mboost-dp1
Er du fysisk aktiv?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
JA.
Styrketræning, men det er mere fordi jeg har brug for det, da det styrker mine muskler, da jeg skyder og siden jeg er begyndt at styrketræning ligger mine skud meget bedre på 50 og 200 m (har et snit på 148 på 50M og 146 på 200M(ud af 150 hvis folk ikke lige ved det)
Styrketræning, men det er mere fordi jeg har brug for det, da det styrker mine muskler, da jeg skyder og siden jeg er begyndt at styrketræning ligger mine skud meget bedre på 50 og 200 m (har et snit på 148 på 50M og 146 på 200M(ud af 150 hvis folk ikke lige ved det)
fjols (3) skrev:Stemte nej, ...................
Hvis nu ellers bare lagengymnastik talte med...
Ja, hvis nu det bare talte med - ville du jo stadig stemme nej, eller er du ikke nørd? Then, GTFO!
Stemte "kampsport".
1. Det lyder som om man så er hel vildt sej.
2. Jeg dyrker motionsboksning (hvilket henleder tankerne på kampsport)
3. Jeg står på rulleskøjter (www.fns-cph.dk), kører mountainbike og styrketræner
Så ja, jeg mener at jeg er lidt fysisk aktiv.
Inden nogen spørger:
Nej, jeg dyrker ikke sex - jeg er jo rigtig nørd...
Ja, jeg er faktisk meget fysisk aktiv. Jeg dyrker Ashihara Karate, som er en moderne og dynamisk karatestil, der er meget fokuseret på fuld kontakt kamp. Det kræver et teknisk og konditionsmæssigt højt niveau, så jeg træner et par timer hver dag (undtagen søndag - der chiller jeg).
myplacedk (15) skrev:Jeg synes da det er meget flot, hvis du kan cykle på arbejde uden at være fysisk aktiv. Er det en motorcykel?
Ja jeg er vel fysisk aktiv når jeg cykler på arbejde. Men det er for transportens skyld, det er ikke med henblik på at være aktiv. Så derfor stemte jeg nej, ellers er der jo ikke nogen der kan stemme nej, fordi det er jo også fysisk aktivitet at løfte kaffekoppen og trykke på tastaturet ...
#18 Ahhhhhhh...... det mener du vel ikke helt, der er da forskel på at cykle på arbejde og aktiviteter som at løfte kaffekoppen og trykke på tastaturet. Ellers er man vel i princippet aktiv, hvis man "slår med hjertet" og trækker vejret?
Der bliver jo heller ikke spurgt til formålet med at være fysisk aktiv, blot om man er det.
Der bliver jo heller ikke spurgt til formålet med at være fysisk aktiv, blot om man er det.
Styrke-, løbe- og svømmetræning, samt 30 km på cykel på skoledage.
Plus det løse skoleidræt og anden 'leg'..
Har desuden et fysisk aktivt sommerferiejob, det må jo sådant set også tælle lidt.
Denne afstemning havde haft godt af, som Orange i #4 skriver, muligheden for at afgive flere svarmuligheder. Ser gerne den funktion implenteret.
Plus det løse skoleidræt og anden 'leg'..
Har desuden et fysisk aktivt sommerferiejob, det må jo sådant set også tælle lidt.
Denne afstemning havde haft godt af, som Orange i #4 skriver, muligheden for at afgive flere svarmuligheder. Ser gerne den funktion implenteret.
Jeg styrketræner og går til spinning (bodybike).
Jeg har før gået til svømning, men stoppede da jeg flyttede for to år siden. Desværre.
Jeg har før gået til svømning, men stoppede da jeg flyttede for to år siden. Desværre.
22km hver vej til arbejde på cykel, gerne lidt ekstra hvis jeg cykler ind til byen.
Plejede at løbe hver 2-3. dag, min 10km af gangen, men har lidt problemer med smerter i maven hvis jeg løber*, så det står på standby. *Årsag stadig ukendt.
2-3 gange's fitness om ugen, af 2 timer.
Plejede at løbe hver 2-3. dag, min 10km af gangen, men har lidt problemer med smerter i maven hvis jeg løber*, så det står på standby. *Årsag stadig ukendt.
2-3 gange's fitness om ugen, af 2 timer.
drbravo (38) skrev:#25
Hvor springer du? Ifølge din profil bor du i kbh, og jeg har ikke kunnet finde noget som helst i nærheden siden dfc lukkede i Allerød.
Jeg synes at maribo er en lidt lang tur, når man nu er fattig studerende der kun har en jernhest til rådighed.. ;)
Jeg er medlem i NFK (ved Sundbylille i Frederikssund) men springer også rigtig meget på Maribo. Ellers er der også Aversi på Sjælland, der har jeg dog ikke sprunget.
Rent økonomisk har jeg svært ved at forestillemig at det er transporten til Maribo der er den største forhinding i forhold til at komme ud og springe :)
#41 -
22. jun. 2010 10:41
Høre Kite-surfing/boarding til Luftsport ? Eller er det helt hen i vejret ?
#36, måske en forstrækning i en mavemuskel? Det havde jeg en overgang, det gør rimeligt nas.
Men stemte styrketræning, 1½ time 4-5 gange om ugen inden work, og ellers cyklen til og fra arbejde (ca 26 km om dagen)...
Så det bliver til lidt, men ikke mere løb efter jeg løb broløbet.. Det er sjovere at styrketræne.. :)
Men stemte styrketræning, 1½ time 4-5 gange om ugen inden work, og ellers cyklen til og fra arbejde (ca 26 km om dagen)...
Så det bliver til lidt, men ikke mere løb efter jeg løb broløbet.. Det er sjovere at styrketræne.. :)
drbravo (40) skrev:n returbillet til maribo st. koster ca 180 kr med wildcard. Så skal man også lige fra stationen til springpladsen.. Og så koster det lige pludseligt 450 bobs for et spring i stedet for 250..
Du kan også gøre en indsats for at få lidt flere spring, eks. overnatte dernede fra lørdag til søndag. Der er et udmærket bunkhouse og også mulighed for at slå telt op. Med 4-5 spring begge dage er det pludselig kun 18-20 kr i "transport" pr spring.
Du vil også ofte kunne få kørelejlighed hvis du skriver på FDK's forum og finder ud af om andre skal derned. Der er mange der tager derned allerede fredag og bliver der til søndag.
Men ellers er der som sagt også FDK. Der er stævne der hver anden weekend samt hver tirsdag eftermiddag/aften hen over sommeren.
Blue skies!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.