mboost-dp1
Bestiller du ekstra ost på pizza?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Meget nørdet poll :D
Og vi elsker det.
Stemte "Nej, gider ikke" , men har aldrig prøvet, så det ku da godt være man skulle prøve...
Og vi elsker det.
Stemte "Nej, gider ikke" , men har aldrig prøvet, så det ku da godt være man skulle prøve...
Det sker da, vil hellere have dressing end ekstra ost.
Men har jeg penge nok skal der helst både ekstra ost, en bunke kød (bacon, pølser, oksekød, kebab, skinke) og dressing på.
Dr. Oetker Ristorante Pizza Mozzarella med en smule ekstra ost (ca. halvdelen af det på billedet) er gået hen og blevet et rigtig godt alternativ til pizzaer til 2-3 gange prisen. Kan kun anbefale folk at prøve den, smager markant bedre end normale købepizzaer :)
Men har jeg penge nok skal der helst både ekstra ost, en bunke kød (bacon, pølser, oksekød, kebab, skinke) og dressing på.
Dr. Oetker Ristorante Pizza Mozzarella med en smule ekstra ost (ca. halvdelen af det på billedet) er gået hen og blevet et rigtig godt alternativ til pizzaer til 2-3 gange prisen. Kan kun anbefale folk at prøve den, smager markant bedre end normale købepizzaer :)
Delvis enig med #5...
Tomat, ost, pepperoni er gude pizzaen, ikke for meget fyld der ødelægger smagen. Dog er jeg ikke meget for extra ost må jeg indrømme.
Af frosne pizzaer kan jeg anbefale "Chicago town" pizzaer, ikke helt sikker på hvor de kan købes, mener det er netto. Men de er altså guld. Dobbelt bund også kan man få dem i størrelser optil 800G!!!
Tomat, ost, pepperoni er gude pizzaen, ikke for meget fyld der ødelægger smagen. Dog er jeg ikke meget for extra ost må jeg indrømme.
Af frosne pizzaer kan jeg anbefale "Chicago town" pizzaer, ikke helt sikker på hvor de kan købes, mener det er netto. Men de er altså guld. Dobbelt bund også kan man få dem i størrelser optil 800G!!!
Længe leve Just-Eat.dk
Det er en go opfindelse... Kunne ikke være nemmere at bestille pizza på nettet, når man ikke gider lave mad.
Det er en go opfindelse... Kunne ikke være nemmere at bestille pizza på nettet, når man ikke gider lave mad.
#8 hørt.. har lige bestilt aftensmad :D
men folk der hælder extra ting på en pizza har slet ikek forstået konceptet med pizzaer. Der skal helst ikke være mere en 2 ting på ud over osten og tomatsovsen da det hurtigt kan ødelægge smagen og gøre pizzaen smattet og vammel.
Og der skal heller ikke extra ost på da det osse gør den smattet.
Der med extra ost på en fryse pizza kan måske gå da der generelt er for lidt på men ost bør altid ligge under resten af fyldet på pizzaen da det ellers vil lukke resten af fyldet inde under en skal af ost og så vil det nærmest blive dampkogt i stedet for at blive bagt
men folk der hælder extra ting på en pizza har slet ikek forstået konceptet med pizzaer. Der skal helst ikke være mere en 2 ting på ud over osten og tomatsovsen da det hurtigt kan ødelægge smagen og gøre pizzaen smattet og vammel.
Og der skal heller ikke extra ost på da det osse gør den smattet.
Der med extra ost på en fryse pizza kan måske gå da der generelt er for lidt på men ost bør altid ligge under resten af fyldet på pizzaen da det ellers vil lukke resten af fyldet inde under en skal af ost og så vil det nærmest blive dampkogt i stedet for at blive bagt
#5: Nu du siger det, salat kan også sagtens gå på en pizza, men til de priser kan jeg sagtens undvære. Har du overhovedet prøvet dressing?
Pepperoni.. Bah. Folk burde få penge for at spise det skidt.
#9: Det er også derfor man skal lade være med at putte for meget på. Til gengæld, og det ser jeg mange glemmer, mangler der ofte oregano på frysepizzaer.
Pepperoni.. Bah. Folk burde få penge for at spise det skidt.
#9: Det er også derfor man skal lade være med at putte for meget på. Til gengæld, og det ser jeg mange glemmer, mangler der ofte oregano på frysepizzaer.
Nej, gider ikke.
Det er jo ingen grund til at det skal tage smagen fra resten af pizzaen. Kan man ikke lide pizza, så skal man lade være med at købe det.
Det er jo ingen grund til at det skal tage smagen fra resten af pizzaen. Kan man ikke lide pizza, så skal man lade være med at købe det.
Lidt off-topic, men nu vi er inde på junk-food:
Hvorfor kan man kun få Pringles som Original og Sour-Cream her i Danmark?!?
Da jeg var i Ex-Jugoslavien, for snart over 10 år siden, kunne man få over 20 forskellige slags i de amerikanske PX'er: Pizza-smag, barbecue, grill, beef, chili, spicy, onion, bacon, og mange andre!!!
Og, så i dag, gud død'me: Var jeg inde i en lille jala-jala asian/east kiosk snask, og bingo: De havde selv "parallel" importet Pringles i alle mulige smagsvarianter!
FED SØNDAG :-)
Hvorfor kan man kun få Pringles som Original og Sour-Cream her i Danmark?!?
Da jeg var i Ex-Jugoslavien, for snart over 10 år siden, kunne man få over 20 forskellige slags i de amerikanske PX'er: Pizza-smag, barbecue, grill, beef, chili, spicy, onion, bacon, og mange andre!!!
Og, så i dag, gud død'me: Var jeg inde i en lille jala-jala asian/east kiosk snask, og bingo: De havde selv "parallel" importet Pringles i alle mulige smagsvarianter!
FED SØNDAG :-)
kommer an på hvor man bestiller fra, for ved eks. dominos er der minus ost, så der er man tvunget til ekstra ost.
Næsten alle andre steder, er det ikke nødvændigt.
Salat høre ikke hjemme på pizza og er kun for bøsser.
Næsten alle andre steder, er det ikke nødvændigt.
Salat høre ikke hjemme på pizza og er kun for bøsser.
Ost skal slet ikke på en pizza. Det er gamnmel/muggen mælk...
Ligeledes hører spegepølse heller ikke til.
Ligeledes hører spegepølse heller ikke til.
Jeg stoppede med at spise pizza for ~6 mdr. siden, og jeg savner det ikke een smule .. Istedet bestiller jeg 'græske bøffer' (på trods af der intet græskt er over dem) eller Burrito (min pizza-dude er mexikansk-inspireret), men når jeg sidder og tænker over det kan jeg godt komme til at savne en indbagt med tomat ost og skinke, genial pizza :-) Point being, mens jeg spiste pizza var der nok ost på en pizza - jeg ved ikke om tiderne har ændret sig siden da :|
Jeg plejer altid at bestille en vegetar-pizza (Rolig rolig! Der er aldrig salat eller dressing på dem.) og bede om at få noget kød på, enten i form af shawarmakød eller skinke.
Har ofte tænkt over at bestille dem med ekstra ost, men min pizzadude, som iøvrigt laver københavns lækreste pizzaer, putter nok på i forvejen :)
Reklame: "Gastronomia Italiana" på Gammel Kongevej 108 / 1850 Frederiksberg C laver københavns absolut ubestridt bedste pizzaer.
Der er ingen nytte i at modsige mig. Sådan er sandheden, for pizzaguderne har talt.
Jeg har absolut ingen tilknytning til ovennævnte pizzaria, ud over at være hjernevasket af deres lækre pizzaer.
Har ofte tænkt over at bestille dem med ekstra ost, men min pizzadude, som iøvrigt laver københavns lækreste pizzaer, putter nok på i forvejen :)
Reklame: "Gastronomia Italiana" på Gammel Kongevej 108 / 1850 Frederiksberg C laver københavns absolut ubestridt bedste pizzaer.
Der er ingen nytte i at modsige mig. Sådan er sandheden, for pizzaguderne har talt.
Jeg har absolut ingen tilknytning til ovennævnte pizzaria, ud over at være hjernevasket af deres lækre pizzaer.
I Bredsten har vi 1 sted, der laver pizza, og de er fremragende. De har tidligere været tilmeldt just-eat, hvilket gjorde det meget nemt at bestille.
Servicen har altid været i top, og der er gratis slikkepind til børnene!
Min favoritpizza skal være en basismodel med kebab,pepperoni, løg + hvidløg og chili. Håret må gerne være gennemblødt af sved efter en stærk pizza! Det giver også en naturlig cola-tørst! ;-)
Servicen har altid været i top, og der er gratis slikkepind til børnene!
Min favoritpizza skal være en basismodel med kebab,pepperoni, løg + hvidløg og chili. Håret må gerne være gennemblødt af sved efter en stærk pizza! Det giver også en naturlig cola-tørst! ;-)
#19 Det er jo netop det der gør italienske pizzaer så dårlige. Købte en pizza engang i rom og blev nødt til at smide lortet ud og bestille noget andet. Der er vel også en grund til at det ikke er de italienske pizzariaer der er populære herhjemme men dem fra mellemøsten.
jeg ved da i vores lokale super best, kan man da både få Pizza, Onion, Barbecue, Sweet Chili og nogle andre udover Original og Sour Cream & Onion! Og så er der endda tilbud i denne uge: 2 for 20kr!!! Kan man jo ik undvære en aften med en god film!
Btw, En nummer 153 (Deep pan med kylling, bacon, pølser, ekstra ost, paprika salat, jalepenos og karry) er det eneste der kan gå an, og kun fra Mario's nede ved tanken!!!
jeg ved da i vores lokale super best, kan man da både få Pizza, Onion, Barbecue, Sweet Chili og nogle andre udover Original og Sour Cream & Onion! Og så er der endda tilbud i denne uge: 2 for 20kr!!! Kan man jo ik undvære en aften med en god film!
Btw, En nummer 153 (Deep pan med kylling, bacon, pølser, ekstra ost, paprika salat, jalepenos og karry) er det eneste der kan gå an, og kun fra Mario's nede ved tanken!!!
En god tyk ost hører til i cowboytoasts, og ikke pizza.
Jeg tager gerne meget lidt eller slet ingen ost på min pizza. helst med skinke og bacon.
(Længe leve bacon)
Jeg tager gerne meget lidt eller slet ingen ost på min pizza. helst med skinke og bacon.
(Længe leve bacon)
#32, Hvis han bare ringer til banken og siger det, inden der bliver overtræk. så er der ingen ko på issen...
#31+32+33
+ intet dankort
+ under 18
+ ingen penge
-------------
ingen pizza :(
--------------
--------------
+ intet dankort
+ under 18
+ ingen penge
-------------
ingen pizza :(
--------------
--------------
køber pizza fra "Mizzoni" her i dublin, de laver en de kalder "wagon wheel" det er en 20" pizza :)
min yndlings er:
tag et stk pizza bund, tilføj sovs, ost og Doner-kebab, bag til spiselig, tilføj salat og dressing,
at servere gudepizza, den hedder en Kebabarella hos Mizzoni, eller en "domkirke" hos Mama Mia i Ribe :)
min yndlings er:
tag et stk pizza bund, tilføj sovs, ost og Doner-kebab, bag til spiselig, tilføj salat og dressing,
at servere gudepizza, den hedder en Kebabarella hos Mizzoni, eller en "domkirke" hos Mama Mia i Ribe :)
Blir godt nok helt sulten. Har aldrig rigtig overvejet at bestille med ÆÆÅÅ (læs: Ækstra Åst), måske man skulle overveje det. :P
farvede svar muligheder..? eller læser jeg "gider ikke" i forbindelse med nej forkert?
Ville nu bare svare "nej"
Ville nu bare svare "nej"
Fik en deep-pan hawaii i går.. UHA... Millenium Pizza her i Randers, de kan trix - fandens nu løber tænderne i vand igen.. *mmmm...must.. order.. again.. Rrrrh..* og så er der den med salat, kebab, dressing og pepperoni.. dobbelt Rrrrrhh :D
Det er lidt skægt, jeg synes sq de kører de samme pizzaopskrifter, uanset hvor man bestiller.. Hawaii'en kan man få stort set overalt. Ikke at jeg klager! Men det svarer lidt til når man befinder sig i udlandet og så ser en McDonalds.. så forbinder jeg det med noget hjemligt, selvom det absolut ikke er det. Skræmmende!
Det er lidt skægt, jeg synes sq de kører de samme pizzaopskrifter, uanset hvor man bestiller.. Hawaii'en kan man få stort set overalt. Ikke at jeg klager! Men det svarer lidt til når man befinder sig i udlandet og så ser en McDonalds.. så forbinder jeg det med noget hjemligt, selvom det absolut ikke er det. Skræmmende!
En god pizza har.
Tomat, ost, løg, bacon, oksekøb,skinke i strimler(skiver samler fedet), kebab, cocktail pølser, chili, hvidløg og dressing.
Altså en meat-lover pizza.
Hverken salat, ting fra havet (specielt ikke muslinger), pepperoni og majs har noget som helst at gøre på min pizza..
Tomat, ost, løg, bacon, oksekøb,skinke i strimler(skiver samler fedet), kebab, cocktail pølser, chili, hvidløg og dressing.
Altså en meat-lover pizza.
Hverken salat, ting fra havet (specielt ikke muslinger), pepperoni og majs har noget som helst at gøre på min pizza..
Min lokale pizza pusher er rent faktisk fra Italien, og har et ægte italiensk forhold til sine produkter. Derfor skal man vælge sit tilbehør med omtanke for at undgå at blive skældt ud eller svinet til. Der er så også nogle ting han nægter at blande sammen.
Når det så er sagt, skal det også siges at det er rigtig gode pizzaer og er mange mennesker altid. Har også nogle pasta retter der er lækre.
Og så ligger der altid nogle rally eller F1 blade man kan læse i.
Når det så er sagt, skal det også siges at det er rigtig gode pizzaer og er mange mennesker altid. Har også nogle pasta retter der er lækre.
Og så ligger der altid nogle rally eller F1 blade man kan læse i.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.