mboost-dp1
Bedste grafikchip-producent?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
det var da en mere end almindelig åndsvag afstemning.
hvad er bedst et jet fly eller en rumraket ?
det kommer fanerme an på hvad man skal bruge den til
til 2d er matrox vel den ukronede konge.. hvis de er ukronet..
med 3d er det sq nok mere et spørgsmål om religion..
(håber ikke nogle har skrevet det samme..gad ikke læse det hele igennem)
hvad er bedst et jet fly eller en rumraket ?
det kommer fanerme an på hvad man skal bruge den til
til 2d er matrox vel den ukronede konge.. hvis de er ukronet..
med 3d er det sq nok mere et spørgsmål om religion..
(håber ikke nogle har skrevet det samme..gad ikke læse det hele igennem)
Tjaaa, blev lige nødt til at kommentere det her ... altid sjovt med diskussioner, der mere drejer sig om tro end viden. Med en så vag formulering i "poll'en" har alle folk jo sådan set ret. Sjovt nok minder hele emnet meget om: Hvad foretrækker du: intel eller AMD, jeans eller lærredsbukser, billedbladet eller se & hør. :)
At der så lige er sneget sig et par "workstation kort" ind i poll'en gør jo bare det hele mere grinagtigt. Der er jo nok ikke så mange af os, der rent faktisk har noget at bruge f.eks. et Wildcat kort til. Personligt kunne jeg da godt tænke mig et, men kost/ydelse til alm. brug gør lidt, at det ligger LANGT ude i fremtiden, at jeg evt. kunne overveje at anskaffe mig et sådan (15k for dobbelt framerate i LW er lidt meget lige nu ;) ). Tror jeg nøjes med at prøve at modde mit gamle 9700 pro til et FireGL :D
Og så lige til #56 ... de er ikke med fordi de ikke længere laver desiderede grafikkort. Det tror jeg rent faktisk ikke de har i mange år ;)
At der så lige er sneget sig et par "workstation kort" ind i poll'en gør jo bare det hele mere grinagtigt. Der er jo nok ikke så mange af os, der rent faktisk har noget at bruge f.eks. et Wildcat kort til. Personligt kunne jeg da godt tænke mig et, men kost/ydelse til alm. brug gør lidt, at det ligger LANGT ude i fremtiden, at jeg evt. kunne overveje at anskaffe mig et sådan (15k for dobbelt framerate i LW er lidt meget lige nu ;) ). Tror jeg nøjes med at prøve at modde mit gamle 9700 pro til et FireGL :D
Og så lige til #56 ... de er ikke med fordi de ikke længere laver desiderede grafikkort. Det tror jeg rent faktisk ikke de har i mange år ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.