mboost-dp1
DC Comics vs. Marvel Comics
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
mazing (8) skrev:Er nu ikke den store fan af tegneserier, men hvis det endeligt skulle være, så ville det være en japansk Manga... Det er det eneste der holder når der kommer til tegneserier.
Helt enig :D
Groft sagt så er de mest kendte DC helte, Superman, Batman, Wonderwoman, The Flash, Green Lantern og Green Arrow.
DC Helte lister på Wiki.
Marvel heltene omfatter Ironman, Daredevil, The Hulk, Spiderman, Captain America, Wolverine osv.
Marvel Helte lister på Wiki.
Hvad man kan lide må næsten være en smagssag(om nogen af dem).
Groft sagt så er de mest kendte DC helte, Superman, Batman, Wonderwoman, The Flash, Green Lantern og Green Arrow.
DC Helte lister på Wiki.
Marvel heltene omfatter Ironman, Daredevil, The Hulk, Spiderman, Captain America, Wolverine osv.
Marvel Helte lister på Wiki.
Hvad man kan lide må næsten være en smagssag(om nogen af dem).
Mig og min storebror læste mest Marvel da vi var lille, dvs Spiderman (Edderkoppen, som tegneserien hed den gang), hulk og X-men (dk: projekt x).
Jeg har altid foretrukket marvels helte, da jeg følte at de var mere menneskelige end alle DC-helte (minus batman).
Men idag kan jeg lide begge universer lige godt. Men min stemme går til marvel, fordi jeg har brugt mest tid på at læse disse tegneserier.
Jeg har altid foretrukket marvels helte, da jeg følte at de var mere menneskelige end alle DC-helte (minus batman).
Men idag kan jeg lide begge universer lige godt. Men min stemme går til marvel, fordi jeg har brugt mest tid på at læse disse tegneserier.
Min storebror har alt Marvel og DC udgivet i DK.... Tak :)
Nøøøj jeg har tilbragt mange timer foran hans reol med hæfter hæfter hæfter. Man kan ikke bede folk om at vælge ml. DC eller Marvel, det er helligbrøde.
Derudover vil jeg også godt tilslutte mig gruppen af særdeles glade Dark Horse-fans.
Nøøøj jeg har tilbragt mange timer foran hans reol med hæfter hæfter hæfter. Man kan ikke bede folk om at vælge ml. DC eller Marvel, det er helligbrøde.
Derudover vil jeg også godt tilslutte mig gruppen af særdeles glade Dark Horse-fans.
Til hver en tid Top Cow, DC og Marvel har aldrig haft nogle gode historier, ej specielle interesante "helte" Deres historier er simpelthen for tynde, og deres helte ligesådan.
Hvis du ikke har læst dem siden 70erne er din mening jo uinteressant.fladlagkage (22) skrev:DC og Marvel har aldrig haft nogle gode historier, ej specielle interesante "helte"
Både Marvell og DC har rigtig fede superheltegallerier og der er rigtig meget dybde i mange af dem.
Bevares hvis man tror DC er superman og batman inden 86/90 osv. så er det klart man ikke synes de er særligt fede.
Projekt X er også skidetyndt. Ham der jærven er en kedelig type. Not,
Ingen af dem. Jeg ville vælge manga, men det er måske lidt bredt nok. Der er trods alt lidt forskel på Love Hina og Hellsing
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.