mboost-dp1
Eksisterer Google om 10 år?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Ja selvfølgelig eksisterer de. Google er så stor en koncern at det ville være fuldstændigt urealistisk at de skulle forsvinde. Google er jo ikke bare en søgemaskine, de har tonsvis af projekter, både online og offline.
Nej. På det tidspunkt hedder koncernen Tyrell Corporation eller evt. Cyberdyne Systems.
Det havde været praktisk om man kunne vælge både "Ja, Google vil blive ved med at udvikle sig og vokse sig større" og "Muligvis, men deres popularitet er dalet ifht. 2009".
Jeg er sikker på at de stadig eksisterer, og at de sidder på endnu flere områder, men med det følger at de vil møde modstand fra brugere, der måske føler at de sidder på lidt for meget.
Jeg er sikker på at de stadig eksisterer, og at de sidder på endnu flere områder, men med det følger at de vil møde modstand fra brugere, der måske føler at de sidder på lidt for meget.
Ja, selvfølgelig eksistere de stadig, men til den tid vil de helt sikkert have en Google PC, med egen produktion, OS etc. Dog kunne jeg forestille mig, at flere og flere ville begynde at bruge alternativer til Google, kan dog bare ikke forstille hvad disse alternativer skulle være... Men som #3 siger, så har de efterhånden adgang til en fandens masse informationer om hver enkelt person i det meste af den vestlige verden, og hvis (Murphy says "når") der sker en skandale som i England f.eks., hvor en masse informationer potentielt kan ryge i de forkerte hænder, så bliver der nok en del ballade rundt omkring... Og samtidig, jo større og mægtigere de bliver, jo mere sårbare bliver de også over for søgsmål mod dem, f.eks. pga. monopol...
kun kunstig intelligens bruger numerologi ;-)Mener du ikke "Kun naturlig dumhed bruger numerologi"?
Meeeen inderst inde elsker vi jo alle google. jeg gør ihvertfald :D
Syntes det er imponerende hva de har opnået siden 98 :D
Og jeg stemte at de ender med at eje internettet. heeh men tror ihvertfald det bliver tæt på. men ja nu ser vi. de er ihvertfald som en af minefavoritter på det punkt. med udvikling. og div:D
Syntes det er imponerende hva de har opnået siden 98 :D
Og jeg stemte at de ender med at eje internettet. heeh men tror ihvertfald det bliver tæt på. men ja nu ser vi. de er ihvertfald som en af minefavoritter på det punkt. med udvikling. og div:D
jeg tror på det bliver som hedder SYNAPSE, fra Antitrust.
Gary Winston's SYNAPSE project, which he describes as the "world's first satellite-delivered global communications system" - linking all electronic, wireless and hand-held communications devices with one content source.
#21:
Bare sådan generelt. Det er jo ikke fordi, afstemningen kræver den helt store analytiske undersøgelse - man kommer jo bare med sit eget subjektive gæt.
Engang var Google blot en søgemaskine. I dag udbyder de tonsvis af services. På denne måde anser jeg firmaet som "voksende større" :)
Bare sådan generelt. Det er jo ikke fordi, afstemningen kræver den helt store analytiske undersøgelse - man kommer jo bare med sit eget subjektive gæt.
Engang var Google blot en søgemaskine. I dag udbyder de tonsvis af services. På denne måde anser jeg firmaet som "voksende større" :)
BurningShadow (9) skrev:#8
Mener du ikke "Kun naturlig dumhed bruger numerologi"?
Tja, den oprindelige numerologi har Pythagoras også været inde over, og virker ikke nær så tåbelig som det "skift navn til Solstråle@27" som vi ser i dag. Oprindeligt var det mere med ideen at prøve at beskrive alt matematisk. En slags pseudovidenskab. Det er jo også hvad videnskaben prøver på i dag, så helt galt afmarcheret har de heller ikke været.
Tænkte først det samme, men mindes dog at de bliver opkøbt af Wall-mart langt ude i fremtiden :)themuss (12) skrev:#2 Personligt hælder jeg mere til Weyland-Yutani...
coday (4) skrev:De ejer verden... stemte de blive ved med at vokse..
Sjovt nok blev det samme sagt om Altavista søgemaskinen og senere om Yahoo..
Det eneste vi ved er at historien har det med at gentage sig selv...
#2 nævner Tyrell Corp. fra Bladerunner, I samme film prøvede man at tage datidens virksomheder med som man var sikker på ville være der i fremtiden. Det var bl.a. virksomheder som Pan Am og andre.
Og vi ved jo alle hvordan det gik Pan Am ;-)
Microsoft har jo eksisteret i mange år nu, så man kan godt forstille sig at det vil gå ligeså godt med Google. Men på den anden side er Microsoft jo ved at blive overhalet af andre styresystemer, så mon ikke det kommer til at gå ligesådan med Google.
Jeg tror på at de er der om 10 år, men der kunne man godt forestille sig at de også bliver overhalet af noget nyt og at om femten år ville Google måske være på vej ud af markedet? Hvem ved?
Det kunne være meget sjovt at lave den samme afstemning om Windows.
Jeg tror på at de er der om 10 år, men der kunne man godt forestille sig at de også bliver overhalet af noget nyt og at om femten år ville Google måske være på vej ud af markedet? Hvem ved?
Det kunne være meget sjovt at lave den samme afstemning om Windows.
jeg tror det primært kommer an på to ting, hvordan udvikler markedet for internet reklamer sig, og kan google blive ved med at tænke nyt som de har hidtil (vi ser gang på gang store firmaer med al den kapital man kunne ønske sig, der lige så stille sejler ned ad bakke fordi de holder op med at udvikle sig)
Alle store virksomheder kan komme i problemer, også ganske veletablerede virksomheder.
Jeg håber at Google vokser sig større og udvider deres gratis services endnu mere da jeg synes, at de har mange geniale foreslag og indslag til internet oplevelser for slutbrugere.
Jeg håber at Google vokser sig større og udvider deres gratis services endnu mere da jeg synes, at de har mange geniale foreslag og indslag til internet oplevelser for slutbrugere.
Savner svarmulighederne: Ja - Forklaring følger... og Nej - forklaring følger.... Man får proppet for mange ord i munden med de svarmuligheder der er nu.
Jeg tror at Google er så store nu, at de har rimeligt gode chancer for at få opkøbt evt. fremtidige konkurrenter, inden de bliver reelle konkurrenter til Google (en konkurrent kunne være nogle der opfandt smartere/bedre/hurtigere søgealgoritmer).
Jeg tror at Google er så store nu, at de har rimeligt gode chancer for at få opkøbt evt. fremtidige konkurrenter, inden de bliver reelle konkurrenter til Google (en konkurrent kunne være nogle der opfandt smartere/bedre/hurtigere søgealgoritmer).
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.