mboost-dp1
Er det ....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Her er en side med teksterne til ALLE fraggelsangene på engelsk.
<STRONG>http://www.punchandjewelry.com/legacy/html/lyrics_ind.htm</STRONG>
<STRONG>http://www.punchandjewelry.com/legacy/html/lyrics_ind.htm</STRONG>
<STRONG>Hektor</STRONG>: Tror at et database opslag ville være hurtigere og lidt mere præsis :)
Jeg synes det er et dårligt forslag hvis vi skulle stemme om vi kunne lide / ikke kunne er af Newz.dk udvalgt person.
Ingen af os kender jo PVC i virkeligheden og der er da mulighed for at han tager det meget tungt, den da hans navn er på voten, og der kun er 2-3 stemmer på "Ham kan vi li'" - og de stemmer faktisk bare var fejl.
Stakkels dreng :)
Nej sq, lad os få en vote om ham.
Ingen af os kender jo PVC i virkeligheden og der er da mulighed for at han tager det meget tungt, den da hans navn er på voten, og der kun er 2-3 stemmer på "Ham kan vi li'" - og de stemmer faktisk bare var fejl.
Stakkels dreng :)
Nej sq, lad os få en vote om ham.
Jeg melder mig sku frivilligt som den første der skal votes om.
Jeg tager det sku som et nederlag hvis i kan li’ mig, for jeg arbejder hårdt på at opnå det modsatte. Det giver altid en bedre diskussion, hvis man er uvenner med folk.
Er det fordi jeg er mærkelig?
Ugens vote
* Ham ka’ vi li’
* Ham ka’ vi ik’ li’
* Han er mærkelig
Tak :-)
Men det ville du sku også blive hvis du skulle sidde og passe 15 Windåzer, og der ikke har vist sig en eneste bruger de sidste 4 uger (incl. 1 uges ferie).
67#
tjeck de tidligere skrevet beskeder, fraggel er et tv-show fra en del år siden(for nogle af jer da i var børn) der var en børneserie hvor fragglerne boede i huler og spiste dozernes konstruktioner(små fætre der lavede alting i glas)
Serien var rigtigt mystisk for ikke at nævne pædagogisk korret og hjernevaskende, lidt ligesom teletubbies :)
tjeck de tidligere skrevet beskeder, fraggel er et tv-show fra en del år siden(for nogle af jer da i var børn) der var en børneserie hvor fragglerne boede i huler og spiste dozernes konstruktioner(små fætre der lavede alting i glas)
Serien var rigtigt mystisk for ikke at nævne pædagogisk korret og hjernevaskende, lidt ligesom teletubbies :)
ok en anden vote:
Ska west holde kæft og bare la vær med at stemme? 98%
west er coooool 2%
[2% fejl margin]
Ska west holde kæft og bare la vær med at stemme? 98%
west er coooool 2%
[2% fejl margin]
Bare for at være lidt Hektor-agtig:
De hedder Doozere, ikke Dozere...
En Dozer er vist en af de der maskiner man bruger på byggepladser. Stor bæltekøretøjsagtig ting med Dozerblad foran...
De hedder Doozere, ikke Dozere...
En Dozer er vist en af de der maskiner man bruger på byggepladser. Stor bæltekøretøjsagtig ting med Dozerblad foran...
tror da at den Dozer er en doven gut der døser hen.... så hut jeg hvisker er det amerikansk slang dovenkarl.
tja, er det ikke 1000 stemmer der skal til for at give et representativt resultat?, og alt over er lidt ligegyldigt.
Hos mig står der 3745 stemmer, så mon ikke det er ved at være 2745 stemmer siden den skulle være skiftet?
Hos mig står der 3745 stemmer, så mon ikke det er ved at være 2745 stemmer siden den skulle være skiftet?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.