mboost-dp1
Er det ....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
det kan godt være at i benægter det (som i har gjort) men i kan sq ikke finde på noget reelt at votere om :)
en lam vote, siger jeg (well, sagde)
en lam vote, siger jeg (well, sagde)
<STRONG>.Fraggle</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG> </STRONG>Well, Kosmos har ferie fra i dag af, det må da være en lille fraggledans værdig.....
<STRONG>.FraggleDance</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG> - Mig</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG> </STRONG>Well, Kosmos har ferie fra i dag af, det må da være en lille fraggledans værdig.....
<STRONG>.FraggleDance</STRONG>
<STRONG></STRONG>
<STRONG> - Mig</STRONG>
<STRONG>sKIDROw</STRONG>: ferie er noget som alle ens kollegaer tager og det giver en masse ekstra arbejde.
Fatter ikke at folk synes det er fedt.
Fatter ikke at folk synes det er fedt.
jeg stemte kun på fraggeldans fordi jeg ikke kender en smølf til det
nogle der gider give et link/forklaring?
ps: jeg begyndte lige at grave i min hukommelse(den i hjernen, ikke computeren) var fraggel ikke navnet på et TV show om nogle monstre der åd veje som små lego-lignende mænd byggede. eller er det mig der har sniffet et bundkort for meget.
nogle der gider give et link/forklaring?
ps: jeg begyndte lige at grave i min hukommelse(den i hjernen, ikke computeren) var fraggel ikke navnet på et TV show om nogle monstre der åd veje som små lego-lignende mænd byggede. eller er det mig der har sniffet et bundkort for meget.
jeg kan huske et afsnit hvor de syntes de var syndt for de små fyrer at de spiste deres vejnet så de stoppede med det. dog blev deres huler så langsomt overfyldt med veje fordi de ikke stoppede deres byggeri.
er det en skjult politisk hentydning eller bare en morale
er det en skjult politisk hentydning eller bare en morale
Det er hjernevask på højt plan. Og pædagogisk korrekt. Jeg elsker Fragglerne.#14 - Ja ferie er noget skidt, det læsser bare en masse arbejde over på kollegerne. Hatten af for virksomheder hvor hele huset lukker i kollektiv ferie.Og Miklos : Der er en STORARTET vote. Ses til SE.
Det er så absolut størrelsen! Som min matematik lærer lærte mig engang i forlkeskolen, så er den vigtigste formel: længde=lykke
Fraggeldans!
'nuff said :D
.. og nej, jeg har ikke ferie, skal skam møde trofast på arbejde hver aften :(
'nuff said :D
.. og nej, jeg har ikke ferie, skal skam møde trofast på arbejde hver aften :(
36#
du er da et oplagt valg til første vote Hektor, folk vil jo være opdelt i 2 lejre.
Dem der elsker dig pågrund af din intelligente humor(til tider)
og dem der hader dig mere end byldepest for din sproglige hovering.
du er da et oplagt valg til første vote Hektor, folk vil jo være opdelt i 2 lejre.
Dem der elsker dig pågrund af din intelligente humor(til tider)
og dem der hader dig mere end byldepest for din sproglige hovering.
Ja... vi kunne lave det som en slags Præsident af News.dk
Hvor man kan stemme på dem der har over 700 indlæg!
Man kunne ikke vinde noget men bare ha æren af den titel!
Hvor man kan stemme på dem der har over 700 indlæg!
Man kunne ikke vinde noget men bare ha æren af den titel!
den eneste grund til du siger 700 er jo fordi du selv lige har over det(750)
hvad med os andre bare fordi jeg kun har lidt over 200 betyder da ikke jeg er mindre nørd
hvad med os andre bare fordi jeg kun har lidt over 200 betyder da ikke jeg er mindre nørd
Nej mend et er så ikke alle 2-3000 brugere er med! Så ville det jo være lidt lamt for så ville næsten ingen få mere end sin egen stemme! Men vi kan da oss siger over 800 hvis det gør dig gladere
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.