore raider for Wrath, men nu er det meget casuelt.

Når jeg tænker over det, har jeg svært ved at stemme på en "favorit MMO", da de i bund og grund alle er ens, det er bare andre genre.

Så jeg har vel reelt set ikke nogen favorit MMO, jeg spiller bare det mine venner spiller tror jeg.

(Nu tog jeg udgangspunkt i den sørgelige liste af MMO'er der nu var, hvis vi talte tidligere store mmo'er med, så er der er en klar vinder. Ultima Online, pre-second age)
Gravatar #2 - Du3-
1. dec. 2008 09:30
WTF Hello Kitty Online? Hvem fuck har taget angel dust inden de fandt ud af det? :D

OT:

WoW... jeg er fanget af det :P

Btw, hvor er DAoC? (Dark Age of Camelot)
Gravatar #3 - trylleklovn
1. dec. 2008 09:35
Hm, må nok stemme EVE online, men er uenig i, at de alle er ens.

Jeg synes jo netop de er forskellige, så har spillet EVE online noget tid og WoW noget andet..

Guild Wars er sikkert et godt spil, men det er ikke et godt mmo.

Og ja, Hello Kitty online? Så kunne man også tage ting som Matrix Online, City of Heroes/Villains, Runescape, Lineage, osv.
Gravatar #4 - Mnc
1. dec. 2008 09:53
Hello Kitty Online må være Comedy Option... :P

Jeg valgte EVE Online. Kender kun EVE og WoW.
Gravatar #5 - vandfarve
1. dec. 2008 11:22
Hello Kitty FTW!

(Hvad fanden er Hello Kitty?!)
Gravatar #6 - hgul
1. dec. 2008 11:42

Tryk her

I USA har de butikker der kun sælger Hello Kitty Merchandise :-P
Gravatar #7 - I.F.F.
1. dec. 2008 12:54
Andet: Ultima Online
Gravatar #8 - cyandk
1. dec. 2008 13:00
Warhammer :)

og lol på Age of Conan, 0% ?! :D
Gravatar #9 - thomasmorkeberg
1. dec. 2008 13:16
cyandk (8) skrev:
Warhammer :)

og lol på Age of Conan, 0% ?! :D

5 måneder fra nu... også kan WAR muligvis dele pladsen med AoC...

1 måned siden og jeg ville have stemt "Gider ikke mmorpg", men efter WotLK kom blev det til WoW...
Gravatar #10 - Zombie Steve Jobs
1. dec. 2008 13:18
Eve Online. Spiller ikke for tiden, men det er helt klart min favorit. Gider ikke WoW, kan ikke holde sådan noget med trolde og tryllestave ud.
Gravatar #11 - cyandk
1. dec. 2008 13:31
domaz (9) skrev:

5 måneder fra nu... også kan WAR muligvis dele pladsen med AoC...

Okay, hvad får dig til at sige det? WAR havde en MEGET bedre launch end AOC havde, selv har jeg spillet begge to og jeg droppede AOC da jeg blev lvl 45.

Nu spiller jeg WAR og jeg har 2 lvl 40 og jeg keder mig bestemt ikke :)
Gravatar #12 - David Munch
1. dec. 2008 14:46
WOW, da det er det eneste jeg har prøvet... ;)
Gravatar #13 - Inn0c
1. dec. 2008 15:38
WAR

er selv tidligere EVE, lotro og WoW (plus et par uger med AoC)
WoW var skide godt i starten, men med tiden som spillet er blevet mere "komfortabelt" og casual-venligt synes jeg charmen er fuldstændig forsvundet.
bliver helt nostalgisk når jeg tænker tilbage på starten vår man sad og kikkede på landskabet når man fløj, og hvis man dansede inde i en by ville andre folk komme hen til een og begynde uopfordret at danse med :)
Gravatar #14 - moulder666
1. dec. 2008 15:49
Valgte andet - Everquest 2.

Der er mange flere muligheder end de fleste MMO'er (collection quests, heritage quests, guild levels, housing), og så har spillet (i min mening) det mest gennemførste crafting-system overhovedet!

Jeg har tilbragt åndssvagt meget tid bare med at crafte i EQ2, og hvor jeg kun har en enkelt karakter, der er tæt på at være max adventure level, har jeg 6, der er omkring max level som crafter. :-)

Bevares, det er ikke lige så omfattende et crafting-system som DAoC, men jeg synes stadig det er mere fængende (og mindre idiotisk end f.eks. i WoW eller LOTRO, hvor det bare er "klik, så har du et crafted item.")
Gravatar #15 - Spiderboy
1. dec. 2008 16:20
Kingdom of Loathing FTW! ;-)

Stemte "Andet".
Gravatar #16 - Svindleren
1. dec. 2008 19:24
GuildWars
Gravatar #17 - Tumleren
1. dec. 2008 19:47
Jeg stemte WoW, men ved nærmere overvejelse burde jeg måske have erklæret mig selv som "Gider ikke mmorpg".

Har ikke spillet i lidt over 14 dage nu, og lysten (eller abstinenserne?) er der ikke rigtig endnu synes jeg... Det gik ellers godt med lysten(trangen) til at spille efter WotLK, men nu... Ja, jeg gider bare ikke. Det er blevet til singeplayer spil som NFS, Gears of War, BF1942, World of Goo etc.

Men det er jo mit favorit MMORPG - jeg spiller det bare ikke
Gravatar #18 - Main
1. dec. 2008 19:50
Jeg syntes der mangler lidt på den liste, specielt de fantastiske gratis MMO's derude, som Archlord og Perfect World
Gravatar #19 - Makey
1. dec. 2008 20:17
Shit, jeg skal til at spille Hello Kitty Online!

Kender det ikke, men vil spille det alligevel, prøv lige at læs den her description:
Hello Kitty Online is not just about fighting monsters - there are many activities to choose from. Aside from the monster-filled adventure areas, players can dig for ore in a mine, or range the forests to pick fruit from trees.

CANT WAIT FOR BETA TO END!
Gravatar #20 - Superrob
1. dec. 2008 20:56
Wow er helt klart min favorit MMORPG.

Det er bare en kæmpe verden og når man har en god guild hvor man snakker med personerne kan spillet ikke blive andet end sjovt ;)
Gravatar #21 - Svindleren
1. dec. 2008 21:41
Det er så nice med det her rating system,... der står favorit MMORPG og man vælger GW, så skal man rates irrelevant, fordi der ikke andre der har samme mening ;D

Gravatar #22 - natterjack
1. dec. 2008 21:42
#21 Jeg ratede dig irrelevant, fordi der ikke er nogen point i at du bare skriver hvad du har stemt.
Gravatar #23 - Svindleren
1. dec. 2008 21:47
der står heller ikke, at man skal skrive en hel roman om hvad jeg har stemt ??

det står mit nick og så er der givet et svar, på hvad JEG synes der er mit favorit, så kan andre også se det... er det ikke pointen med det ??

edit: se indlæg 7 så ?
Gravatar #24 - natterjack
1. dec. 2008 22:02
#23 Hvad fanden skal folk bruge lige præcis din favorit til, hvis du ikke skriver andet? Indlæg 7 er anderledes fordi det udbygger svaret, og er fx interessant for folk der ikke har hørt om Ultima Online før.
Gravatar #25 - Svindleren
1. dec. 2008 22:18
så forstår jeg da ikke pointen med afstemningen,,,, så har jeg nok misforstået noget ?

det er da også ligeså relevant som de andre svar ???

Gravatar #26 - Makey
1. dec. 2008 22:45
wn1 (25) skrev:
så forstår jeg da ikke pointen med afstemningen,,,, så har jeg nok misforstået noget ?

det er da også ligeså relevant som de andre svar ???

Du må meget gerne fortælle os hvad du syntes, MEN! Du skal lige huske at sige hvorfor, hvis jeg vil vide hvad folk har stemt kan jeg kigge på grafen, procenterne og tallene, jeg gider sq da ikke til at tælle hvor mange der har skrevet det ene eller det andet i deres posts...

Jeg syntes desuden at Guild Wars er et dårligt valg fordi det nærmest er en 2D verden spillet foregår i, man kan ikke hoppe eller gå ud over kanter og det har irriteret mig grænseløst når jeg har spillet det: "Jeg skyder lige genvej ned over den bakke der" tænker man, men nej, det gjorde man så ikke lige for man kan gå alt det man har lyst til, men man kommer ingen steder, man løber bare ind i en usynlig mur.
Gravatar #27 - vision-dk
2. dec. 2008 06:57
#26 Jeg har valgt at tie indtil nu, selv om jeg er stor fan af Guild Wars. Men når der kommer sådan en gang ævl som du lukker ud om at det er et dårligt spil, så er jeg nødt til at tage bladet fra "munden". Det kan godt være at man i en vis grad bliver mere styret i Guild Wars af at man ikke kan tonse fuldstændig frit rundt, men det er jo ligesom nødvendigt for at lave en så gennemført sammenhængende historie som der kører i dette spil.

Man har jo stadig en masse sekundære missioner, men kan løse på kryds og tværs af handlingen.

At kalde Guild Wars for 2D, beviser bare at du ikke har været med dengang hvor der var 2D spil til, som skulle forestille 3D, Doom f.eks.

Det frie univers er og bliver et tradeoff ift. den gode narrative fortælling.

Når dette er sagt, synes jeg også World of Warcraft er et fedt spil, jeg har så bare valgt Guild Wars. Så fri os nu for flere tyndbenede argumenter for hvorfor det man ikke lige selv spiller er noget lort!!
Gravatar #28 - natterjack
2. dec. 2008 06:57
#25 Du troede pointen med afstemningen var at du skulle skrive dit svar i et indlæg, uden på anden måde at ligge op til debat? Det ville da også være virkelig lækkert og konstruktivt, hvis alle der har stemt, gjorde det.
Gravatar #29 - Genzo
2. dec. 2008 08:16
Ville have stemt DaoC hvis det var en mulighed, skide ærgeligt at det spil er ved at dø, gad godt at spille det igen

stemte andet
Gravatar #30 - Frankie
2. dec. 2008 10:07
Selvom jeg spiller WoW i øjeblikket ville jeg ligeledes have stemt DAoC. Det er det eneste spil som har tryllebundet mig, WoW er intet ved siden af DAoC. Gud hvor jeg savner det! Realm fights i Darkness Falls, large scale battles i frontiers med 800+ personer. Det var så fedt!

Håber Mythic laver DAoC2 engang når de er færdige med at lege med Warhammer figure.
Gravatar #31 - Norrah
2. dec. 2008 10:22
My First life.
Gravatar #32 - ToFFo
2. dec. 2008 10:25
Hvorfor kan man ikke stemme på City of Heroes/villains?

det er det eneste MMO jeg spiller. har spillet det siden det udkom i USA tilbage i 2004. og spiller stadig kun på de Amerikanske servere! Har prøvet Lineage 2, Guild Wars, WoW m.fl. og det har bare ikke sagt mig så meget.

CoH infinity server Global tag @GADE
Gravatar #33 - Rufo
2. dec. 2008 15:35
har spillet wow meget længe og helt sikkert min favorit af de nævnte også fordi der ens venner spiller.

lortro spillede jeg i 14 dage så gad jeg det ikke mere.
warhammer gik jeg i stå med fordi ens venner var mere hooked op At Wrath of the lich king snart kom så jeg gik også igang med wow igen men synes warhammer havde nogen nye gode ting.

eve fik det spillet 1 time men det fangede mig ikke.
Gravatar #34 - ToFFo
2. dec. 2008 16:42
Til dem der spiller City of Heroes/villains kan jeg sige at Issue 13 er live. De 6 timers maintenance der har været indtil videre er ved at være forbi og der er masser af nyt at komme igang med.

Der er selvfølgelig også Issue 14 som alle ser frem til hvor man selv skal "bygge" sine missioner :)
http://www.cityofheroes.com/news/game_updates/game...
Håber da der er nogen derude der kigger forbi Paragon City
Gravatar #35 - Xunil
2. dec. 2008 17:25
Har spillet WoW i lang tid og syntes det er et meget udemærket spil, men syntes der lægges alt for høj vægt på de højere levels, så at starte en ny char er en hel masse tids quests og instances man har klaret før og slet ikke noget nyt, det er bare for kedeligt :/
Spiller WAR for tiden, og syntes at levelling er meget sjovere, da der er meget mere RvR (=PvP i WoW), både scenario (=BG i WoW) og Open RvR. Og til questing er der Public Quests, hvilket fungerer rigtigt godt syntes jeg, bare æreligt at der ikke er så mange der spiller dem, i hvertfald ikke i min rank.
Har ikke prøvet nogle af de andre, så min stemme går til WAR :D
Gravatar #36 - vision-dk
3. dec. 2008 07:17
Denne post er måske ikke relevant ift. afstemningen, men dette virker som det rette sted at spørge.

Min nysgerrighed er blevet pirret, hvordan er "Warhammer Online" som spil? Jeg mener hvad kan det sammelignes med? Hvad går det ud på?

Jeg må hellere sige at sammenligne det med f.eks. DAoC ikke hjælper mig så meget da jeg ikke har spillet dette, kan se at det er de sammen der har lavet den.

Spil jeg kender fra tidligere, og dermed vil kunne forholde mig til er spil som Warlords, Might & Magic, Heroes of Might and Magic, Diablo, meget lidt Baldurs Gate, Dungeon Siege og nu de sidste år Guild Wars...Har måske glemt nogen :-)
Gravatar #37 - cyandk
3. dec. 2008 07:34
vision-dk (36) skrev:
Denne post er måske ikke relevant ift. afstemningen, men dette virker som det rette sted at spørge.

Min nysgerrighed er blevet pirret, hvordan er "Warhammer Online" som spil? Jeg mener hvad kan det sammelignes med? Hvad går det ud på?

PvE er noget helt nyt pga public quests, dvs alle i de områder hvor de findes automatisk hjælper hinanden med at gennemføre dem. Ellers er der ikke så meget nyt, resten kan sammenlignes med wow. Max level er 40, men det hedder rank i WAR.

PvP eller Realm Vs Realm som det hedder i WAR er utrolig godt lavet, du kan være med fra lvl 1 (med dårligere skills selvfølgelig) men det er utrolig sjovt og der er netop kommet nyt patch idag som skulle udjævne class balance.

Nu er jeg selv kun i Tier 3 (rank 20-30) så jeg ved ikke meget om endgame, Tier 4.
Gravatar #38 - vision-dk
3. dec. 2008 08:16
#37 ok, tak for info.
Et hurtigt tjek på spilpriser.dk viser at også prisen for at spille WAR minder om WOW.
Gravatar #39 - fjols
3. dec. 2008 09:59
Jeg stemte WOW fordi det er det jeg har spillet mest.

Spillede WAR en overgang, men jeg blev træt af at det hele ligende hinanden. Alle quests er nærmest ens, dræb X af dem og gå derhen. Der er meget mere variation i WOW. Public quests er meget fede, men efter at have lavet dem et par gange så bliver det også trivielt. Så er der PVP og det er meget fedt, men igen så bliver det også trivielt synes jeg.
WoW har bare meget mere af det hele synes jeg. Der er altid en ny recipe man kan farme eller noget andet. Det synes jeg ikke der var i WAR. Hvis der ikke lige poppede en ny BG op, så stod jeg nærmest bare og kedede mig.
Gravatar #40 - Ricaz
3. dec. 2008 12:22
ROFL! Hello Kitty Online findes faktisk!
http://www.hellokittyonline.com/us/index.php?c=dl&...
omfg.
Gravatar #41 - lorric
3. dec. 2008 15:00
Jeg stemte andet, fordi det handler om hvad mine venner gider at spille og den slags egentlig kun er sjovt, hvis man sidder med teamspeak (eller lignende) og render rundt sammen.
Ellers er MMORPG faktisk ved at blive kedeligt for mig - og jeg har ellers været med siden starten af Everquest.
Gravatar #42 - Cavort
3. dec. 2008 22:41
Stemte Guild Wars, da jeg er ved at køre mega træt i de der alt for klassiske MMOs. Jeg har spillet super meget Lineage 2, og synes også det var et fedt spil i lang tid, men det der Chinese Money Farm Grinding system bliver satme kedeligt i længden.

Men nu hvor jeg tænker over det, ville jeg faktisk have stemt andet pga. Ultima Online! Det klart fedeste MMO der nogensinde er lavet. For søren jeg har mange minder derfra (:
Gravatar #43 - Borg[One]
3. dec. 2008 23:06
WTF - hvordan kan man lave en afstemning om MMoRPG, og ikke nævne EQ?!?
Gravatar #44 - themuss
4. dec. 2008 04:43
Ricaz (40) skrev:
ROFL! Hello Kitty Online findes faktisk!
http://www.hellokittyonline.com/us/index.php?c=dl&...
omfg.
Pedobear approves
Gravatar #45 - Mnc
5. dec. 2008 08:31
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login