mboost-dp1

Bestiller du ekstra ost på pizza?

Gå til bund
Gravatar #51 - Hundestejle
21. mar. 2006 13:58
#50 Ak ja. Rigtige italienske pizzeriaer er der alt for få tilbage af :(

Jeg forstår ikke den generelle antipati overfor salat på pizza. Min eks' stedfar lavede den hele tiden, og de var så lækre at jeg sjældent spiser andet når jeg bestiller pizza.
Gravatar #52 - Frankeeh
21. mar. 2006 16:06
hehe ja.. rimelig nørdet poll, men fedt ! Har ikke lige tænkt over at bestille mere ost, men kunne være jeg skulle prøve det.. :) Jeg stemte også "Nej, gider ikke".
Gravatar #53 - -xero-
21. mar. 2006 17:56
Nah plejer jeg ikke.. synes det er fint som det er.. :)
Gravatar #54 - bnm
22. mar. 2006 08:48
Argh, hvor i onde med sådan en poll når man er strandet på arbejde. Men altså, min ynglings pizza er #44 her: http://pizza.kollegienet.dk/show_menu.php?id=104&a... - Med dressing! (tag den pingu). Kombinationen af det sure og det stærke er <3

Til dem der ikke gider klikke: Tomat, ost, kebab, kylling, jalapeno, paprika, chili, hvidløg, tacokrydderi. mmmmm~

Engang var jeg "til" de mere almindelige skinke/oksekøds pizzaer men jeg synes de blev noget tørre i længden. Så bestilte jeg hawaii pizzaer en overgang, men skinke/ananas blev lidt salt og kedeligt imo. Men nu har jeg fundet den hellige gral, og tallet er 44 (ikke 42 desværre). Når jeg er rigtigt sulten kan jeg godt finde på at bestille med salat også, men jeg har lidt dårlig erfaring med den salat som de smider på dem (den kan være daggammel at se på og trals at spise), men når den er frisk er det også godt.
Gravatar #55 - prayer
22. mar. 2006 12:33
Pizza er fint nok med det ost der allerede er på den. Hvis der skal extra ost på Pizza'en, så skal det være Mozarella, (det er en italiener der taler). Det ost man bruger her hjemme i Danmark er noget bras og skidt :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login