mboost-dp1
Bedste chokoladebar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
De er alle gode - mangler en option der hedder "hvad konen køber" da jeg somregl stuvsuger slikskabet når der skal games starcraft :)
Ad, ad, ad. Kvalme :S
Jeg spiser sjældent slik, men denne poll fik mig til at æde to Bounty og to overdrevent søde tjekkiske marcipanbrød.
Skam jer, Newz.dk, skam jer.
Jeg spiser sjældent slik, men denne poll fik mig til at æde to Bounty og to overdrevent søde tjekkiske marcipanbrød.
Skam jer, Newz.dk, skam jer.
Ja ja, ved godt jeg måske er lidt mærkelig men:
Jeg kan altså ikke lide chokolade, slik, sodavan og hvad der ellers nu er af sukkersk lort! :-)
Jeg kan altså ikke lide chokolade, slik, sodavan og hvad der ellers nu er af sukkersk lort! :-)
Må vælge 'anden', da man ikke kan stemme på toblerone. På listen er Snickers bedst.
Ang. snakken om Twix - så er det der "danske" oldschool kaldenavn den engang havde da noget mere fail end Twix.
Ang. snakken om Twix - så er det der "danske" oldschool kaldenavn den engang havde da noget mere fail end Twix.
Dejligt med en relevant poll ^^ Det var sq da også på tide.
Stemte Snickers, det er nu og engang den bedste ;)
Stemte Snickers, det er nu og engang den bedste ;)
#16:
Du harramt hovedet lige på sømmet, det hedder, har altid heddet og vil altid hedde en raider!
Ligesom man ikke bare kan skifte peter pedal til Georg Nysgerrig...
Nogen marketingsfolk skulle bare ha med den dobbeltløbede.
Og så tager man sig en raider og en bounty bagefte r:D
Du harramt hovedet lige på sømmet, det hedder, har altid heddet og vil altid hedde en raider!
Ligesom man ikke bare kan skifte peter pedal til Georg Nysgerrig...
Nogen marketingsfolk skulle bare ha med den dobbeltløbede.
Og så tager man sig en raider og en bounty bagefte r:D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.