mboost-dp1

Bedste danske it-nyhedsmedie er

Gå til bund
Gravatar #1 - hundeboll
22. mar. 2007 18:13
Wuhuu! #1 vote :)
Gravatar #2 - BurningShadow
22. mar. 2007 18:13
Newz sgu'da...
De andre har ikke helt så meget med (eller det har de måske, men det er nogle andre ting).

Jeps, to det har stemt, og to der har skrevet en kommentar :-)
Gravatar #3 - trylleklovn
22. mar. 2007 18:20
Det må være en joke at comon.dk er på listen, men på den anden side skal der jo også være nogle tabere.

Anyway, bruger ikke rigtigt danske nyhedsmedier som min primære nyhedskilde, men version2 virker umiddelbart meget god.
Gravatar #4 - MrBilde
22. mar. 2007 18:23
Der er ikke noget bedre end retfærdige polls :)
Gravatar #5 - CHrunz-z
22. mar. 2007 18:26
Newz.dk er for mig den bedste, mest fordi det er et kort navn. Man har jo lov til at være doven:)
Gravatar #6 - Norrah
22. mar. 2007 18:30
Måske ikke lige det bedste sted at spørge, lidt lige som at spørge folk i der går i biocity omkring hvilken biograf der er bedst.
Gravatar #7 - cyandk
22. mar. 2007 18:41
newz.dk

dog syntes jeg også at comon.dk er udemærket.
Gravatar #8 - BurningShadow
22. mar. 2007 18:43
Jeg har hørt at brugere der stemmer andet end Newz.dk bliver bannet...
Gravatar #9 - Simonth
22. mar. 2007 18:51
newz.dk...
Gravatar #10 - Jace
22. mar. 2007 19:04
#6 - Hehe ja, jeg sad lige og tænkte det samme. Gad vide hvordan denne poll ville se ud hvis den var på de andre sider? :)

Anyway, jeg læser udelukkende newz.dk regelmæssigt (læs: dagligt). Jeg ved ikke om det er naivt, men jeg regner med at hvis der sker noget spændende indenfor it-verdenen, så kommer det på newz. Med så mange brugere ville det være mærkeligt at en nyhed gik helt forbi uden at en eneste af brugerne herinde ville opdage det.

Så er det så bare et spørgsmål om brugerne gider skrive nyheden herinde, eller bare tænker "Aha, det var en spændende nyhed", og derefter surfer videre :)
Gravatar #11 - knasknaz
22. mar. 2007 19:17
Newz er vanedannende. Det er crack for geeks.
Gravatar #12 - buch
22. mar. 2007 19:20
Jo, for alle ved at www.kinorevuen.dk er den bedste, også selvom man går i biocity ;)
Gravatar #13 - Hundestejle
22. mar. 2007 19:47
Dejligt med en undersøgelse der helt sikkert afspejler et repræsentativt udsnit at IT-nyhedsnørder :D
Gravatar #14 - Windcape
22. mar. 2007 19:47
newz.dk .. netop fordi at jo viser nyhederne fra de andre sider.
version2 er mere en blog end en nyhedsside i mine øjne.

Rent IT relateret vinder computerworld, men de har jo så også betalte journalister hyret til at skrive nyhederne :p

Jeg er fuldt ud tilfreds med nyheder skrevet af fulde admins, med massere af stavefejl i :-) , så newz.dk ftw.
Gravatar #15 - Christian Jensen
22. mar. 2007 19:52
#10:
Anyway, jeg læser udelukkende newz.dk regelmæssigt (læs: dagligt). Jeg ved ikke om det er naivt, men jeg regner med at hvis der sker noget spændende indenfor it-verdenen, så kommer det på newz. Med så mange brugere ville det være mærkeligt at en nyhed gik helt forbi uden at en eneste af brugerne herinde ville opdage det.
Jeg har det på samme måde. Det er bare heldigt, det ikke er alle, der har det som os. For så ville der jo ikke komme nogen nyheder.

#6:
Det giver jeg dig ret i; der er jo trods alt en grund til, at de folk, som har stemt, læser newz.dk.

#14 "Rent IT relateret vinder computerworld":
Ved newz.dk kan jeg også godt lide, at der er andre nyheder end udelukkende IT.
Gravatar #16 - Modvig
22. mar. 2007 20:18
Jeg stemte newz.dk fordi det er godt hvis du vil have nogle gode nyheder indenfor en meget kort med kun relevant stuff. Men når det er sagt vil jeg sige at Ingeniørens Version2.dk indeholder væsentligt mere indholdsmæssigt end newz.dk, derfor mener jeg bestemt at de skulle have haft min anden stemme (såfremt jeg havde en :P)
Jeg modtager btw. dagligt nyhedsbrevet fra Version2.dk og nyder det med stort behag når jeg har tid og ikke er på farten.
Gravatar #17 - Huleboeren
22. mar. 2007 21:40
Det er da dumt at linke til jeres konkurrenter - nu er der chance for jeg hopper over til dem :P

Anyways, jeg bruger newz.dk fordi den er _utrolig_ overskuelig.
Godt kommentator(?) system
..med mere.. :p
Gravatar #18 - bugger
22. mar. 2007 21:44
Jeg valgte Newz.dk pga. alternativerne. Det er godt nok ringe.
Gravatar #19 - Ronson ⅍
22. mar. 2007 21:47
Hvor er http://komputer.dk ?

#17: "kommentar" tror jeg
Gravatar #20 - themuss
23. mar. 2007 05:30
Jeg er lidt skuffet over det der version2 ikke hedder version4 og er et underdomæne på newz.dk.
Gravatar #21 - Cyrack
23. mar. 2007 07:55
BT.dk & EB.dk. Altid faktuelt korrekte artikler, overskuelige og sprængfyldt med links og informationer der underbygger artiklen.
...
</joke>

newz.dk
Gravatar #22 - BurningShadow
23. mar. 2007 07:59

Det sker faktisk oftere at /ritzau/ fucker en nyhed, end at EB gør det... Skræmmende, men desværre sandt :-(

[/not-a-joke]
Gravatar #23 - Zombie Steve Jobs
23. mar. 2007 08:44
"22 Jeg ved ikke, om det der passer, har jeg aldrig læst undersøgelser om/set dokumentation på. - hvis det gør, har det nok noget at gøre med at Ritzau leverer 30000 (mindst) flere nyheder end EB. Har dem først, derfor er der større chance for at der er fejl i og så videre. EB har jo en deadline og indenfor den, kan der nås en del. Rirzau skal gå pikke hurtigt.

Jeg vil nu mene, at den sjældne gang jeg kikker i EB / ekstrablader nede på æ grill/pizzaskruret, og de omtaler noget, man har lidt viden om, så, er de sgu ofte ukorrekte.
Gravatar #24 - tgr
23. mar. 2007 09:17
Jeg ser newz lidt som en blog mere end et nyhedsmedie, men jeg foretrækker klart version2.dk - de skriver nogle gode, relevante nyheder for mine interesser.

Desuden er de også først ude når det angår sikkerhedsnyheder med professionelt software som Citrix etc. som på den måde kan bruges i arbejde øjemed.
Gravatar #25 - TheThufir
23. mar. 2007 19:37
Newz.dk :) Selvfølgelig!
Gravatar #26 - Mukke
24. mar. 2007 09:55
Lidt som at sammenligne æbler og bananer, udover at den jo næppe er specielt videnskabelig taget i betragtning hvor pollen foretages.

Men hvis man ser bort fra Newz.dk, så synes jeg faktisk det interesante er hvor lige de andre muligheder faktisk er. Det er da ret tankevækkende at hverken CW, v2 eller Comon adskiller sig væsentligt fra de andre 2...
Gravatar #27 - mew
24. mar. 2007 18:11
Helt klart Newz.dk. Fordi der er så mange originaler, der kommenterer nyhederne, nye så vel som gamle.
Gravatar #28 - SmackedFly
24. mar. 2007 19:54
Version 2 uden sammenligning, den eneste danske it avis der har bare noget der nærmer sig dybde. Skribenter der faktisk ved hvad de taler om og skriver artikler med en reel indsigt i hvad tingene betyder, og ikke bare let udvidede presse meddelelser om en ny "teknologi".

Newz.dk er et andet type medie, men jeg ville til enhver tid vælge version2 over newz...
Gravatar #29 - owrflow
24. mar. 2007 19:58
Svare det ikke lidt til at spørge en person der lige har købt coca cola om han fortrækker Pepsi?
Gravatar #30 - Svindleren
25. mar. 2007 10:27
læser ikke andre sites end newz.dk, så det blev newz.dk :-->
Gravatar #31 - walling
25. mar. 2007 14:57
Newz.dk online og Version 2 i papirform. Jeg læser Computerworld (papir) til tider, men næsten aldrig Comon. Den er for lousy. Jeg går ud fra at afstemningen handler om online nyhedsmedier. Stemte version2.dk i sympati da newz.dk helt klart får flest stemmer alligevel (tænk engang!).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login